KAQUN

roos

Net begonnen

duidelijke informatie

nvt

Ik gebruik de gel. Heb geen water besteld. Maar de gel is super. Amper rimpels en hydrateerd perfect. Ik ben 61 jaar en mijn huid is zoveel beter dan met crèmes, ook natuurlijke.

Meteen reageren toen weer wat onduidelijkheid was 👍

Geen.

Kan het na 2 weken nog niet goed beoordelen.

gewoon.

neen

Niets

Geen DHL meer gebruiken

Wil Posthuma

Geen idee. Smaak is goed en doe dit om mijn kanker te kalmeren.

Nog niet

Geen directe

Goed verhaal

Erg veel plastic afval en derhalve niet duurzaam als je met het hele gezin dit water drinkt. Verder vraag ik me af of de plastic flessen bpa vrij zijn

Ria

Ik gebruik de zuurstofgel

Op advies van mijn orthomanueel therapeut gebruik ik de gel.
Mijn huid is door medicijn gebruik erg dun en snel beurs, bij het minste geringste blauwe plekken.
Door de zuurstofgel zouden...
Op advies van mijn orthomanueel therapeut gebruik ik de gel.
Door de zuurstofgel zouden de huidcellen gevoed moeten worden.
Gebruik het nu bijna 3 maanden. Huid is nog niet verbeterd maar toch voelt het gebruik erg fijn en gebruik ik het 2 x per dag

Desiree

Ik drink KAQUN water sinds ik in 2013 borstkanker heb gehad, om het zuurstofniveau in mijn cellen op peil te houden. Ik ervaar niet echt verschil maar zie het vooral als een preventieve maatregel

Snelle levering, duidelijke informatie tijdens het bestelproces en daarna tot aan de levering

Ik had laatst naast het KAQUN water ook KAQUN gel besteld. Toen werd wel het water geleverd, maar er stond op de pakbon niet of de gel nog in back-order was of niet. Ik heb daarover contact... Ik had laatst naast het KAQUN water ook KAQUN gel besteld. Toen werd wel het water geleverd, maar er stond op de pakbon niet of de gel nog in back-order was of niet. Ik heb daarover contact opgenomen en daarna werd het wel snel geleverd. Voor mij als klant is het handig als op de pakbon ook vermeld wordt hoe het met de rest van de bestelling staat

Antonina

I feel more energized and overall well.

Lia Keller

Neutraal

Neutraal

Doe eens wat meer met aanbiedingen.