Fam Steinhart

Wij hebben inmiddels bijde kastenspecialist 2 x een product gekocht en beide keren naar volle tevredenheid geholpen en kasten geinstalleerd, top!

persoonlijke aandacht en meedenken met de klant. Goede vakjongens die de kast inbouwen en netjes en voorkomend zijn, heel belangrijk! Ook aan hen een compliment!

L. Maarleveld

Goede en vooral prettige ervaring met de kastenspecialist. Ik heb van begin tot het eind het gevoel gehad, dat dit project goed zou gaan verlopen.

Alice

Wij zijn heel tevreden over de aankoop en plaatsing van onze schuifdeurkast, keurig alles geplaatst en afgewerkt !!
Alice

Dorstijn

Echt vakmanschap bestaat nog! Goed advies en 'gewoon' langs komen om mogelijkheden en wensen te bespreken (vrijblijvend), super! Het eind resultaat is fantastisch, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Khadija Aghbal

Erg klantvriendelijk, goede uitleg en verliep van begin tot eind zoals afgesproken en naar wens.
Wij zijn erg tevreden met onze twee nieuwe inbouwkasten.

Rebecca Hofman

Een professioneel bedrijf, met bekwame vakmensen die waar maken wat ze beloven!
Service, kwaliteit en de klant ontzorgen staat hier hoog in het vaandel.
Wij hebben het gehele traject van...

Jarno Janssen

Van begin tot eind erg tevreden. De kast is precies zo geworden als we voor ogen hadden. Professioneel gaat men te werk.

D. Korthals Altes

Zeer goed service, vriendelijke en deskundige kastenspecialist. Niet te duur.

Kwaliteit van het geleverde is conform de belofte: uitstekend.

Nee.

Ronaldo Overman

Vriendelijke en behulpzaam

Vriendelijk en deskundige hulp. Daarnaast meedenken voor de beste mogelijkheden en oplossingen. De plaatsing van de kast gebeurde snel en vakkundig.