Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Writersroom

Kamernet is een goede site. Tot nu toe altijd nog iemand gevonden via Kamernet.

Duidelijk en overzichtelijk
Betrouwbaar
Gratis

Reeds doorgegeven.

T.P. uit Maarssen

Ben al 9 jaar lid. Altijd de juiste huurders gevonden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Bereik van de juiste doelgroep.

Geen.

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wat fijn dat je altijd geschikte huurder kunt vinden :)

VandeGarde

Ik had ruimte te huur en een advertentie geplaatst bij kamernet. De dag daarna meerdere reacties gehad waaronder een geschikte huurder. Top.

Snel.

Mijn ervaring met kamernet is uitstekend dus kan ik geen verbeterpunten aandragen.

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wat fijn dat je zo snel een geschikte huurder hebt kunnen vinden :)

Priscilla Oteng

Very good

šŸ’ŖšŸ‘ŒšŸ‘

For me everything is ok

Hi Priscilla,

Thank you for your review and for using Kamernet.

We hope you have a great day!

Verhuurder in Haarlem

Prettige, overzichtelijke site met een groot bereik.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De site is erg overzichtelijk. Verder is het prettig dat je zowel als huurder als verhuurder geen verplichtingen (betalingen) aan Kamernet hebt en er geen rare addertjes onder het gras zitten.

Ik zou een mailtje wanneer iemand op mijn huis reageert wel fijn vinden. Nu moet je inloggen op de site om dat te zien. Er worden veel kamers aangeboden, terwijl het ook prima geschikt is voor grotere huizen (maar het ligt denk ik niet aan Kamernet dat dit niet gebeurt, waarschijnlijk wel aan de naam..).

Beste verhuurder,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Je kunt bij de instellingen van je account aangeven hoe je op de hoogte gehouden wilt worden over nieuwe berichten. Zo kun je ze ook naar je email laten sturen. Neem anders even een kijkje (https://kamernet.nl/account/instellingen). Als je er niet uitkomt dan hoor ik dat graag!

Fijne dag :)

Shari - Kamernet

Goede en betrouwbare website, kaartfunctie is erg fijn

Kaartfunctie

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Shari - Kamernet

Ruime aanbod in kamers, fijn om mee te werken. Blijft alleen moeilijk om na de reactie ook daadwerkelijk een afspraak te maken voor een bezichtiging.

Ruime aanbod
Redelijke prijzen
Kadertje met de info over de kamer vond ik geweldig
Chatmogelijkheid

De prijs; hoe langer je opzoek bent, hoe minder de prijs het waard lijkt. Omdat het gewoon prijzig is.

Makelaars die kamers adverteren maar dan willen dat je bij hun inschrijft zijn vervelend.

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

We willen zowel huisgenoten en particuliere verhuurders als makelaars verwelkomen op ons platform, als ze voor geschikte woningen voor huurders op Kamernet kunnen zorgen. De woningen die online staan van deze makelaar of beheerder zijn daadwerkelijk beschikbaar en worden door hen geplaatst op Kamernet. Uiteraard sporen we ook hen aan om op iedereen te reageren en het aanbod tijdig offline te halen als de woning niet meer beschikbaar is.

Je kunt in het profiel van de verhuurder nagaan of het om een makelaar, particuliere verhuurder of bijvoorbeeld een huisgenoot gaat die de advertentie heeft geplaatst.

Er zijn makelaars die helaas nog extra kosten of inschrijfkosten in rekening brengen en die verwijzen naar hun eigen platform, waar al hun aanbod staat en waar ook hun werkwijze is uitgelegd.

De eventuele extra kosten staan we wel toe, mits dit duidelijk is vermeld in de advertentie (dus alvorens je reageert). Het zou dan dus in de advertenties aangegeven moeten zijn dat er inschrijfkosten of extra kosten in rekening gebracht worden. We vinden dit jammer, maar staan het wel toe om alsnog geschikt aanbod te kunnen aanbieden. Je kan dus zelf als huurder bepalen of je de woning interessant vind en het de eventuele inschrijfkosten waard vind. Daarnaast kan je vervolgens wel het gehele jaar bezichtigen bij aanbod van deze makelaardij.

Je kunt uiteraard ook de advertenties waar inschrijfkosten worden gevraagd uit je zoekopdracht filteren.

Wanneer een verhuurder of makelaar zijn kamer op Kamernet.nl aanbiedt, is het dus tevens toegestaan om door te verwijzen naar de eigen website. Ze krijgen wel de mails direct binnen en zien ook wie zich aanmeld. Wij controleren altijd of de makelaars netjes reageren en de bezichtiging zou alsnog moeten kunnen plaatsvinden.

Ik begrijp dat het frustrerend is als er extra kosten in rekening gebracht worden of als een makelaar doorverwijst naar de eigen website, maar wanneer het duidelijk in de advertentie of in het profiel vermeld is staan we dit dus wel toe. Zeker omdat het vaak heel geschikt aanbod is voor de mensen die een kamer, studio of appartement zoeken op Kamernet.

Mocht je nog vragen of feedback hebben om dit beter zichtbaar te maken dan hoor ik dit uiteraard graag van je.

Shari - Kamernet

Nuttig, maar erg duur! Vervelend dat je niet op een advertentie kan reageren zonder te betalen voor een premium account.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Alle informatie is makkelijk vindbaar in de advertenties en de automatische emails over nieuwe advertenties binnen je zoekprofiel zijn nuttig.

Te duur!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Je hebt inderdaad een Premium Account nodig om op advertenties te reageren, er zijn ook een aantal advertenties waar je gratis op kunt reageren, maar dit verschilt per stad.

Fijne dag!

Shari - Kamernet

Geen zin om dit steeds in te vullen.

Zie bovenstaande.

Zie bovenstaande.

Fijne dag :)

Jeroen Vriezema

Goede service. Heeft veel aanbieders in de regio. Aanbod is heel divers

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Veel aanbod, en vooral heel divers, heeft voor elke huurder wel iets

De app toont afbeeldingen in een slechtere kwaliteit dan de website.