Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Lukas

Very intuitive and easy interface.
It works as supposed to work.

Reactie Kamernet.nl:

Dear Lukas, Thank you for the review and feedback. We are glad to hear you have had such a positive experience and look forward to having you continue making use of Kamernet. Have a lovely... Dear Lukas, Thank you for the review and feedback. We are glad to hear you have had such a positive experience and look forward to having you continue making use of Kamernet. Have a lovely evening! Sophia - Kamernet

JolandaO

Werkt perfect!

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling, wij waarderen de feedback en zijn blij dat het een positieve ervaring was!

Een hele fijne avond nog.

Sophia - Kamernet

Kamernet geeft een ruim aanbod aan kamers. Ik ga studeren in Amsterdam en had binnen 3 dagen al een kamer voor een goede prijs, wat ik behoorlijk snel vond!!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Kamernet geeft een ruim aanbod aan kamers. Ik ga studeren in Amsterdam en had binnen 3 dagen al een kamer voor een goede prijs. De reactietijd van (althans bij mij) de verhuurders of medebewoners... Kamernet geeft een ruim aanbod aan kamers. Ik ga studeren in Amsterdam en had binnen 3 dagen al een kamer voor een goede prijs. De reactietijd van (althans bij mij) de verhuurders of medebewoners was erg snel (max 3 uur later reactie).

Ik had bij een bezichtiging een makelaar die €300 extra service kosten in aanmerking bracht, zonder dit te vermelden. Dit was wat minder, omdat deze extra kosten nergens beschreven stonden, maar dit... Ik had bij een bezichtiging een makelaar die €300 extra service kosten in aanmerking bracht, zonder dit te vermelden. Dit was wat minder, omdat deze extra kosten nergens beschreven stonden, maar dit lag meer aan de makelaar zelf!

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen! Bedankt voor je beoordeling en gefeliciteerd met het vinden van een woonruimte! Er zijn inderdaad makelaars actief op Kamernet en sommige vragen extra service kosten. Dit staan... Goedemorgen! Bedankt voor je beoordeling en gefeliciteerd met het vinden van een woonruimte! Er zijn inderdaad makelaars actief op Kamernet en sommige vragen extra service kosten. Dit staan wij toe mits ze het duidelijk vermelden bij de advertentie. Indien je nog weet om welke makelaar/advertentie ging horen wij dat graag, dan kunnen wij gelijk kijken of het wel goed vermeld staat. Wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe kamer :) Shari - Kamernet

Goed, duidelijk en overzichtelijk.

Variatie in keuze

Soms zijn de site en app heel traag.

Goedemorgen,

Shari - Kamernet

Handige site voor de zoeker. Prijs/ vraag/ aanbod is dat je ziet wat je krijgt

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Prijs en vierkante meters in een hoef overzicht

Goedemiddag!

NEL

Beste website om kamers te vinden. De descripties over een kamer/studio is heel uitgebreid. Op meeste sites weet je niet of je met jongens of meisjes deelt.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Uitgebreid descriptie over een kamer, overzichtelijkheid

Goedemiddag Nel,

Bedankt voor beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Shari - Kamernet

Prima service om snel een kamer aan te kunnen bieden

Het grote aanbod

Wanneer een verhuurder een huurder zoekt moet je steeds de zoekcriteria opnieuw ingeven. Het zou praktisch zijn wanneer dit voor de gebruiker onthouden wordt.

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen! Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wij gaan gelijk kijken naar de zoekcriteria want het is inderdaad fijn als het onthouden wordt. Fijne dag,... Goedemorgen! Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wij gaan gelijk kijken naar de zoekcriteria want het is inderdaad fijn als het onthouden wordt. Fijne dag, Shari - Kamernet

leo van van sint maartensdijk

Prima site

veel kijkers

Goedemiddag Leo,

Goed bezig

genoeg aanbod

ga zo door

Goedemiddag!

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

pim

Een mooi medium, goed vormgegeven, handig om als verhuurder te gebruiken.

klantvriendelijk en efficient

Goedemiddag Pim,