Contact
Productinformatie
Bezorging

Snelle levering, prima kwaliteit

Taverne in de Smidse

Het bestellen via de site verloopt prima. Ik begrijp alleen dat er onder meerdere namen wordt gewerkt, kassarolstore en office palace. Vanuit office palace word ik regelmatig gebeld ivm afname van... Het bestellen via de site verloopt prima. Ik begrijp alleen dat er onder meerdere namen wordt gewerkt, kassarolstore en office palace. Vanuit office palace word ik regelmatig gebeld ivm afname van kassarollen. Ik ben al 4 jaar aan het vragen of ze mij uit het bel bestand willen halen, helaas tot 2 weken geleden (laatste telefoontje) is dit nog niet gelukt. Ik gebruik per jaar 1 doos kassarollen en 1/5 doos pinrollen en die bestel ik pas als ze nodig zijn.

Snelle levertijd van inktlintje van mijn telmachine.

Roederdelft

Heel goed

BitterSweetz

Een fijne organisatie. Snel in reageren en netjes in het behandelen van vragen en omruilen goederen.

Thijs

Prima, overzichtelijk en voor vragen kon je meteen bij de chat terecht. Ik was zelf in de veronderstelling dat het voor 17:00 bestellen morgen in huis was, maar na nader lezen bleek het voor 17:00... Prima, overzichtelijk en voor vragen kon je meteen bij de chat terecht. Ik was zelf in de veronderstelling dat het voor 17:00 bestellen morgen in huis was, maar na nader lezen bleek het voor 17:00 bestellen morgen aangeboden bij DHL. Geen probleem, gewoon een goede ervaring.

achmed e

Tevreden klant.

Zeer goede service en erg behulpzaam. Mijn eerste bestelling had ik zelf verkeerde rollen besteld, keurig opgelost en afgehandeld. Blijf hier zeker bestellen!

Duidelijk, goedkoop en snel