Hoe beoordeel jij onze flexibiliteit?
Hoe beoordeel jij onze service?
Vond je op onze website de informatie die je zocht?
Wat vond je van de persoonlijke benadering?

Huur opslagruimte

Snelle response, vriendelijk

Huur kantoorruitme

tekenen documenten online

klantgerichtheid

Reactie Kantoor-Groningen Kantoor-Drenthe Kantoor-Friesland:

We zijn het niet gewend om slechte reviews te ontvangen, we hadden dit ook niet van jou verwacht, dus we hebben gelijk gebeld om opheldering te vragen. Bedankt voor jouw feedback, we zullen dit... We zijn het niet gewend om slechte reviews te ontvangen, we hadden dit ook niet van jou verwacht, dus we hebben gelijk gebeld om opheldering te vragen. Bedankt voor jouw feedback, we zullen dit meenemen in de toekomst.

Telefonisch/mail

reactie/snelheid

Ronald Widdershoven/UNIGLOBE Two Travel

Locatie voor het onderbrenen van ons Kantoor in groningen

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

persoonlijk en direct gericht op onze behoeften. Met twee bezichtingen gelijk Raak

nee

Diverse keren mailcontact betreffende de huur van opslagruimte H17.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Het contact was te summier om dat te kunnen ervaren. Maar het was zeker correct.

Nee.

Mail

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Handig dat alles via de mail kan worden geregeld. Inclusief het tekenen van documenten.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Een goede website die ook via Google snel te vinden is. Ik was in Groningen bij de concurrentie aan de overkant toen ik een spandoek zag.

Makerworkshops

Ik heb bij Kantoor-Drenthe een ruimte gehuurd in Zuidlaren.

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Kantoor-Drenthe is een ster in communicatie: je weet op ieder moment wat er speelt, wat de status is en waar je aan toe bent. Dat heb ik als erg fijn ervaren. Daarnaast zijn de prijzen heel scherp... Kantoor-Drenthe is een ster in communicatie: je weet op ieder moment wat er speelt, wat de status is en waar je aan toe bent. Dat heb ik als erg fijn ervaren. Daarnaast zijn de prijzen heel scherp en omdat het een all-in prijs is kan ik van tevoren uitrekenen wat ik moet gaan betalen.

2f4

Huur opslagruimte Peizerweg 97

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Snel, maar met perfecte service, erg fijn!

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Julius Westendorp (De Inkoop Adviesgroep BV)

N.a.v. het invullen van het contactformulier op de website ben ik terug gebeld voor een bezoek aan De Kranepoort. De afspraak was vlot gemaakt. Aangekomen op locatie heb ik het kantoor gebeld waarna... N.a.v. het invullen van het contactformulier op de website ben ik terug gebeld voor een bezoek aan De Kranepoort. De afspraak was vlot gemaakt. Aangekomen op locatie heb ik het kantoor gebeld waarna ik direct het telefoonnummer van Daan kreeg. Vervolgens zowel mondeling als telefonisch contact en/of whatsapp contact gehad. Snelle actie op uitblijvende reactie van Brivec waardoor we de vrijdagmiddag nog andere bezichtigen hebben kunnen doen: Top!

Wat vond jij opvallende, sterke punten in onze service en dienstverlening?

Duidelijke en korte communicatie. Vlotte/snelle informatieverstrekking. Persoonlijk contact. Nuchter en eerlijk.

Wat kunnen wij verder verbeteren?

Was graag vooraf geïnformeerd geweest dat 1 van de 2 locaties in De Kranepoort reeds verhuurd was.

ACG Construct

Email en telefonisch