Hoe beoordeel jij onze flexibiliteit?
Hoe beoordeel jij onze service?
Vond je op onze website de informatie die je zocht?
Wat vond je van de persoonlijke benadering?

Maandelijks, opslag.

Snel en zeer flexibel!!

Nee, eigenlijk niet.

Huur kantoorruimtes op verschillende locaties (doorgegroeid mede dankzij Kantoor-Groningen).

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Erg flexibel, persoonlijk, komt gemaakte afspraken na en als er iets is hoef je maar een seintje te geven en het wordt direct opgepakt. Sterk concept met all-in huur - zelf geen omkijken naar... Erg flexibel, persoonlijk, komt gemaakte afspraken na en als er iets is hoef je maar een seintje te geven en het wordt direct opgepakt. Sterk concept met all-in huur - zelf geen omkijken naar papierrompslomp e.d.

Nee.

Ik heb bezichtigingen gehad via Kantoor Groningen en huur nu na bemiddeling door Kantoor Groningen.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Non nonsens, niet poenerig. Gewoon normaal en realistisch. Prettig rustig. Komt deskundig en onpartijdig op mij over. De bedrijfsmakelaardij als geheel heeft geen positief imago bij mij:... Non nonsens, niet poenerig. Gewoon normaal en realistisch. Prettig rustig. Komt deskundig en onpartijdig op mij over. De bedrijfsmakelaardij als geheel heeft geen positief imago bij mij: conservatief en onbetrouwbaar.
Daan Ruiter was een prettige, positieve ervaring.

geen.

De Fotolocatie

Ik huur een ruimte via Kantoot-Groningen

Harvest Digital

Een bezichting en vanuit daar huurder

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Persoonlijke aanpak, geinteresseerd, kennis van zaken en van de markt.

geen verbeteringen

Huur kantoor ruimte Flexplek

Komen de afspraken na!

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Website gegevens up to date houden.

Huur kantoorruimte

Goede benadering van Daan

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Duidelijker vermelden dat een all in Peijs toch ex BTW is

RCCG EOG

We zochten een kleine kantoor, op een mooie locatie in Groningen tegen een redelijke prijs.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Vriendelijke benadering, erg flexibel in afspraken, contact etc.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Een dingetje, maar weet niet of dit voor kantoor Groningen is, heb de ruimte nl. zopas schoongemaakt,
en het was wel erg stoffig, en zand, maar nu is het al schoner. Verder fijne service, prettig contact.

Het huren van nieuwe kantoorruimte

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Goede bereikbaarheid, snel reactie. Denkt met de klant mee.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

De juiste naam neerzetten in de uitnodiging voor feedback. Ik ben niet Anthon. Ik heb meer van dit soort kleine slordigheden gezien; kan gebeuren, maar is niet heel netjes.

Tevreden huurder

Ruimte gehuurd via Kantoor-Groningen

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Kantoor-Groningen is altijd bereikbaar en is erop gebrand om voor iedereen een oplossing te verzinnen. Het is een erg persoonlijk bedrijf dat goed met je meedenkt en een groot aanbod heeft.

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Hartelijk dank voor je positieve feedback; heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van Kantoor-Groningen!

Vriendelijke groet,

Daan Ruiter