Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

EO Bouziane

Een Fijne site om kamer te vinden of te verhuren. Een ding kan beter : Mogelijkheid om berichten in vreemde talen te kunnen
naar nederlands vertalen en andersom.

Beste,

Bedankt voor je feedback en tip, wij zullen hier rekening mee houden.

Mocht je nog meer tips hebben, horen wij het graag.

Een hele fijne dag verder.

Geert de Vries

Goede betrouwbare site. verhuurders worden geverifieerd.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

heb geen gebruik hoeven maken van jullie diensten maar wel gelezen en ziet er goed uit

Beste Geert,

Bedankt voor je positieve feedback! Heel erg fijn om te horen dat ook al heb je er geen gebrui van gemaakt dat je toch mooie woorden wilt delen!

Mocht je toch interesse hebben om gebruik van Kamernet te maken, ben je van harte welkom! :)

Een hele fijne dag toegewenst!

maicel houdijk

Ik vind kamernet een fijne site om een kamer te vinden.
Veel aanbod en snelle reactie en ze houden je altijd op de hoogte omtrent het actuele aanbod

Beste Maicel,

Bedankt voor je beoordeling.

Het is heel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring met Kamernet.

Mocht je nog meer feedback of tips, kun je ons altijd een bericht sturen naar supportdesk@kamernet.nl

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

JC van Liere

Veel reacties, goede mogelijkheden om te antwoorden.
Goede communicatie met Kamernet.
Kortom, prima!!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Leuk om mail te krijgen over het aantal reacties per dag.
Goed om een collectieve reactie te kunnen geven (afwijzing)

Ik heb ooit een standaard afwijzing in NL geschreven, die popt ook op bij een afwijzing, maar ik kon niet meer terugvinden waar ik die had aangemaakt.
Nu dus maar handmatig NL en ENG afwijzing ingetypt per pagina geselecteeerden!

Beste,

Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Kamernet.

Nog over de standaard afwijzing, dit kan onder het kopje advertenties, zie je 'automatische bericht' deze kun je aan- en uitzetten en aanpassen op basis van de status van de woning.

Je kan altijd contact met ons opnemen via supportdesk@kamernet.nl, we helpen je graag!

Een hele fijne dag toegewenst.

Baloe

Goed bezig, zeker gezien in het kader van huisjes melkers. Ook als verhuurder is het een vertrouwd adres.

Snel.

Advertentie volledig zichtbaar maken. Zochten een student manlijk, voor opleiding in Apeldoorn. Reageerde ook niet studenten en vrouwelijke studenten. Student aangenomen na gesprek uit Bulgarije . Dus niet conform de advertentie.

Hoi Baloe,

Bedankt voor je feedback! Wij waarderen je punten en kunnen hier zeker wat mee, mocht je meer feedback hebben of graag iets willen weten, stuur ons een mail naar supportdesk@kamernet.nl

Een hele fijne dag verder!

F.W.J. Driehuys

Heel veel reacties en heel moeilijk selecteren

Hoi!

Heel erg bedankt voor de review, het gebruiken van Kamernet en de positieve feedback, wij waarderen het :)

Ingrid Havermans

Hi Ingrid,

Heel erg fijn voor de top review! Wij waarderen het.

Een hele fijne avond toegewenst.

Sophia - Kamernet

Heel goed en makkelijk in gebruik.
Ik gebruik het al jaren, dus ik heb het idee dat ze me kennen en de advertentie staat snel online.
Ook word je per mail op de hoogte gehouden.

Klantvriendelijk

Even snel de foto’s bijwerken gaat lastig, omdat je de hele procedure moet doorlopen. Maar mss ligt het aan de slechte internetverbinding die ik heb in het buitenland.

Mooie site sowieso.

Is bekend en betrouwbaar

Sneller rouleren, omdat kamers op laatste pagina niet worden gezien door huurders

Beste,

Bedankt voor je bericht en feedback, hier kunnen wij zeker wat mee.
Heel fijn dat je tevreden bent met de betrouwbaarheid van Kamernet. Met betrekking tot de verbeterpunten, de kamers die bovenaan komen te staan zijn kamers die top adverts zijn geworden of recent geplaatst zijn. Het ligt aan de verhuurder zelf om de advertenties omhoog te plaatsen.

Heb je nog meer vragen of punten? Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar supportdesk@kamernet.nl

Een hele fijne dag verder toegewenst.

Sophia - Kamernet

Om kamernet te kunnen gebruiken wordt er een vors bedrag van je gevraagd (waar tevens een automatisch incasso van gemaakt wordt, niet heel netjes naar mijn mening. Dit heb nodig om te...

Veel aanbod.

Zie mijn revieuw.

Beste,

Wat vervelend om te horen dat je geen tot weinig succes hebt gehad met Kamernet. Het kan inderdaad wat langer duren voordat verhuurders op berichten reageren, heb je ze een tweede bericht gestuurd? Dat kan altijd natuurlijk.

Nog over het abonnement, als je het via de site aanschaft is het een doorlopend abonnement, om de verlenging te voorkomen zou je het voor de verleng datum op moeten zeggen. Een week voor de verlenging hebben wij een herinneringsmail gestuurd, heb je deze ontvangen?

Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag, je kunt ons een mailtje sturen naar: supportdesk@kamernet.nl