Peter Stolp

Helemaal goed!

Nick Seijkens

Bijzonder vriendelijke benadering door de medewerker bij telefonische vragen.

Sandra Post

Zeer prettig.
Zeer prettig.
Het enige min punt vind ik, dat als een artikel even is uitverkocht dat je dat dan niet kan aanklikken wanneer het wel weer te koop ( instock) is. Of dat je een mail krijgt wanneer het er weer is, zodat je het eventueel alsnog kan bestellen.

Esther Vos

Snelle levering van spullen!

Vera van Beers

Service goed, alleen pakket was beschadigd en de standaard ook. Lijkt erop alsof het een showmodel is geweest of het pakket eerder geopend is. Dit had ik wel ergens vermeld willen hebben.

Jordy

12 april een bestelling geplaatst. Het product stond op voorraad. Bleek niet voorradig te zijn. Zou besteld worden, maar steeds als ik opnieuw contact opneem verschuiven ze de verwachte datum dat ze... 12 april een bestelling geplaatst. Het product stond op voorraad. Bleek niet voorradig te zijn. Zou besteld worden, maar steeds als ik opnieuw contact opneem verschuiven ze de verwachte datum dat ze het product ontvangen! En ik moet er steeds zelf naar vragen! We zijn nu al 3 juni en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!!

V.

Snel geleverd. Alleen jammer dat boek verpakt zat in alleen papier waardoor er een hoekje van het boek is beschadigd.

Robert van de Leur

De bestelde tafel bleek helaas beschadigd bij het openen

Henk C. Hansum

Levering zonder veel informatie. Dezelfde minuut na betaling een bestelbevestiging. Daar is het bij gebleven. Want de beloofde berichtgeving om de bezorging te volgen heb ik nooit gevonden. De... Levering zonder veel informatie. Dezelfde minuut na betaling een bestelbevestiging. Daar is het bij gebleven. Want de beloofde berichtgeving om de bezorging te volgen heb ik nooit gevonden. De pakketbezorger kwam vervolgens voor een dichte deur en: liet geen bericht van niet thuis achter. Omdat ik van GLS dan wel een e-mail berichtje kreeg, is na twee telefoontjes met vriendelijk en behulpzaam personeel van de vervoerder uiteindelijk toch geleverd.