Kamernet.nl

Kamernet.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kamernet.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company550
7.6/10
83 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kamernet.nl met 7.6/10. Gebaseerd op 550 ervaringen.
Vindbaarheid Website
Reactietijd
Lay-out

Zeer goed (9/10)

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

dat je de kamer kan bekijken en dat de verkoper makkelijk met je contact kan opnemen.

ik vond het jammer dat ik 4 euro meer moet betalen om advertenties eerder te kunnen reageren.

Score voor Kamernet.nl:4.5/5
Bedrijf aanbevelenJa

Leuk en snelle regeerders. zeker een aanrader als je een kamer zoekt.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goed dat advertenties gedeactiveerd kunnen worden.
Mogelijkheid om advertenties in zowel Nederlands als Engels te plaatsen.

Oproep aan kamer/huiszoekers beter de advertenties te lezen zodat de aanbieders niet constant vragen moeten beantwoorden waarvan de antwoorden terug te vinden zijn in de advertentie.

Reactie Kamernet.nl:

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet!

Wij hopen je nog eens terug te zien,

Fijne dag,

Bedrijf aanbevelenJa

Efficient. duidelijke werkwijze. makkelijke website om te bedienen= plaatsen van foto's en dergelijke..
goed dat advertenties gedeactiveerd kunnen worden.

J&M vastgoed
J&M vastgoed

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Duidelijk invullen voor het plaatsen van een kamer / studio

De "fraude" gevalletjes. Ik denk dat iedereen volledig zijn profiel moet invullen en niet "anoniem"

Beste J&M Vastgoed medewerker,

Dank voor je positieve review en feedback! We zijn er druk mee bezig om verhuurders op Kamernet van extra informatie te voorzien.

Je kunt alvast een kijkje nemen bij onze handige tips via http://bit.ly/2hhA9SZ . Hier staat al veel informatie over regels rondom verhuren, huurcontracten, het uitzoeken van een geschikte huurder en het verhuren van de kamer, studio of het appartement. Een cursus of workshop is zeker ook interessant!

Mocht u specifieke ideeen hebben over wat u zou willen weten of wat u aan informatie mist op de site of over het verhuren van woningen in het algemeen, dan horen we dit graag via supportdesk@kamernet.nl. We kunnen hier dan artikelen over schrijven en mogelijk de behoefte naar een verhuur-cursus peilen en een cursus opzetten.

Uiteraard horen we het ook graag wanneer u vragen of feedback heeft over het gebruik van Kamernet en onze functionaliteiten.

Prettige middag en succes met de verhuur!

Bedrijf aanbevelenJa

Werkt prima. graag zou ik als ondernemer van verschillende studio's in eindhoven eens een cursus of workshop (informatie) volgen van kamernet om nog beter in contact te komen met potentiële huurders.

Hi,

Dank voor je positieve review! Mocht je in de toekomst opnieuw een huurder of woning zoeken dan verwelkomen we je graag opnieuw.

Fijne dag!

Goede duidelijk site.

Uitstekend (10/10)

Overzichtelijke website.
Veel aanbod.
Krijgt altijd een antwoord als je een vraag stelt.
Ik kreeg ook direct de 1e dag reacties van de verhuurders en mocht komen kijken.
Na 2 maanden zoeken had ik opeens binnen 9 dagen via Kamernet een kamer.
Jammer dat ik niet vanaf dag 1 bij kamernet ben uitgekomen, want het betalen aan andere duistere sites heeft me best veel geld gekost. Er is zelfs een website waar we nooit 1 reactie gekregen hebben, zowel niet van verhuurders als van de organisatie zelf. De kamers waar ik toe op gereageerd heb, staan nu, 2 maanden later, nog steeds aangeboden op die site. Ik vind dat zeer kwalijk. Het wordt tijd dat een programma als Kassa zich daar een over buigt.

Nee, niks te wensen over.

Hi,

Dank voor uw positieve review en feedback! Wat fijn dat je de website als overzichtelijk hebt ervaren en dat er veel aanbod was in de plaats waar je zocht.

Geweldig dat je via ons zo snel een kamer hebt gevonden!

Mocht je opnieuw op zoek gaan naar een kamer of misschien een studio of appartement dan verwelkomen we je graag opnieuw! Ook wanneer je een huisgenoot zoekt voor je huidige huis kan je bij Kamernet terecht.

Prettige dag en veel plezier met je nieuwe woning!

Score voor Kamernet.nl:5/5

Helemaal top..
100% betrouwbaar..
succes verzekerd.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Veel informatie inzichtelijk. Zoals bv. of iemand wel of niet gaat reageren. Dan kan je daar zelfs automatische meldingen over krijgen. Heel prettig, want dan weet je eerder waar je aan toe bent.

