Peter

De kast wordt niet goed geleverd en kan slechts deels gemonteerd worden. Nalevering van juiste onderdelen duurt twee maanden! Vervolgens wordt de afspraak om de montage af te maken tot twee keer toe... De kast wordt niet goed geleverd en kan slechts deels gemonteerd worden. Nalevering van juiste onderdelen duurt twee maanden! Vervolgens wordt de afspraak om de montage af te maken tot twee keer toe niet nagekomen!

De klant aan het lijntje houden.

afspraken nakomen!

Carola

Bij ons heeft de kastenspecialist diverse projecten geplaatst. Een inloopkast, een grote gangkast, een garderobe, een werkplek en een tv meubel. Van het ontwerpen tot en met het plaatsen, alles... Bij ons heeft de kastenspecialist diverse projecten geplaatst. Een inloopkast, een grote gangkast, een garderobe, een werkplek en een tv meubel. Van het ontwerpen tot en met het plaatsen, alles werd met grote deskundigheid, vakmanschap en liefde voor het vak gedaan. Wij zijn erg tevreden en blij met hoe het is geworden. Wij bevelen deze zaak absoluut aan. Nogmaals hartelijk dank Bas, Bart, Jasper en Bram.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit van werk, prijs/kwaliteit verhouding

Geen, ga zo door!

Allure Kasten

Ik Ben heel tevreden met Marc en zijn jonge collega. Super vriendelijk en mijn kast in de gang netje en snel gemonteerd wordt.

Kom op tijd, vriendelijk medewerkers

Agenda goed controleren en klanten op tijd communcieren

theo van den Akker

Bij kastenspecialist - Heerhugowaard hebben wij 2 kasten laten maken en plaatsen, we zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit
Netjes alles volgens afspraak.

prima behandeling in de winkel, goede tips.

zo doorgaan, we hebben het bij de oplevering van ons huis, ook wel anders meegemaakt

Rita Bergsma

Zeer gespecialiseerd personeel.
Denk mee geeft goed en duidelijk advies.

Zeer behulpzaam.
Duidelijke uitleg.

Somers

Professioneel bedrijf met persoonlijke touch. Wij zijn zeer vriendelijk en goed geholpen met het uitzoeken en samenstellen van onze kast op maat. Perfecte kwaliteit en snelle levering.

Het meedenken en de verrichte extra service.

Elly van kessel- Aardenburg

Het bedrijf komt professioneel over, personeel heeft kennis van het produkt dat zij presenteren.

Bezoek aan de klant, en aldaar de mogelijkheden bespreken.
Goede uitleg van Bas met voor en nadelen.

L S

Heel tevreden over het plaatsen van mijn schuifwand, vriendelijke monteur en goed advies van bas, heel vakkundig!

Alfred J. Boer

Maandag 27 november jl. stonden twee correcte monteurs van de Kastenspecialist voor de deur om bij ons een Italiaanse designkast te monteren. De fabrikant bleek alles in het werk te hebben gesteld... Maandag 27 november jl. stonden twee correcte monteurs van de Kastenspecialist voor de deur om bij ons een Italiaanse designkast te monteren. De fabrikant bleek alles in het werk te hebben gesteld om de talloze -soms zeer grote- delen extreem goed te verpakken, met als gevolg dat de heren na afloop met een bus vol emballage huiswaarts keerden. Alles, maar dan ook alles werd keurig meegenomen. Mede dankzij de beschermende verpakking én de door de monteurs betrachte zorgvuldigheid en productkennis hebben wij thans de beschikking over een weergaloos mooie en volledig schadevrije kast. Compliment voor de monteurs, maar ook voor de adviseur die ons ten tijde van de aankoop met raad en daad terzijde stond.

dick

Vandaag is de kastenwand tussen 2 slaapkamers geplaatst. De kasten zien er prima uit en de monteurs hebben de kasten keurig gemonteerd en aangesloten met plafond en zijwanden middels passtroken.

klantvriendelijke instelling