Jesse Ritmeester

Ik vind het ronduit belachelijk dat er standaard 6 euro verzendkosten worden gerekend.
Laatst had ik 12 roede dragers besteld komen netjes in een klein doosje welke door de brievenbus past maar wel vet betalen voor de verzending.
Ik kwam er wat tekort dus nog wat bij besteld en wat denk je de verzending is duurder dan de dragers zelf.
Ik vind het jammer dat een bedrijf hier geen onderscheid in maakt waardoor je alsnog de hoofdprijs betaald

Zie mijn ervaring

Reactie KastAccessoires.nl:

Beste Jesse,
Beste Jesse,
De verzendkosten bestaan niet alleen uit de werkelijke kosten voor het opsturen, maar ook voor het verpakken en aanmelden bij de pakketdienst. Bij zo'n kleine bestelling is dit evenveel werk als bij een grote bestelling. Per saldo zijn dit voor iedere webshop verliesgevende zendingen. Wanneer € 5.95 inclusief BTW teveel voor je is en je dus niet de "hoofdprijs" wilt betalen dan kun je bij zulke kleine bestellingen (en bedragen) beter naar de winkel lopen of fietsen, dan ben je waarschijnlijk wat voordeliger uit.

M

Voldoende keus.

Duidelijke informatie op de website.

Geen.

Sandra

Prima en snel!

snelheid

erg veel mail voor 1 produktbestelling

Jansen

Precies wat ik zocht met duidelijke afmetingen en foto’s

Snelle levering en goede product omschrijving

Nvt

J. van Kats

Erg snelle levering, netjes verpakt. Super!

Duidelijke informatie over de verzending.

Het formaat van de gekochte kastbuishouder kon ik niet vinden. (Een beetje op de gok gekocht dus), maar alles pastte gelukkig.

sanne

Alles prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Mail met verzendinfo verliep via een ander bedrijf. Het was even gokken of het om dit artikel ging, of dat het een andere bestelling elders betrof.

Ilona Azar de Vlieger

Heldere website en snelle service

Snelle service en goed materiaal

Kan ik niet bedenken

Bruno

Vlot bestelproces

snelle levering

meegeleverde batterijen waren te oud en hadden hun lading verloren

Olmega

Top service!!! van te voren gebeld enkele vragen snel en vriendelijk geholpen

telefonisch contact

alle maatvoeringen op de site te zetten!

Cyndi

Schoenenrek