Correct

snelle afhandeling

nieuw pinapparaat

Mijn kast is zeer professioneel en netjes geplaatst. Ik ben er heel tevreden over.

Er wordt heel netjes gewerkt.

van de Vooren

Eind november een offerte aangevraagd bij HaDaKa Wateringen. Vandaag dhr. Paredes gebeld en gevraagd wanneer de offerte binnen komt. Dhr. Paredes heeft de offerte aanvraag niet ontvangen. Wij hebben...

Via een omweg zijn wij met Bas Knip in contact gekomen. Deze contacten zijn alleen maar positief geweest. De kast, die afgelopen week is geplaatst is keurig geplaatst, de mannen hebben keurig en...

Omdat wij geen prettige ervaring hebben gehad met een andere leverancier, zijn wij blij dat Bas Knip dit goed heeft overgenomen en afgewerkt/

nee

Dulovic

Wij waren al bekend met de Kastenspecialist omdat wij een aantal jaar geleden daar een kast hadden gekocht naar grote tevredenheid. Met ons nieuwe huis wilden wij wederom een mooie kast. Dat maakte...

Zeer klantgericht: van het meedenken, aanleveren van grotere staaltjes tot aan de attentie na de aflevering.
Ook niet geheel onbelangrijk: de kwaliteit van het product waar je als koper jarenlang plezier van hebt.

Geen.

Morena Timas

Wij hebben de verkoop van onze kasten als prettig ervaren. de verkoper (Bas) heeft ons goede adviezen gegeven en het resultaat is verbluffend. toppie!

de verkoper (Bas) was erg geduldig. Er waren zoveel mooie kasten dat wij geen keuze konden maken. wij hadden een bepaald budget en Bas heeft ervoor gezorgd dat wij binnen ons budget bleven en met de kast naar keuze.

Geen verbeterpunten. goede service.

Test

Bartels Heemstede

Via de website ben ik in contact gekomen met dit bedrijf en met Bas Knip.
Hij kwam bij mij thuis om de kast op te meten. 15 juli (gefeliciteerd Bas!) is hij geplaatst
ook nog 2...

Klantvriendelijk.. Goede prijs/kwaliteit verhouding !
aftersales is nog n.v.t. !!

website iets verbeteren ?

Familie Gardien

Ik ben super blij met onze nieuwe op maat gemaakte kast! De jongens hebben super werk afgeleverd.

Snelle en nette levering en montage. Vooral het boeket wat bezorgd werd de dag na plaatsen was de kers op de taart!

M. Visser

Zeer goede service en een persoonlijke benadering.

We zijn erg goed door het aankoop- en keuzeproces geleid en hebben inmiddels twee prachtige kasten staan. Levering en plaatsing ging boven verwachting snel. Ook na plaatsing was de afhandeling keurig en hebben we nog een mooi bloemstuk ontvangen ook. Erg tevreden!

Op de website misten wij een configurator voor het samenstellen van een kast. Dit zou ook zonder direct contact al een goed beeld kunnen geven van mogelijkheden en een prijsindicatie.