Hoe vond je de flexibiliteit?
Hoe vond je de service?
Hoe vond je de persoonlijke benadering?
Hoe vond je de informatie op onze website?

Ik heb bezichtigingen gehad via Kantoor Groningen en huur nu na bemiddeling door Kantoor Groningen.

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Non nonsens, niet poenerig. Gewoon normaal en realistisch. Prettig rustig. Komt deskundig en onpartijdig op mij over. De bedrijfsmakelaardij als geheel heeft geen positief imago bij mij: conservatief en onbetrouwbaar.
Daan Ruiter was een prettige, positieve ervaring.

geen.

De Fotolocatie

Ik huur een ruimte via Kantoot-Groningen

Harvest Digital

Een bezichting en vanuit daar huurder

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Persoonlijke aanpak, geinteresseerd, kennis van zaken en van de markt.

geen verbeteringen

Huur kantoor ruimte Flexplek

Komen de afspraken na!

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Website gegevens up to date houden.

Huur kantoorruimte

Goede benadering van Daan

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Duidelijker vermelden dat een all in Peijs toch ex BTW is

RCCG EOG

We zochten een kleine kantoor, op een mooie locatie in Groningen tegen een redelijke prijs.

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Vriendelijke benadering, erg flexibel in afspraken, contact etc.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een dingetje, maar weet niet of dit voor kantoor Groningen is, heb de ruimte nl. zopas schoongemaakt,
en het was wel erg stoffig, en zand, maar nu is het al schoner. Verder fijne service, prettig contact.

Het huren van nieuwe kantoorruimte

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Goede bereikbaarheid, snel reactie. Denkt met de klant mee.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De juiste naam neerzetten in de uitnodiging voor feedback. Ik ben niet Anthon. Ik heb meer van dit soort kleine slordigheden gezien; kan gebeuren, maar is niet heel netjes.

Tevreden huurder

Ruimte gehuurd via Kantoor-Groningen

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Kantoor-Groningen is altijd bereikbaar en is erop gebrand om voor iedereen een oplossing te verzinnen. Het is een erg persoonlijk bedrijf dat goed met je meedenkt en een groot aanbod heeft.

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Hartelijk dank voor je positieve feedback; heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van Kantoor-Groningen!

Wij huren via Kantoor-Groningen

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Goede kantoorlocaties, prettig contact.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Duidelijker opmaken van een proces-verbaal bij oplevering van een kantoor, voorkomt later discussies.

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

Hartelijk dank voor je positieve feedback en bedankt voor je tip; we nemen het zeker mee voor in de toekomst!

Cateleyne Deodatus

Over vermelding op jullie site

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Prettige lampen in de ruimtes.
De site vind ik ook een mooi idee om de onderlinge betrokkenheid ook wat te vergroten. Wat meestal de zorg voor een pand ook ten goede komt.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Enerzijds hebben jullie eisen aan de kleur verf, anderzijds zit die verf helemaal niet zo netjes op de buitenkant van de deuren. Ook vond ik in tweede instantie dat mijn ruimte niet erg goed werd opgeleverd, ik heb er veel werk aan gehad om bijv. de muren wit te krijgen.
Maar inderdaad, ik heb zelf JA gezegd.4
Verder heb ik de indruk dat de fietsenstalling steeds vaker een nachtstalling wordt voor veel dure fietsen. Begrijpelijk als je in de buurt woont en een nieuwe fiets hebt, maar lastig als je 's morgens van buiten af binnenkomt.
Ook zou het fijn zijn ls mensen hun fiets IN het rek zetten, ipv breeduit ervoor waardoor ze meer plaatsen innemen.
Ik heb erg veel geluidsoverlast gehad van mijn vorige buren! Zware stemmen, leuke jongens maar erg enthuosiast van tafelvoetbal! Aanvankelijk viel daar iets over af te stemmen, toen er aflossing van de wacht was lukte dat niet meer. Ik heb de indruk dat de muren niet erg geluidsgeïsoleerd zijn, het zal blijken met de kkomende buren eind augustus.
Dus misschien is het fijn om op te letten wie naast wie zijn intrek neemt.
neemt... (onderling contact en afstemming helpt natuurlijk ook..)
De buren bleken te vertrokken, maar anders was dit voor mij reden geweest om op te zeggen!
Verder wordt het wel erg snel veel te warm in de kamer. Dus ik probeer dat te regelen door steeds ramen tegen elkaar open te zetten. Maar tijdens sessie moet raam dicht tegen buiten-geluid.
(los van al deze punten ben ik ook nog wel blij met de plek...maar toch..)

Beste Cateleyne,

Hartelijk dank voor je feedback! De vragen die we je stelden via Feedback Company gaan enkel over de service van Kantoor-Groningen, en niet over de ruimte en het pand. Uiteraard willen we je wel graag helpen, dus hieronder een reactie op de door jou genoemde punten.

We hebben van andere huurders nog niet eerder ontevreden geluiden vanuit De Entrepreneur gehoord en vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Alle punten die je benoemt zijn naar ons weten -vooraf of tijdens huren- opgelost. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan vooral weten dan kunnen we kijken wat we er aan kunnen doen.

Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en op zoek willen naar een andere locatie, wat natuurlijk kan met een flexibel contract, neem dan vooral contact op. Dan kunnen we samen kijken naar een meer geschikte kantoorlocatie.