L Davids

Erg positief! Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie en behulpzaam.

Anton E

Onverwacht goede service

klantgerichte benadering

Geert van Beek

Niets dan lof!

Alvorens te bestellen heb ik diverse vragen gesteld via het contactformulier op de website. Binnen enkele dagen zijn alle vragen vakkundig beantwoord. Het bestellen ging eenvoudig en ik ben steeds... Alvorens te bestellen heb ik diverse vragen gesteld via het contactformulier op de website. Binnen enkele dagen zijn alle vragen vakkundig beantwoord. Het bestellen ging eenvoudig en ik ben steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De bezorging en montage waren snel, professioneel en bovendien: vriendelijk! KantoormeubelenPro is wat mij betreft een aanrader!

Ellen Berghuis-Smits van Estinea

Levering was snel, sneller dan op de site stond. Alleen erg veel onduidelijkheid over de tijd waarop het bureau werd geleverd en het adres klopt totaal niet, waardoor de bezorgers/installateurs... Levering was snel, sneller dan op de site stond. Alleen erg veel onduidelijkheid over de tijd waarop het bureau werd geleverd en het adres klopt totaal niet, waardoor de bezorgers/installateurs bijna niet meer waren gekomen en ik zat al uren te wachten en had er speciaal vrij voor gnomen.

Snelle levering.

Cyber Inc

Makkelijk bestellen en standaard monteren

Op tijd geleverd

Marcel

Goede ervaringen met Kantoormeubelen.PRO

Keurige levering volgens afspraak, tafels gemonteerd geplaatst.

Patrick Kuijper

Meer dan voldoende

Reactietijd en je wordt goed geinformeerd

Sandra Daemen/Pearl music

Vriendelijke service

prijs en kwaliteit top!

Melaney

Prima bedrijf. Goede communicatie en heel klant vriendelijk personeel.

Vriendelijke, snelle mannen die kwamen bezorgen.

Tarik Simsek

Goede kwaliteit spullen, tijdige levering.
Afspraken werden goed nagekomen.

Communicatie.