G. Koster

Uitstekend! Bas Knip luistert goed naar de wensen en weet die te vertalen in praktische en mooie oplossingen, binnen de bestaande mogelijkheden. Zeer snelle en plezierige service.

Er wordt actief en constructief meegedacht om tot de best mogelijke oplossing te komen. Super!

E.Wind

Prim

snelle service en klantvriendelijkheid

We werken zeer prettig samen met kastenspecialist. Eindelijk een bedrijf die niet moeilijk doet en met je meedenkt.

Zeer goede ervaring .

doedens

klantvriendelijk, goede informatie, meedenken met klant

Jos en Cora uit Purmerend

Zeer prettige samenwerking en meedenken van Bas Knip zowel met onze keuze van de laminaat vloer als het uit kiezen van schijfdeuren voor onze eigen gemaakte kast. Bedankt en tot gauw want ons huis...

Vriendelijkheid en zeer inlevend en meedenken met het oplossen en uitvoeren van de wensen van de klant. Helemaal top dit kom je bijna niet meer tegen in deze gehaaste tijd.

Jos en Cora

Een zeer prettig contact met Bas Knip en uitvoering van onze ideeën en mee denken aan oplossingen. Bedankt Bas hartelijke groeten van Jos en Cora tot een volgende keer.

Vriendelijke benadering van Bas Knip

Eigenlijk niet misschien alleen dat de showroom maar beperkt open is. Maar dit komt ook door dat Bas Knip ook dingen moet regelen en bij klanten langs moet.

Super vriendelijke en meedenkende professional

Zeer service gericht.

fam. landman

Bas Knip krijgt van ons een dikke 10+ voor de geweldige service en het leveren van een top-product ! Wij hebben zelden een bedrijf meegemaakt waar de samenwerking zo prettig mee was en het nakomen...

goede adviezen , meedenkend , geduldig , heel erg attent , betrouwbaar en symphatiek

Frances Meijssen

Ik heb lang gezocht naar een kast met een goede uitstraling en van een goede kwaliteit en met mooie, strakke profielen. Bij de heer Bas Knip in de Rijp wist ik meteen dat ik goed zat. Ik had er...

Ja, kwaliteit, integriteit, efficiëntie, vakmanschap. Bovendien is het een aardige man.

Nee, ik ben zeer tevreden.