Jacqueline Krans

Zeer tevreden over deze webshop. Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar besloot er te bestellen omdat ze een goede aanbieding hadden op een Fjallraven jas. Doordat ik gebruik kon maken van... Zeer tevreden over deze webshop. Ik had er nog niet eerder van gehoord, maar besloot er te bestellen omdat ze een goede aanbieding hadden op een Fjallraven jas. Doordat ik gebruik kon maken van AfterPay heb ik de gok gewaagd. Goede aanbieding, snelle verzending, dik tevreden!

Josje Van Lieshout

Alles goed geregeld

Mirjam Kramer

Goed goede snelle levering

Raymond Cenin

Snelle levering en goede service

Rudi Van Gelder

De informatie op website was een beetje verwarrend ivm aanbod van verschillende kleuren. De levering daarentegen was TOP, vandaag besteld en de volgende ochtend geleverd ondanks Corona, fantastisch!

Reactie Karsten Travelstore:

Beste Rudi,
Beste Rudi,
Bedankt voor uw feedback. Ik heb het even nagekeken op onze website en ik snap de verwarring wat betreft de kleur. Ik heb het direct aangepast op onze webshop. Nogmaals bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Sanne, Karsten Travelstore

M. Stokkermans

Snelle en correcte levering

Boukje Jitsje Zwanenburg

Bas Slikke

Leuke trui aangekocht via de webshop, maar aangekomen bij het magazijn bleek hij uitverkocht.

Reactie Karsten Travelstore:

Beste Bas,
Beste Bas,
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met onze winkel heeft gehad. En nog vervelender dat u voor niets naar ons magazijn bent gereden. Onze excuses hiervoor. Bedankt voor de feedback, wij gaan intern kijken hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
Met vriendelijke groeten,
Karsten Travelstore