Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

jan braspenning

Als je een kamer te huur hebt dan is het wel handig om op kamernet te zetten. Je krijgt altijd wel reakties.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

soms heb ik wel dat ik via kamernet heb verhuurd.

dat iedereen kan reageren op kamernet zonder kosten.

Goedemorgen Jan,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Fijne dag!

Shari - Kamernet

Ca. 80%. Serieuze reacties. Het invullen van de advertentie en de foto s die daar bij horen in te plakken, is niet eenvoudig. Verder niet duidelijk genoeg voor mij wat e.e.a. kost. Niet erg : ik heb...

Correcte communicatie.

Geef meer helderheid over wat de kosten van jullie diensten zijn. Schrijf niet dat het gratis is. Maar stel een menu samen wat e.e.a. kost.

Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Stuur anders even een mail naar supportdesk@kamernet.nl als je vragen hebt over de optionele kosten voor verhuurders. Dan kunnen wij je van wat informatie voorzien.

Fijne dag!

mia

Handig !

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Ik was gewoon tevreden over de site

Nee was tevreden

Goedemorgen Mia!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de site, we hopen je snel weer terug te zien bij Kamernet!

Sophia - Kamernet

Fijne website, maar wat wel irritant begint te worden is dat jullie redelijk commercieel beginnen te worden. Kamernet is een fijne website, maar er zijn veel kanalen die geen geld kosten. Mijn tip,...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Simpel, overzichtelijk, makkelijk een advertentie op te stellen. Dit is bij andere website nog wel eens een werkje.

Probeer niet te commercieel over te komen met al die extras

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze nieuwe functies irritaties opleveren bij onze gebruikers. Zou je wellicht een mail kunnen sturen naar supportdesk@kamernet.nl? Wij zijn erg benieuwd hoe jij deze nieuwe functies ervaart en welke je specifiek bedoelt.

Fijne dag,

Shari - Kamernet

Voor mij als verhuurder vind ik Kamernet handig en overzichtelijk. Liever zet ik de kamer op Kamernet dan op bijvoorbeeld Facebook. Helaas hoor ik erg vaak van studenten die naar een...

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Heel fijn om te lezen dat je Kamernet vaak gebruikt om je kamer te verhuren.

Het is zeker niet fijn als woningzoekenden geen reacties krijgen van verhuurders of dat ze te horen krijgen dat de woonruimte al verhuurd is. Wij stimuleren alle verhuurders om op iedereen te reageren, helaas kunnen wij dit niet forceren. Als je suggesties hebt dan horen wij dat uiteraard graag!

Nogmaals bedankt en ik wens je een fijne dag verder.

Offringa Vastgoed Management

Werkt prima en snel resultaat , goede ervaringen

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Directe reactie en vrij snel een koppeling

niet dat ik weet

Coby Notenbomer

Handig, overzichtelijk, makkelijk

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Zoekopties duidelijk gemakkelijk aan te passen

Op mobiele versie verspringen soms de voorkeuren. Dan is ‘appartement’ opeens uitgevinkt en zie je geen aanbod meer.

Beste Coby,

Bedankt voor je beoordeling, verbeterpunten en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag,

misha de koning

Het is wel belangrijk er me de kam doorheen te gaan, het aantal geïnteresseerden, deze blijken soms helemaal niet geinteresseerd, daarnaast lezen reageerders niet echt de oproep in de hoop op wat...

directe communicatie

teen

Beste Misha,

bob andriesse

Bij wisselingen van een huurder maak ik al sinds een paar jaar gebruik van Kamernet en geen andere sites. Tot nu toe heb ik uiteindelijk altijd wel een huurder gevonden en de website functioneert...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De software functioneert goed en Kamernet wordt kennelijk door veel kamerzoekenden bezocht.

No Comment

Goedemiddag Bob,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je Kamernet telkens gebruikt om een nieuwe huurder te vinden. Het is zeker niet fijn als er nepstudenten/huurders tussen zitten. Deze kun je uiteraard aan ons melden via hun profiel, dan kunnen wij het beoordelen.

Nogmaals bedankt voor het gebruiken van Kamernet en ik wens je een fijne dag verder.

Shari - Kamernet

Uitstekende website die ook reacties oplevert