Aanbod Website
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Frank Bovens

Goede en heldere site, makkelijk in het gebruik. Snel reacties uit de markt.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Snelle reacties uit de markt.

Ook foto's met een kleinere resolutie dan 200x200 toelaten.

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen Frank, Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. De reden waarom wij een minimum grootte hebben is om de kwaliteit van de foto's te behouden. Als je hier hulp... Goedemorgen Frank, Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. De reden waarom wij een minimum grootte hebben is om de kwaliteit van de foto's te behouden. Als je hier hulp bij nodig hebt dan kun je altijd contact opnemen met onze support afdeling: supportdesk@kamernet.nl. Fijne dag, Shari - Kamernet

Prima site. Werkt makkelijk. Snel contact en goede huurder gevonden

bereik, makkelijk advertentie plaatsen

interface op telefoon werkt niet ideaal (maar niet de app geprobeerd)

Reactie Kamernet.nl:

Goedemiddag! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om nieuwe huurders te zoeken. Probeer de app de volgende keer, wellicht is dit prettiger in gebruik :)... Goedemiddag! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om nieuwe huurders te zoeken. Probeer de app de volgende keer, wellicht is dit prettiger in gebruik :) Fijne dagen, Shari - Kamernet

Ryan

Ik heb reeds meerdere keren een kamer via kamernet verhuurd en dit verloopt zoals altijd prima. Kamernet is gebruiksvriendelijk en voor mij de ideale site om huurder te zoeken.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Zeer gemakkelijk te gebruiken.

Vooral blijven doorgaan

Reactie Kamernet.nl:

Goedemiddag Ryan, Bedankt voor je beoordeling en wat leuk dat je Kamernet meerdere keren hebt gebruikt om je kamer te verhuren. Wij hopen je nog een keertje terug te zien :) Fijne dag!... Goedemiddag Ryan, Bedankt voor je beoordeling en wat leuk dat je Kamernet meerdere keren hebt gebruikt om je kamer te verhuren. Wij hopen je nog een keertje terug te zien :) Fijne dag! Shari - Kamernet

Dmytro

Weinig tot geen aanbod, vaker Dan niet geen reacties, en heel veel valse advertenties van zelfstandige makelaars die kamernet niet verwijderd. Verspilling van je geld en tijd! 1/10 .

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Werkelijk alles kan beter. €21 niet waard. Ik zou er niet eens €2 voor betalen.

Reactie Kamernet.nl:

Goedemiddag Dmytro, Het is zeker niet fijn als je weinig to geen reacties krijgt van verhuurders. Heb je ze ook een tweede bericht gestuurd als herinnering. We willen zowel huisgenoten en... Goedemiddag Dmytro, Het is zeker niet fijn als je weinig to geen reacties krijgt van verhuurders. Heb je ze ook een tweede bericht gestuurd als herinnering. We willen zowel huisgenoten en particuliere verhuurders als makelaars verwelkomen op ons platform, als ze voor geschikte woningen voor huurders op Kamernet kunnen zorgen. De woningen die online staan van deze makelaar of beheerder zijn daadwerkelijk beschikbaar en worden door hen geplaatst op Kamernet. Uiteraard sporen we ook hen aan om op iedereen te reageren en het aanbod tijdig offline te halen als de woning niet meer beschikbaar is. Indien je nog vragen hebt dan horen wij dat graag. Fijne dag! Shari - Kamernet

Bert

Top

Hele goede sit

Goedemorgen Bert,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Heleen van Duin

Ik ben nog steeds heel tevreden na jaren via Kamernet huurders te hebben gevonden!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Controle van de advertentie en vlotte afwerking. Duidelijk zichtbare advertenties en vlotte communicatiemogelijkheid tussen kameraanbieder en -zoeker.

Dat zou ik nu niet weten!

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen Heleen, Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je elke keer geschikte huurders kunt vinden! Zo zien wij het graag :) Nogmaals bedankt en wij wensen je een fijne... Goedemorgen Heleen, Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je elke keer geschikte huurders kunt vinden! Zo zien wij het graag :) Nogmaals bedankt en wij wensen je een fijne dag verder. Shari - Kamernet

Jacco Raijmakers

Erg praktisch, gericht op serieuze doelgroep, mogelijkheid om filmpje te laten zien

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goede vindbaarheid, contacthistorie kunnen terugzien per contact, actief beleid rondom phishing/ internet criminaliteit.

ik kan er 123 geen verzinnen..

Reactie Kamernet.nl:

Beste Jacco, Bedankt voor je feedback en voor de positieve woorden! Wij zijn er erg blij mee. Mocht je in de tussentijd toch nog verbeterpunten bedenken, horen wij het graag! Wij wensen je... Beste Jacco, Bedankt voor je feedback en voor de positieve woorden! Wij zijn er erg blij mee. Mocht je in de tussentijd toch nog verbeterpunten bedenken, horen wij het graag! Wij wensen je een hele fijne dag verder! Kamernet

Tony Sijm

praktisch

goedkoper

Goedemiddag Tony,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Nicole

Prima platform om serieuze huurders te kunnen bereiken. Als verhuurder hecht ik waarde aan duidelijkheid en kunnen handelen zonder onnodige bemiddelingskosten die je wel moet betalen als je werkt... Prima platform om serieuze huurders te kunnen bereiken. Als verhuurder hecht ik waarde aan duidelijkheid en kunnen handelen zonder onnodige bemiddelingskosten die je wel moet betalen als je werkt via een makelaar. En vaak krijgen huurders dan ook nog eens zogenaamde contractkosten aan hun broek. Volkomen belachelijk en onnodig.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Duidelijk, overzichtelijk en goede regels

Kan ik zo gauw niet bedenken. Wel soms jammer dat mensen eindeloos hun huurdersprofiel gaande houden terwijl ze al voorzien zijn. Echter hier kan kamernet Niets aan doen

Goedemorgen Nicole,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je huurders te bereiken. Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Sylvia

Blij met de mogelijkheid kamer te kunnen verhuren op een nette en veilige manier.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Fijne site en er komen goeie mensen op af.

Goedemorgen Sylvia,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je kamer te verhuren!

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne dag :)