Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Karen

Prima site, werk er al jaren mee en veel geschikte huurders voor mijn kamers gevonden hiermee.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goede advertentieruimte waar veel informatie gedeeld kan worden over de kamer.

Biedt de juiste informatie aan de juiste verhuurder aan. Een beginnend verhuurder zal gebaat zijn met hulp en uitleg over de diverse zaken, maar een verhuurder die al decennia bezig is, zit daar... Biedt de juiste informatie aan de juiste verhuurder aan. Een beginnend verhuurder zal gebaat zijn met hulp en uitleg over de diverse zaken, maar een verhuurder die al decennia bezig is, zit daar niet op te wachten. Maak daar onderscheid in. Ook geen nutteloze informatie over hoeveel mensen je al hebt geantwoord in een bepaald tijdsbestek. Dat kan een heel verkeerd beeld van iemand geven, want jullie kennen de beweegreden niet waarom iemand niet gelijk antwoordt. Als je ze maar beantwoordt.

Reactie Kamernet.nl:

Beste Karen, Bedankt voor je positieve beoordeling, tips en wat fijn dat je al veel huurders hebt kunnen vinden voor je kamers! Wij wensen je een hele fijne middag verder, Shari -... Beste Karen, Bedankt voor je positieve beoordeling, tips en wat fijn dat je al veel huurders hebt kunnen vinden voor je kamers! Wij wensen je een hele fijne middag verder, Shari - Kamernet

Wil leppink

Via kamernet krijg je makkelijk een heleboel reacties binnen. Heel veel mensen en vooral studenten kijken op kamernet. Je hoeft niet meer zelf advertenties op te hangen. Bovendien heb ik het idee... Via kamernet krijg je makkelijk een heleboel reacties binnen. Heel veel mensen en vooral studenten kijken op kamernet. Je hoeft niet meer zelf advertenties op te hangen. Bovendien heb ik het idee dat het betrouwbaar is. En goed gescreend wordt.

Duidelijkheid. Betrouwbaarheid

Goedemorgen Wil,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet!

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne dag,

Shari - Kamernet

Via Kamernet krijg je als je een kamer of studio wilt verhuren zeer veel reacties waar je vrijwel altijd snel een huurder kunt vinden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Eenvoudig om een advertentie te plaatsen die snel online wordt geplaatst. Binnen no time komen zeer veel reacties binnen.
Duidelijke en multifunctionele website.

Nee.

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je woonruimte verhuren. Wij hopen dat je een geschikte huurder hebt kunnen vinden. Fijne dag!... Goedemorgen! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je woonruimte verhuren. Wij hopen dat je een geschikte huurder hebt kunnen vinden. Fijne dag! Shari - Kamernet

Ziet er uitnodigend en betrouwbaar uit

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Makkelijk website gevonden. Goede uitleg wat ze doen etc.

Op dit moment niet

Reactie Kamernet.nl:

Hi, dank voor de positieve feedback, wij waarderen het!
Mocht je toch verbeterpunten hebben, horen wij het graag.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Anneke Janssen

Een fantastisch systeem. Heel duidelijk voor iedereen!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De snelheid, het kunnen plaatsen van veel foto's, de duidelijkheid.
Zeer professioneel

Nee hoor. Bevalt me prima zo

Hi Anneke,

Wij zijn heel erg blij met je positieve feedback!

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Sophia - Kamernet

Ik vind dit een heel goede en veilige manier om in eerste contact te komen met mogelijke huisgenoten.

Als er specifiek om een vrouwelijke huurder wordt gevraagd, kunnen mannen dan geblokt worden?

Reactie Kamernet.nl:

Hi, Bedankt voor de beoordeling, heel erg fijn om te horen dat je zo positief over Kamernet denkt! Dank voor de tip, wij kunnen hier zeker rekening mee houden! Een hele fijne dag... Hi, Bedankt voor de beoordeling, heel erg fijn om te horen dat je zo positief over Kamernet denkt! Dank voor de tip, wij kunnen hier zeker rekening mee houden! Een hele fijne dag verder! Sophia -Kamernet

Tiny v.d.W.

Aan mij hebben jullie een enthousiaste en tevreden klant. Binnen no time is de woonruimte verhuurd. Dank hoor.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Jullie voorzien duidelijk in een behoefte.ik ben uitermate tevreden over de huurders die ik via jullie vind.

Ik denk dat je op moet passen met teveel diensten aanbieden. Ik zou b.v. geen gebruik maken van het door jullie aangeboden tel.nummer. Zolang als ik van julie diensten gebruik maak, is het mij nog... Ik denk dat je op moet passen met teveel diensten aanbieden. Ik zou b.v. geen gebruik maken van het door jullie aangeboden tel.nummer. Zolang als ik van julie diensten gebruik maak, is het mij nog nooit overkomen, dat er misbruik van mijn tel.nr. is gemaakt. Dat neemt niet weg, dat ik het niet meer zomaar vermeld, dat vind ik een goede tip.

Reactie Kamernet.nl:

Hi Tiny, Wat fijn om te horen dat wij een tevreden klant in jou hebben! :) Dat doet ons zeer goed. Ontzettend veel dank voor de tip! Wij zien je graag terug. Een hele fijne dag... Hi Tiny, Wat fijn om te horen dat wij een tevreden klant in jou hebben! :) Dat doet ons zeer goed. Ontzettend veel dank voor de tip! Wij zien je graag terug. Een hele fijne dag toegewenst. Sophia Kamernet

Jan Anneveldt

Overzichtelijk en snelle verwerking van berichten. Ik kon er goed mee uit de voeten

Beste,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad met Kamernet.

Uuldrik Groeneveld

Reeds vele jaren leg ik contact met Nwe huurders via Kamernet... na volle tevredenheid. mvg Uuldrik Groeneveld

De algemene bekendheid!

Sneller Activeren !

Beste,

Wat mooi deze beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent :)
Je verbeterpunt staat genoteerd ;)

Harwin

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Het aanbod is groot.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De site is zerr overzichtelijk

Reactie Kamernet.nl:

Beste, wat mooi om dit te lezen! Wij zijn heel erg blij om te weten dat je een positieve ervaring gehad hebt met Kamernet :)