Koopman

Nette en snelle bezorging. Goede kwaliteit tuinhaard.

Vriendelijk en zeer snelle service!

Cato

Snelle reactie op mijn vraag!
Snelle levering en goed verpakt!
Prima!

Brigitte

Duidelijke website, goede service, snelle levering.
Gechat met Fleur om een gewenste leverdatum af te spreken, werd meteen geregeld.
Producten zien er ook prima uit, zelf geplaatst in...

Ik ben zeer voorkomend en vriendelijk behandeld door uw bedrijf, ook toen ik zelf een fout had gemaakt bij de bestelling.
De haag is geplant en ziet er goed uit, maar over de kwaliteit schort...

Uw ervaring

Zie hierboven.

Ellen

Onze 2 kant en klaar hagen werden lekker vroeg geleverd. Om 09.00 uur stond de chauffeur al voor de deur!

Met de 2 bijgeleverde opzetstukken van 50 cm en muurbeugels konden we direct...

Uw ervaring

Waar we absoluut NIET BLIJ mee waren, was dat de pallet waarop de hagen geleverd worden, NIET MEE RETOUR
Wordt genomen door de chauffeur. Dus moesten we grofvuil bellen hier in onze woonplaats om dit " ding" op te laten
Halen.... Verder zitten ze netjes verpakt op de pallet!! Niets op aan te merken.

Verbaasde ons alleen dat de chauffeur dit niet mee retour kan en mag nemen,??

Hij heeft ze wel netjes in de poort gereden. Tot aan de poortdeur....en vandaar uit moesten we ze eerst uitpakken en de pallet ook de tuin in. Gelukkig is die vandaag opgehaald door grof vuil!!! ??
Ook weer opgelost, maar je staat wel even raar te kijken, misschien melden ergens?? Bij de levering, of voorwaarden??

Vrijdag j.l. bezorgd, en vandaag gelukkig die pallet weg! Of zelf wegbrengen natuurlijk. Maar is een groot onding!!

Benno Koomen

Netjes geholpen en afspraken worden nagekomen. Veel plezier van onze gekochte artikelen.

Zeer snelle en corrcte service!

Soetekouw hovenier

Alles goed geregeld

Henk

Perfecte afhandeling en mooi product.