Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

JC van Liere

Veel reacties, goede mogelijkheden om te antwoorden.
Goede communicatie met Kamernet.
Kortom, prima!!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Leuk om mail te krijgen over het aantal reacties per dag.
Goed om een collectieve reactie te kunnen geven (afwijzing)

Ik heb ooit een standaard afwijzing in NL geschreven, die popt ook op bij een afwijzing, maar ik kon niet meer terugvinden waar ik die had aangemaakt.
Nu dus maar handmatig NL en ENG afwijzing...
Nu dus maar handmatig NL en ENG afwijzing ingetypt per pagina geselecteeerden!

Reactie Kamernet.nl:

Beste, Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Kamernet. Nog over de standaard afwijzing, dit kan onder het kopje advertenties, zie je 'automatische... Beste, Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Kamernet. Nog over de standaard afwijzing, dit kan onder het kopje advertenties, zie je 'automatische bericht' deze kun je aan- en uitzetten en aanpassen op basis van de status van de woning. Je kan altijd contact met ons opnemen via supportdesk@kamernet.nl, we helpen je graag! Een hele fijne dag toegewenst. Sophia - Kamernet

Baloe

Goed bezig, zeker gezien in het kader van huisjes melkers. Ook als verhuurder is het een vertrouwd adres.

Snel.

Advertentie volledig zichtbaar maken. Zochten een student manlijk, voor opleiding in Apeldoorn. Reageerde ook niet studenten en vrouwelijke studenten. Student aangenomen na gesprek uit Bulgarije .... Advertentie volledig zichtbaar maken. Zochten een student manlijk, voor opleiding in Apeldoorn. Reageerde ook niet studenten en vrouwelijke studenten. Student aangenomen na gesprek uit Bulgarije . Dus niet conform de advertentie.

Reactie Kamernet.nl:

Hoi Baloe, Bedankt voor je feedback! Wij waarderen je punten en kunnen hier zeker wat mee, mocht je meer feedback hebben of graag iets willen weten, stuur ons een mail naar... Hoi Baloe, Bedankt voor je feedback! Wij waarderen je punten en kunnen hier zeker wat mee, mocht je meer feedback hebben of graag iets willen weten, stuur ons een mail naar supportdesk@kamernet.nl Een hele fijne dag verder! Sophia - Kamernet

F.W.J. Driehuys

Heel veel reacties en heel moeilijk selecteren

Hoi!

Heel erg bedankt voor de review, het gebruiken van Kamernet en de positieve feedback, wij waarderen het :)

Sophia - Kamernet

Ingrid Havermans

Hi Ingrid,

Heel erg fijn voor de top review! Wij waarderen het.

Een hele fijne avond toegewenst.

Sophia - Kamernet

Heel goed en makkelijk in gebruik.
Ik gebruik het al jaren, dus ik heb het idee dat ze me kennen en de advertentie staat snel online.
Ook word je per mail op de hoogte gehouden.

Klantvriendelijk

Even snel de foto’s bijwerken gaat lastig, omdat je de hele procedure moet doorlopen. Maar mss ligt het aan de slechte internetverbinding die ik heb in het buitenland.

Mooie site sowieso.

Is bekend en betrouwbaar

Sneller rouleren, omdat kamers op laatste pagina niet worden gezien door huurders

Reactie Kamernet.nl:

Beste, Bedankt voor je bericht en feedback, hier kunnen wij zeker wat mee. Heel fijn dat je tevreden bent met de betrouwbaarheid van Kamernet. Met betrekking tot de verbeterpunten, de kamers... Beste, Bedankt voor je bericht en feedback, hier kunnen wij zeker wat mee. Heel fijn dat je tevreden bent met de betrouwbaarheid van Kamernet. Met betrekking tot de verbeterpunten, de kamers die bovenaan komen te staan zijn kamers die top adverts zijn geworden of recent geplaatst zijn. Het ligt aan de verhuurder zelf om de advertenties omhoog te plaatsen. Heb je nog meer vragen of punten? Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar supportdesk@kamernet.nl Een hele fijne dag verder toegewenst. Sophia - Kamernet

Om kamernet te kunnen gebruiken wordt er een vors bedrag van je gevraagd (waar tevens een automatisch incasso van gemaakt wordt, niet heel netjes naar mijn mening. Dit heb nodig om te kunnen reageren op advertenties.

