Hoe vond je de flexibiliteit?
Hoe vond je de service?
Hoe vond je de persoonlijke benadering?
Hoe vond je de informatie op onze website?

Unicoders

Daan heeft ons verschillende kantoorruimtes laten zien in Groningen.

Openheid, klantgerichtheid, bereikbaarheid

Huurder van kantoor

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

informatief, kreeg vragen goed beantwoord, punctueel, zakelijk correct

Groninger Energiekoepel

Contact over pandhuur, inclusief overleg over aanpassingen en overnemen van meubilair

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Handelingssnelheid, meedenken, makkelijk contact mee te krijgen

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Kantoor-Groningen was nu vaak tussenpersoon namens ons. Hoewel dat fijn is en een goede service, is het handiger om aan te geven via welke partijen contacten lopen, en te vragen of het niet beter is om direct contact te gaan onderhouden.

Kuiper & de Vries Vastgoedbeheer

Wij zochten kantoorruimte en kwamen Kantoor-Groningen tegen op internet. Dezelfde middag hebben we telefonisch een afspraak kunnen maken. Wij hadden gelijk een goed gevoel bij het bedrijf (Daan)....

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Kantoor-Groningen reageert adequaat. Precies wat wij nodig hebben. Daan pakt dingen snel op.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wij hadden gehoopt op een eerdere start. Dit was zeker niet de fout van Kantoor-Groningen. Wij wisten dat ons contract pas 1nov in ging. Daan vertelde ons dat we waarschijnlijk wel eerder konden starten. Nogmaals, we vinden dit helemaal niet erg maar het gaat uiteindelijk om het managen van verwachtingen. We hadden beter gewoon per 1nov kunnen afspreken zonder mogelijkheid op een paar dagen eerder.

Parkcare.nl

Huur van een pand

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Contact verliep soepel. Rondleiding was ook prima. Daan is snel met reageren.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Telefonisch en face to face

laagdrempelig en transparant

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

lekker blijven groeien en ondertussen persoonlijk contact hoog in het vaandel blijven houden

Bevana

Ik heb bij Kantoor-Groningen al meerdere units gehuurd.

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Kantoor-Groningen denkt en handelt in het belang van zijn klanten en heeft een leuk en veelzijdig aanbod.

Jarik

Kantoor-Groningen heeft voor ons een kantoorruimte geregeld in Groningen.

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Persoonlijke service en persoonlijk contact. Daan denkt goed mee met de behoeftes en doet er alles aan om deze te vervullen.

Nee.

Maandelijks, opslag.

Snel en zeer flexibel!!

Nee, eigenlijk niet.

Huur kantoorruimtes op verschillende locaties (doorgegroeid mede dankzij Kantoor-Groningen).

Wat zijn volgens jou de opvallende, sterke punten?

Erg flexibel, persoonlijk, komt gemaakte afspraken na en als er iets is hoef je maar een seintje te geven en het wordt direct opgepakt. Sterk concept met all-in huur - zelf geen omkijken naar papierrompslomp e.d.

Nee.