Diane Plat

Zeer positief

Zie hierboven.

Nee, ik ben zeer tevreden met de geleverde service.

Nils

Ik heb een inbouwkast laten plaatsen in mijn slaapkamer door Bas Knip in Rotterdam. Ik ben erg tevreden met het resultaat en daarnaast staat Bas klaar voor mij wanneer iets gerepareerd moet worden....

Bas is een fijn aanspreekpunt.

Bij levering was de leverancier slorid en had niet alles aangeleverd dus daar zou de kastenspecialist naar verbetering kunnen zoeken. Bas heeft het wel netjes opgepakt en naar tevredenheid opgelost.

Ludo Jansen

Wij hebben in Hoogerheide een kast laten plaatsen in onze slaapkamer. Het resultaat is super . Bedankt ! Namens de familie jansen

Er wordt goed mee gedacht aan de wensen

Danielle van Dinteren

Een prachtige inloopkast!!! We werden heel vriendelijk geholpen, TOP!!

Een heel vriendelijk bedrijf!!!

Alex

Een prettig bedrijf die met je meedenkt.

Wij werden erg goed geholpen in de winkel.

Al eerder waren we bij een concurrent van de kastenspecialist geweest. Volgens de concurrent was het niet mogelijk een kast te bestellen voor onze schuine wand. Het software programma waarmee ze werkten gaf namelijk aan dat de opgegeven schuinte niet mogelijk was.

De kastenspecialist had in eerste instantie hetzelfde probleem met de maten. Wij zijn prima geholpen door Bas Knip.
Bas heeft naar een passende oplossing gezocht. Uiteindelijk bleek het alleemaal wel te kunnen. Bas is 2 keer bij ons thuis geweest en dacht mee met de bestelling.
Wij hebben de inbouwkast laten plaatsen door een monteur van de kastenspecialist. Na het plaatsen waren wij erg tevreden.

Een klein minpuntje vind ik de afwerking van een rail. Op de kopsekant zit geen afwerkdopje.
Helaas kan de leverancier genoemde producten niet leveren. De rail is vrijwel niet zichtbaar aangezien deze in de kast is bevestigd.

Goed advies gekregen over het creëren van een inloopkast in onze slaapkamer onder een schuine wand. Er wordt meegedacht over de mogelijkheden. Mooie, degelijke kwaliteit kasten op maat gemaakt....

Meedenken, ideeën aanbrengen

Imke en Jeroen

Bas denkt goed mee, komt met waardevol advies en bovenal plezierig dat de service uitmuntend is. Afspraken worden nagekomen. In onze situatie een kleine afwijking van afspraken bij levering, Bas...

Service
Proactief meedenken
Aftersales
Contact tijdens oriëntatie (vrijblijvend en meedenken)

Wij hadden kast van 7,5 meter breed dus best een aanschaf. Vol tevreden met onze aankoop.

Prettige kennismaking op locatie & goede kennis van mogelijkheden!

Denken goed mee & veel kennis van het enorme assortiment. Zeer prettige & snelle monteurs.

Misschien hier & daar een upgrade anno 2016.

Wim

Per toeval in contact gekomen met Bas Eerste contact was meteen prettig, levering volgens afspraak door Bas persoonlijk samen de pakketten binnen gezet en toen een duidelijke uitleg gekregen over...

Snel communiceren, Meedenken met de klant afspraken nakomen en dat alles voor een nette prijs

Tineke de Vries

Mijn ervaringen zijn positief.

De opvallend klantvriendelijke en positief meedenkende ingestelde verkoper

Ik ben zo positief over het bedrijf dat ik geen verbeterpunten zou kunnen aangeven. Ik zou het zelf niet beter hebben kunnen doen. En dat zegt al genoeg denk ik.