Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Niels Kelder

Goede site, maar slecht op het gebied van communicatie.

Handig en overzichtelijk

Ik ben een premium abonnement voor een maand aangegaan bij kamernet en heb deze per aangetekende brief weer opgezegd. Tot mijn verbazing werd er toch een betaling van 34 euro aan kamernet bv gedaan op mijn rekening. Indien iemand dit van de organisatie van kamernet leest, gelieve dit in orde te maken zodat ik geen 34 euro hoef te betalen voor iets wat ik heb willen stoppen. Gr Niels

Beste Niels,

Wat vervelend om te horen dat je een ongewenste verlenging ontvangen hebt.. Om een verlenging te voorkomen moet het abonnement voor de verleng datum opgezegd moeten worden, een week voor de verlenging hebben wij een herinneringsmail gestuurd, heb je deze ontvangen?

Heb je inmiddels contact opgenomen met de support desk? Zo niet, kun je altijd een mailtje sturen naar dit e-mailadres: supportdesk@kamernet.nl.

Wij horen graag van je.

Sophia - Kamernet

Prettige site. Goede filters en snelle berichtgeving bij nieuw aanbod of reacties van aanbieders.

Snelle site, goede filteropties

Demi

Goede site. Snel een kamer kunnen vinden en alles is gewoon erg duidelijk

-Duidelijkheid van alle informatie

- Snelheid van de site / app is soms nog langzaam, app sluit ook af en toe.
- Meldingen van kamers komen soms dubbel, krijg je 3 keer de zelfde melding over de zelfde kamer.

Beste Demi

Bedankt voor je review en feedback!

Wij gaan ons best doen om de snelheid van de app en site te verbeteren, mocht er nog problemen zijn met de app, geef het aub door aan supportdesk@kamernet.nl, kunnen wij dit oppakken en het verder uitzoeken.

Mocht je meerdere meldingen ontvangen van dezelfde advertenties, zou het aan de zoekopdrachten kunnen liggen? Mocht er meerdere (3) van dezelfde zoekopdrachten openstaan, dan zul je inderdaad 3 dezelfde mails ontvangen van dezelfde advertenties.

Ik wens je nog een hele fijne dag verder!

Lukas

Very intuitive and easy interface.
It works as supposed to work.

Dear Lukas,

Thank you for the review and feedback.

We are glad to hear you have had such a positive experience and look forward to having you continue making use of Kamernet.

Have a lovely evening!

JolandaO

Werkt perfect!

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling, wij waarderen de feedback en zijn blij dat het een positieve ervaring was!

Een hele fijne avond nog.

Sophia - Kamernet

Kamernet geeft een ruim aanbod aan kamers. Ik ga studeren in Amsterdam en had binnen 3 dagen al een kamer voor een goede prijs, wat ik behoorlijk snel vond!!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Kamernet geeft een ruim aanbod aan kamers. Ik ga studeren in Amsterdam en had binnen 3 dagen al een kamer voor een goede prijs. De reactietijd van (althans bij mij) de verhuurders of medebewoners was erg snel (max 3 uur later reactie).

Ik had bij een bezichtiging een makelaar die €300 extra service kosten in aanmerking bracht, zonder dit te vermelden. Dit was wat minder, omdat deze extra kosten nergens beschreven stonden, maar dit lag meer aan de makelaar zelf!

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en gefeliciteerd met het vinden van een woonruimte!

Er zijn inderdaad makelaars actief op Kamernet en sommige vragen extra service kosten. Dit staan wij toe mits ze het duidelijk vermelden bij de advertentie. Indien je nog weet om welke makelaar/advertentie ging horen wij dat graag, dan kunnen wij gelijk kijken of het wel goed vermeld staat.

Wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe kamer :)

Shari - Kamernet

Goed, duidelijk en overzichtelijk.

Variatie in keuze

Soms zijn de site en app heel traag.

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne dag :)

Shari - Kamernet

Handige site voor de zoeker. Prijs/ vraag/ aanbod is dat je ziet wat je krijgt

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Prijs en vierkante meters in een hoef overzicht

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag!

NEL

Beste website om kamers te vinden. De descripties over een kamer/studio is heel uitgebreid. Op meeste sites weet je niet of je met jongens of meisjes deelt.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Uitgebreid descriptie over een kamer, overzichtelijkheid

Goedemiddag Nel,

Bedankt voor beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag!

Shari - Kamernet

Prima service om snel een kamer aan te kunnen bieden

Het grote aanbod

Wanneer een verhuurder een huurder zoekt moet je steeds de zoekcriteria opnieuw ingeven. Het zou praktisch zijn wanneer dit voor de gebruiker onthouden wordt.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wij gaan gelijk kijken naar de zoekcriteria want het is inderdaad fijn als het onthouden wordt.

Fijne dag,