Op atvertenties word amper gereageerd. Je kan beter in je kennissen kring rond vragen voor een kamer want dit is zonde van je geld.

Veel aanbod.

Zie mijn revieuw.

Reactie Kamernet.nl:

Beste, Wat vervelend om te horen dat je geen tot weinig succes hebt gehad met Kamernet. Het kan inderdaad wat langer duren voordat verhuurders op berichten reageren, heb je ze een tweede bericht... Beste, Wat vervelend om te horen dat je geen tot weinig succes hebt gehad met Kamernet. Het kan inderdaad wat langer duren voordat verhuurders op berichten reageren, heb je ze een tweede bericht gestuurd? Dat kan altijd natuurlijk. Nog over het abonnement, als je het via de site aanschaft is het een doorlopend abonnement, om de verlenging te voorkomen zou je het voor de verleng datum op moeten zeggen. Een week voor de verlenging hebben wij een herinneringsmail gestuurd, heb je deze ontvangen? Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag, je kunt ons een mailtje sturen naar: supportdesk@kamernet.nl Sophia - Kamernet

Niels Kelder

Goede site, maar slecht op het gebied van communicatie.

Handig en overzichtelijk

Ik ben een premium abonnement voor een maand aangegaan bij kamernet en heb deze per aangetekende brief weer opgezegd. Tot mijn verbazing werd er toch een betaling van 34 euro aan kamernet bv gedaan... Ik ben een premium abonnement voor een maand aangegaan bij kamernet en heb deze per aangetekende brief weer opgezegd. Tot mijn verbazing werd er toch een betaling van 34 euro aan kamernet bv gedaan op mijn rekening. Indien iemand dit van de organisatie van kamernet leest, gelieve dit in orde te maken zodat ik geen 34 euro hoef te betalen voor iets wat ik heb willen stoppen. Gr Niels

Reactie Kamernet.nl:

Beste Niels, Wat vervelend om te horen dat je een ongewenste verlenging ontvangen hebt.. Om een verlenging te voorkomen moet het abonnement voor de verleng datum opgezegd moeten worden, een week... Beste Niels, Wat vervelend om te horen dat je een ongewenste verlenging ontvangen hebt.. Om een verlenging te voorkomen moet het abonnement voor de verleng datum opgezegd moeten worden, een week voor de verlenging hebben wij een herinneringsmail gestuurd, heb je deze ontvangen? Heb je inmiddels contact opgenomen met de support desk? Zo niet, kun je altijd een mailtje sturen naar dit e-mailadres: supportdesk@kamernet.nl. Wij horen graag van je. Sophia - Kamernet

Prettige site. Goede filters en snelle berichtgeving bij nieuw aanbod of reacties van aanbieders.

Snelle site, goede filteropties

Demi

Goede site. Snel een kamer kunnen vinden en alles is gewoon erg duidelijk

-Duidelijkheid van alle informatie

- Snelheid van de site / app is soms nog langzaam, app sluit ook af en toe.
- Meldingen van kamers komen soms dubbel, krijg je 3 keer de zelfde melding over de zelfde kamer.

Reactie Kamernet.nl:

Beste Demi Bedankt voor je review en feedback! Wij gaan ons best doen om de snelheid van de app en site te verbeteren, mocht er nog problemen zijn met de app, geef het aub door aan... Beste Demi Bedankt voor je review en feedback! Wij gaan ons best doen om de snelheid van de app en site te verbeteren, mocht er nog problemen zijn met de app, geef het aub door aan supportdesk@kamernet.nl, kunnen wij dit oppakken en het verder uitzoeken. Mocht je meerdere meldingen ontvangen van dezelfde advertenties, zou het aan de zoekopdrachten kunnen liggen? Mocht er meerdere (3) van dezelfde zoekopdrachten openstaan, dan zul je inderdaad 3 dezelfde mails ontvangen van dezelfde advertenties. Ik wens je nog een hele fijne dag verder! Sophia - Kamernet