Ineke

Anderhalf jaar geleden een mooie kast op maat geplaatst. Nu naar volle tevredenheid de deuren gesteld.

Betrokkenheid.

Miedema

Prettig, betrouwbaar, prima kwaliteit.

Gemakkelijke en duidelijke ontwerpsoftware, veel keuze materiaal en accessoires, goed advies en after-service. Alle afspraken zijn nagekomen. Prettig contact.

Friso de Zeeuw

Bas is een vakman; heeft creatieve ideeën en biedt service (ook bij de after sales). Zeker dit laatste is ongebruikelijk is ons land.

After sales en foutjes zonder gedraal herstellen en nog even wat extra s doen.

Bij opnemen van de order nog iets preciezer zijn.

familie Verkooijen

In een huis van 100 jaar oud moet er nogal worden gepast, gemeten en gezaagd, als er een kledingkast over de hele slaapkamerbreedte moet worden geplaatst. Het is allemaal keurig gelukt, geheel...

vakmanschap ligt op een hoog niveau. Dat is zeker nodig als het geen alledaagse klus is.

Zeer goede service. Uitstekend contact met de klant.

Uitstekend contact met de klant

Bas heeft ons goed geholpen met de keuze van de inbouwkast. Ook bij de installatie van de kast heeft hij slimme adviezen gegeven. Wij zijn tevreden over de klantgerichtheid en de afwerking.

Familie Bastiaenen

Wij zochten een kast die niet bestond....totdat wij bij de kastenspecialist binnenliepen! Daar werd een kast ontworpen en gemaakt, precies zoals wij hem wilden hebben. Haute couture op het gebied...

Afgelopen vrijdag (16-11) mijn kast gekregen, heel tevreden, ook met de mannen die de kast hebben geplaats, ze werken keurig netjes. Zaterdag belde meneer Knip op hoe ik het vond dat vond ik ook...

Prima service, levering, contact en installatie. Afwerking kan beter, niet alles perfect recht geplaatst. Ook had ik achteraf de deuren graag op een andere afstand tot de kast geplaatst.

Persoonlijk gesprek vooraf en installatie ook mogelijk in de avonduren. Concurrerende prijzen. Snelle installatie.

Meer technische details van tevoren doorspreken met de klant. Ook meer samples van deuren, rails, en kleuren zou handig zijn. Evenals prijslijsten van de verschillende opties.

Fam. Rodrigues

Thank you for taking the time and effort to design the perfect multifunctional closet for our living room. We appreciated the professional advice a service of Bas Knip, a specialist in his field.