cd rekken bij montage van deze rekken in gebleken dat de afstand tussen de de cd openingen op enkele plaatsen afwijkt en deze niet volledig kunnen worden benut de afstand nokken breken ook... cd rekken bij montage van deze rekken in gebleken dat de afstand tussen de de cd openingen op enkele plaatsen afwijkt en deze niet volledig kunnen worden benut de afstand nokken breken ook gemakkelijk. geen geweldige kwaliteit.

?

Goossens

Claessens

Bestelling en levering zijn vlot verlopen. Kleine vertraging, maar hier werd goed over gecommuniceerd.

Communicatie

Willy

Zeer degelijke goederen.snelle levering

Snelle afhandeling

Roel

Positief en duidelijk omschrijving producten

Isabella Eigenraam

Mooi product, snelle levering maar maten kloppen niet. En omdat er geen tekening bij staat waaruit je dat kan opmaken was dat erg jammer. Nu moest hele kastje verbouwd.

Mooi rekje

Bosman

Wij zijn bij jullie gekomen via de buren. De website is niet heel duidelijk welke la je kan kiezen enzovoorts. Maar de inzetlades die we hebben zijn echt van hele mooie kwaliteit. De beschrijving... Wij zijn bij jullie gekomen via de buren. De website is niet heel duidelijk welke la je kan kiezen enzovoorts. Maar de inzetlades die we hebben zijn echt van hele mooie kwaliteit. De beschrijving (afbeeldingen) zijn ook niet heel duidelijk. Maar uiteindelijk geïnstalleerd, is het prachtig

Goede kwaliteit inzetlades

Dirk van Helden