Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

vanbamboe.nl

Snelle levering! Prijs is prima.

Prettig geprijsd en snel geleverd

Fietscity Ede

Blij met de snelle en correcte service

van der Leer

Regelmatig naar volle tevredenheid kassarollen besteld. Laatste keer heb ik kleinere rollen gekregen dan besteld. Krijg als antwoord papier is dunner geworden waardoor het nu 70 ipv 80mm is. dit kan... Regelmatig naar volle tevredenheid kassarollen besteld. Laatste keer heb ik kleinere rollen gekregen dan besteld. Krijg als antwoord papier is dunner geworden waardoor het nu 70 ipv 80mm is. dit kan ik niet controleren, maar dan hadden ze dit op website ook kunnen aanpassen naar 70mm

ASTD Secretarieel plus

Supersnelle service. Eenvoudig te bestellen. Top!

Problemen gehad met online betalen daardoor kreeg ik heel veel automatische mailtjes waardoor het leek alsof ik heel veel bestellingen van hetzelfde product had gedaan. Ik heb meteen de... Problemen gehad met online betalen daardoor kreeg ik heel veel automatische mailtjes waardoor het leek alsof ik heel veel bestellingen van hetzelfde product had gedaan. Ik heb meteen de klantenservice gebeld en gesproken met een zeer vriendelijke en adequate medewerkster die mij geruststelde en zei dat het systeem bij haar gelukkig maar 1 bestelling aangaf en dat als het anders zou zijn geweest ze het meteen zou hebben opgelost.

Betty

Super makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis, super