Noorlander

Goede site en duidelijk. Doet wat ze zeggen.

Goede kwaliteit, snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden van de loop van je bestelling!

C. E.

Goede en snelle communicatie en top service.

Zeer correct en netjes bij het oplossen van een probleempje.

S.

Top! Eerlijke prijs, snelle verzending

Snelle verzending

kast-inrichting.nl

Zeer goede service , ik zou dit bedrijf ten zeerste aanraden

Produkt dat ik besteld heb , is zoals beschreven wordt en van goede kwaliteit.

H.A

Prima ervaring

Levering, levertijd

Jansen

Goed, echter keam het pakket zwaar beschadigd aan, en was duidelijk opnieuw ingepakt. Maar eind hoed al goed.

Communicatie

Willie Emons

Wolf van Barschot - Witting

Top product snelle levering

Inbouw prullenbak gekocht voor de blikjes -.- top product met een hele goede handleiding. Helemaal top dat de handleiding ook meteen een mal was voor de gaatjes van de schroeven super slim gedaan.

Mijntje Biermann

Prima. Wel een tip. Ik mis nog een soort van tool op de website, dat je bijvoorbeeld lades op een ontwerp site kan maken, zodat je kan invoeren lade zo breed en diep. En dat je daar dan zelf op maat... Prima. Wel een tip. Ik mis nog een soort van tool op de website, dat je bijvoorbeeld lades op een ontwerp site kan maken, zodat je kan invoeren lade zo breed en diep. En dat je daar dan zelf op maat je eigen indeling kan maken. Met bakjes of tussenschotten. En dat dan kan bestellen. Dat zou echt ideaal zijn. Nu moet je bakjes zoeken van de juiste maat en dat past dan net niet.

Service qua meldingen van de verzending

cge

Duidelijke website, makkelijk keuze te maken, correcte afrekening en vlotte levering.

product in orde zoals gevraagd