Schaaphok.

Ben zeer tevreden met de aankoop en lekker snel binnen gekregen.

Goede kwaliteit.

N.V.T.

C. Goulooze

Goede ervaring. Komt op mijn lijstje van betrouwbare sites.

Duidelijk website.

Geen verbeterpunten

Haenegrifs noel

Noch geen ervaring pas voor de eerste maal besteld .maar alles is goed verlopen bij de bestelling

alles is goed verlopen.

als oke

Sairah Khan

Ik heb haakjes besteld voor roede van kledingkast, precies wat ik nodig had! Ben heel blij!

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Stefaan Acke

Nog niet alles is geleverd....
We centraliseerden de aankoop waarvan een deel niet op stock was.
Geen goed idee bleek achteraf....

Goede opvolging

Meer aandacht voor groeperen bestellingen om rit uit te sparen

jozef lievens

Ik zal bij deze firma indien nodig zeker nog bestellen

super eenvoudig om een bestelling te doen ,uitgebreid aanbod.
en een een goede prijs ,en een zeer snelle levering.

ik zou niet weten wat er kan verbeterd worden

Dormans

De ervaring is goed en op tijd geleverd.
Alleen schroefjes ontbreken wat voor zoveel geld er toch zeker bij mocht zitten.

Op tijd leveren

Schroefjes niet aanwezig

Jesse Ritmeester

Ik vind het ronduit belachelijk dat er standaard 6 euro verzendkosten worden gerekend.
Laatst had ik 12 roede dragers besteld komen netjes in een klein doosje welke door de brievenbus past maar wel vet betalen voor de verzending.
Ik kwam er wat tekort dus nog wat bij besteld en wat denk je de verzending is duurder dan de dragers zelf.
Ik vind het jammer dat een bedrijf hier geen onderscheid in maakt waardoor je alsnog de hoofdprijs betaald

Zie mijn ervaring

Reactie KastAccessoires.nl:

Beste Jesse,
Beste Jesse,
De verzendkosten bestaan niet alleen uit de werkelijke kosten voor het opsturen, maar ook voor het verpakken en aanmelden bij de pakketdienst. Bij zo'n kleine bestelling is dit evenveel werk als bij een grote bestelling. Per saldo zijn dit voor iedere webshop verliesgevende zendingen. Wanneer € 5.95 inclusief BTW teveel voor je is en je dus niet de "hoofdprijs" wilt betalen dan kun je bij zulke kleine bestellingen (en bedragen) beter naar de winkel lopen of fietsen, dan ben je waarschijnlijk wat voordeliger uit.

M

Voldoende keus.

Duidelijke informatie op de website.

Geen.

Sandra