Aankoop luchtbed

Van Gorkom

Goede website. Snelle levering. Mooie schoenen voor een redelijke prijs

Prima levering

correcte levering

gratis retourzenden niet mogelijk , dat kan klanten weerhouden van een bestelling

Claudia

Goede en snelle bezorging! Artikel naar wens.

Cor buiten

Zeer ordelijk en netjes klantvriendelijk

Klandvriedelijk

N.v.t

Correcte afhandeling. Snelle service. Goede product ontvangen.

Mijn product was snel en in goed staat geleverd. De verpakking was wel verwarrend: het zag er uit als of de doos uit Pakistan kwam. Recycling?

Kampeermeester heeft ook een fysieke winkel- makkelijker contact op te nemen in geval van "ontevredenheid" over het product, en ook voor after sales service.

PostNL is twee keer niet op de afgesproken tijd gekomen: een keer drie dagen te vroeg en een keer te laat. De track en trace van PostNL was ook waardeloos.

Reactie Kampeermeester.nl:

Onze excuses voor de levering, helaas zijn wij afhankelijk van de bezorgende maatschappij, maar zullen er wel melding van maken. Wij gebruiken inderdaad soms verpakkingen opnieuw, echter het dient... Onze excuses voor de levering, helaas zijn wij afhankelijk van de bezorgende maatschappij, maar zullen er wel melding van maken. Wij gebruiken inderdaad soms verpakkingen opnieuw, echter het dient wel deugdelijk verpakt te zijn, hopelijk is uw product wel goed aangekomen, mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dat alsnog graag.

Duidelijke website, goede prijzen, vlotte en correcte levering.

Twee artikelen besteld, bleek niet oo voorraad zonder dat dat gelijk was aangegeven.

Pakket werd in een veeel te grote doos verzonden, echt zonden.

Eenmaal en nooit meer...

Pakket werd in een veeel te grote doos verzonden, echt zonden.

Eenmaal en nooit meer bij deze webshop

Reactie Kampeermeester.nl:

Beste Matthijs, onze excuses.
Je hebt gelijk dat het niet goed is verlopen.
Beste Matthijs, onze excuses.
Je hebt gelijk dat het niet goed is verlopen.
1 artikel was helaas niet op voorraad, het aankoopbedrag hiervan is echter direct teruggestort. Helaas stond dit artikel teveel op webshop.
De grotere verpakking doen we om er zeker van te zijn dat dit kwetsbare artikel goed aan komt bij de klant. Bedankt voor je reactie, ook als deze niet positief is horen we dit graag, om er van te kunnen leren.

Peter Comley

Uitstekend

Uitstekend geholpen met het claimen van een defect product op de fabrikant.
Efficient en korrekt met het bestellen van producten via de webshop.