mevrouw van der Velde

Goede, snelle service.

Prachtige gravure op het kinderbestek dat ik besteld had!

heer Mulder

Positieve ervaring

Service

heer/mevrouw Draad

Supper bedrijf

Vriedelijk en corekt

heer/mevrouw van Rijswijk

Niet goed . Ik wil het horloge retourneren maar krijg geen reacties op mijn e-mails

Reactie Kaptijn juweliers online:

Beste mevrouw van Rijswijk, we hebben inmiddels contact gehad mbt uw vraag. U heeft ons 6-9 's avonds een mailtje gestuurd, waar we de ochtend erop, 7-9 een mailtje hebben gestuurd met de antwoorden... Beste mevrouw van Rijswijk, we hebben inmiddels contact gehad mbt uw vraag. U heeft ons 6-9 's avonds een mailtje gestuurd, waar we de ochtend erop, 7-9 een mailtje hebben gestuurd met de antwoorden op uw vragen. Ik hoop dat u het mailtje inmiddels in uw spambox heeft weten te vinden en zien uw retour met belangstelling tegemoet.

heer/mevrouw Dirks-Vercauteren

Bestelling werd mooi ingepakt als brievenbuspakje geleverd.
Helaas was t niet de afmeting die ik nodig had.
Retourneren kwam helaas voor mijn rekening .
Ik kon jammergenoeg niet...
Bestelling werd mooi ingepakt als brievenbuspakje geleverd.
Helaas was t niet de afmeting die ik nodig had.
Retourneren kwam helaas voor mijn rekening .
Ik kon jammergenoeg niet bewijzen dat de fout niet bij mij lag.

Snelle en nette toezending .

heer/mevrouw Bronkema- Benard

Een kinderbestekje gekocht, met gravure

Breed assortiment, mooi gegraveerd in het bestek en snel verzonden

Bijster

Slechte ervaring! 2 horloges besteld. Groene absoluut andere kleur dan afgebeeld. Rode nog net vaag roze, waarschijnlijk in etalage gelegen en volkomen verschoten. En dan ook nog zelf de kosten van... Slechte ervaring! 2 horloges besteld. Groene absoluut andere kleur dan afgebeeld. Rode nog net vaag roze, waarschijnlijk in etalage gelegen en volkomen verschoten. En dan ook nog zelf de kosten van terug sturen moeten betalen is de n één woord schandalig!

Reactie Kaptijn juweliers online:

Beste heer, mevrouw, We hebben contact met u gezocht mbt uw retour. We gaven hierbij ook aan dat als het artikel daadwerkelijk anders is dan op de foto dit natuurlijk terug mag/moet naar ons. We... Beste heer, mevrouw, We hebben contact met u gezocht mbt uw retour. We gaven hierbij ook aan dat als het artikel daadwerkelijk anders is dan op de foto dit natuurlijk terug mag/moet naar ons. We hebben na ontvangst van de horloges ook naar u aangegeven dat dit horloge nooit naar u verstuurd had mogen worden, waarvoor nogmaals onze excuses, en als een artikel foutief door ons is geleverd, we uiteraard ook de porto terug betalen. Toen we u echter vroegen om uw rekeningnummer, om los van de terugbetaling van de horloges de porto ook aan u terug te betalen, gaf u aan dat dit niet hoefde. Ontzettend jammer dat u dit misschien toch niet helemaal hebt begrepen en u een minder goed gevoel aan ons hebt overgehouden.

heer/mevrouw Laan

Via webshop horloge gekocht ( bleek dames model ipv heren model)

Bereikbaarheid ( telefonisch)
Vriendelijkheid
Service gerichtheid

heer Schulze

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

goede prijs en snelle verwerking

heer/mevrouw Maan

Goede service verleend.