KAQUN

Wil Posthuma

Geen idee. Smaak is goed en doe dit om mijn kanker te kalmeren.

Nog niet

Geen directe

Goed verhaal

Erg veel plastic afval en derhalve niet duurzaam als je met het hele gezin dit water drinkt. Verder vraag ik me af of de plastic flessen bpa vrij zijn

Ria

Ik gebruik de zuurstofgel

Op advies van mijn orthomanueel therapeut gebruik ik de gel.
Mijn huid is door medicijn gebruik erg dun en snel beurs, bij het minste geringste blauwe plekken.
Door de zuurstofgel zouden de huidcellen gevoed moeten worden.
Gebruik het nu bijna 3 maanden. Huid is nog niet verbeterd maar toch voelt het gebruik erg fijn en gebruik ik het 2 x per dag

Desiree

Ik drink KAQUN water sinds ik in 2013 borstkanker heb gehad, om het zuurstofniveau in mijn cellen op peil te houden. Ik ervaar niet echt verschil maar zie het vooral als een preventieve maatregel

Snelle levering, duidelijke informatie tijdens het bestelproces en daarna tot aan de levering

Ik had laatst naast het KAQUN water ook KAQUN gel besteld. Toen werd wel het water geleverd, maar er stond op de pakbon niet of de gel nog in back-order was of niet. Ik heb daarover contact opgenomen en daarna werd het wel snel geleverd. Voor mij als klant is het handig als op de pakbon ook vermeld wordt hoe het met de rest van de bestelling staat

Antonina

I feel more energized and overall well.

Lia Keller

Neutraal

Neutraal

Doe eens wat meer met aanbiedingen.

Jeffrey

Sinds ik ben begonnen met het drinken van Kaqun zuurstofwater ben ik veel fitter, ik merk het voornamelijk in de ochtend met opstaan en tijdens de dagelijkse inspanning dat mijn lichaam meer energie...

Goede service.. medewerker(ster) zijn altijd behulpzaam

Angel

Ik voel me energieker

Zeer snelle levering

Geen.

Ria

Ik gebruik de zuurstofgel.
Deze heb ik besteld op advies van mijn orthomoleculair arts omdat mijn huid erg dun is geworden en bij de minste aanraking een heftige blauwe / rode plek laat zien....

Makkelijk bestellen en 10% korting via mijn orthomoleculair arts

Nee hoor geen punten

Het feit dat ik goed water drink waarmee ik mijn lichaam reinig is voor mij al genoeg resultaat.

Het water zit nu in plastic flessen. Graag zou ik meer info hebben over de kwaliteit water wanneer de flessen bijvoorbeeld in de zon staan of op kamertemperatuur ivm adgifte hormoonverstorende stoffen aan het water. Glas zou beter zijn.