Aanbod Website

Goed bezig

genoeg aanbod

ga zo door

Goedemiddag!

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

pim

Een mooi medium, goed vormgegeven, handig om als verhuurder te gebruiken.

klantvriendelijk en efficient

Goedemiddag Pim,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Shari - Kamernet

Over het algemeen erg veel reacties, helaas het merendeels mannen terwijl ik specifiek op zoek ben naar een studente.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

veel studenten maken gebruik vaan kamernet.
Makkelijk om een advertentie te plaatsen.
Je kan veel foto's plaatsen

Jammer dat je geen gratis gebruik kan maken om zelf een huurster uit te nodigen.

Goedemiddag,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Je hebt inderdaad een betaald account nodig om woningzoekenden zelf te benaderen.

Het is zeker niet fijn als je niet de juiste reacties krijgt, je kunt je criteria aangeven bij het plaatsen van je advertentie, wel kan iedereen met een Premium Account reageren op de advertentie dus er zijn woningzoekenden die het toch wagen :) Nee hebben ze, ja kunnen ze krijgen. Je kunt deze woningzoekenden in een keer een bericht sturen zodat je het niet per persoon hoeft te doen.

Als je verder nog vragen en/of suggesties hebt dan horen wij dat graag!

Harry Becks

Het is een hele verbetering met het vroegere kamertje.nl.
Ook veel meer reactie dan bij Direkt Wonen. Hier kreeg ik nauwelijks reacties.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

het werkt allemaal snel en goed.

Ik zou graag zien dat kamernet de advertentie omzet in b.v. een Engelse taal.

Beste Harry,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Shari - Kamernet

Werkt goed. Duidelijk systeem.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De zoekfunctie werkt goed (zeker niet overal zo). Alles is gewoon helder en overzichtelijk en de functies werken. En buiten sociale media is het denk ik momenteel de standaard website voor het zoeken van kamers/huisgenoten, dus er is veel kans iets te vinden.

Wat ik erg irritant vind, is als externe partijen kamers aanbieden, maar dan blijkt dat je voor hun website ook weer moet betalen. Ik denk dan: ik heb al voor kamernet betaald... Ik snap het wel, maar van mij zou het wel duidelijker aangegeven mogen worden als er nog extra betaling nodig is.

Beste,

Bedankt voor je review en voor het gebruiken van Kamernet.
Wij waarderen je feedback en gaan kijken of dit verbeterd aangegeven kan worden.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag en alvast een fijn weekend,

Frans

Als adverteerder vind ik deze site goed overzichtelijk en makkelijk om met kandidaten te communiceren.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

communicatie met de kandidaten en het verzenden van uitnodigingen en afwijzingen.

Beste,

Overzichtelijk, laagdrempelig

goedkoop

Goedemorgen Anneke,

Bert De Gans

Goede site, met groot bereik, vriendelijke helpdesk, Kamernet what else ?

De site is perfect.

Goedemorgen Bert,

Shari - Kamernet

Scam via kamernet -_- Bijna duizenden euro's kwijt zorg dat het jou niet overkomt!!
Begin mei me opgegeven voor kamernet.nl. Heb voor 1 maand 20 euro (!!) betaald. Vervolgens gaan mensen me...

Vindbaarheid van de website

Houd die scam tegen

Goedemorgen,

Wij hebben ook gereageerd op je andere review via een ander review site, ik verzoek je om contact met ons op te nemen via supportdesk@kamernet.nl indien je nog meer vragen hebt over wat Kamernet doet tegen online oplichters.

Op onze Supportpagina: http://support.kamernet.nl/customer/portal/topics/288576-misbruik/articles en via ons handige tips artikel: https://kamernet.nl/tips/studenten/op-kamers/voorkom-online-oplichting-met-deze-tips vind je verschillende waarschuwingen voor dit soort praktijken. Daarnaast hebben we een speciale blokkade op IP adressen van voorgaande scammers en op volledige bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in deze vorm van oplichting.

Voordat een advertentie online geplaatst wordt, wordt deze gecontroleerd door een speciaal team. Oplichters worden echter steeds slimmer en er is vaak niets raars te zien aan de advertentie.

Pas als iemand een vaag bericht toegestuurd krijgt van deze oplichter en dit aan ons meldt, kunnen wij actie ondernemen en deze persoon verwijderen en blokkeren.

Deze oplichters hebben echter maar een half uur nodig om veel reacties te ontvangen (aangezien ze voor heel aantrekkelijke prijzen woningen aanbieden) en verder te gaan op de persoonlijke e-mail. Vanaf daar hebben wij geen controle meer.

Ik hoop dat je begrijpt dat wij er alles aan doen om deze oplichters te stoppen.

Er zijn echter ook veel betrouwbare kamers te vinden op Kamernet.nl!

Arnold Du Château de Slins

Voor mij (90) , vindt nooit of soms niet de juiste weg om het correct in te vullen.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Zeer sterke punten, maar ben zelf nog niet goed getraind op de steeds wisselde opgaven.

Het is moeilijk voor U en ook voor mij zelf, zeker 65 jaar terug te schroeven.

Goedemorgen heer Du Château de Slins,

Bedankt voor uw beoordeling en tips, u kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij u kunnen helpen om onze nieuwe functies uit te leggen, dat doen wij met veel plezier.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en ik wens u een fijne dag verder.