Ik vind de verhuurders van Domica persoonlijk heel irritant. Ze vragen je nl om een bijdrage van veertig euro, maar bemiddelen dan soms helemaal niet. Toch komen zij veel in aanbod voorbij. Ik zou dan graag een filter willen hebben, zodat ik dat soort bedrijven/personen kan weg filteren en daar geen meldingen van ontvang!

Hi,

Dank voor je positieve review en feedback. Fijn dat je Kamernet als makkelijke manier hebt ervaren om met verhuurders in contact te komen! We willen er inderdaad voor zorgen dat je altijd weet waar je aan toe bent, wanneer de advertentie offline gaat of wanneer er een nieuwe status van het gesprek of de woning is. Daarnaast updaten we zelf het aanbod op Kamernet om het actueel en up to date te houden.

Wat betreft de makelaar die je noemt: we willen zowel huisgenoten en particuliere verhuurders als makelaars verwelkomen op ons platform, als ze voor geschikte woningen voor huurders op Kamernet kunnen zorgen. Er zijn makelaars die helaas nog extra kosten of inschrijfkosten in rekening brengen. Dit staan we wel toe, mits dit duidelijk is vermeld in de advertentie (dus alvorens je reageert). In de advertenties van deze makelaar is aangegeven dat er inschrijfkosten in rekening gebracht worden. We vinden dit jammer, maar staan het wel toe om alsnog geschikt aanbod te kunnen aanbieden. Je kan dus zelf als huurder bepalen of je de woning interessant vind en het de inschrijfkosten waard vind. Daarnaast kan je vervolgens wel het gehele jaar bezichtigen bij aanbod van deze makelaardij.

Ik begrijp dat het frustrerend is als er extra kosten in rekening gebracht worden, maar wanneer het duidelijk in de advertentie vermeld is staan we dit dus wel toe. Daarnaast kun je hier al op filteren, via het 'extra kosten' veld in de zoekfilters of de ingestelde alerts wanneer je naar een woning zoekt. Het is echt per stad en prijscategorie verschillend in hoeverre je deze makelaar tegenkomt, dus laat je er vooral niet door afschrikken! Er is gelukkig ook meer dan genoeg (90% van het aanbod) wat niet van een makelaar afkomstig is en de meeste makelaars brengen geen kosten in rekening.

Mocht je nog verdere vragen of feedback hebben dan horen we dit uiteraard graag.

Prettige dag!

Bedrijf aanbevelenJa

Makkelijke manier om in contact met verhuurders te komen.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goede communicatie over voorwaarden stopzetten abonnement.

Filter op kamerprijzen kan makkelijker en simpeler, werkt niet altijd even goed.

Reactie Kamernet.nl:

Hi! Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien,

Fijne dag,

Bedrijf aanbevelenJa

Helder aanbod, duidelijke manier van reageren.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

snel, toegankelijk, up to date

betere reacties van adverteerders

Bedrijf aanbevelenJa

Snelle site, veel nieuwe advertenties, actueel.
adverteerders reageren nauwelijks op mijn interesse in hun kamer. minder dan 5% gaf antwoord, dat is teleurstellend.

Edvard
Edvard

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Gebruiksvriendelijk en goed bezocht platform op PC en in de App

Aanbieders en woningzoekenden vrijwillig laten screenen op gegevens, inkomen en bijvoorbeeld referenties of reviews van eerdere bewoners (voor aanbieders) of eigenaren (voor woningzoekenden). Hiermee zou een soort van 'premium' huurder of eigenaar kunnen ontstaan die op de site van een voorrangspositie kan genieten.

Beste Edvard,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

De woningzoekenden geven wij inderdaad al tips om bijvoorbeeld hun openbaar profiel volledig in te vullen. Dit is namelijk zichtbaar voor verhuurders en het geeft de verhuurder een beter beeld over de woningzoekende. De "voorrangspositie" is een goede tip en wij nemen dit uiteraard mee.

Ik wens je een fijne dag verder!

Bedrijf aanbevelenJa

Goede verbindings service tussen aanbieders en woningzoekenden.

Bas
Bas

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Snel veel reacties kunnen antwoorden, inclusief standaardberichten.

Gratis reacties geven (aantal per week bijvoorbeeld) legt de drempel lager om keuzes te maken

Beste Bas,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag!

Score voor Kamernet.nl:3.5/5
Bedrijf aanbevelenJa

Goed bezig. gratis platform als aanbieder. perfect voor studenten.

Bedrijfsinformatie

Welkom op het állergrootste kamernetwerk van Nederland!

Een kamer huren en kamers verhuren doe je via Kamernet.nl. Met jaarlijks ruim 130.000 kamers is Kamernet.nl het echte grootste kamernetwerk van Nederland.

Zoek & reageer op kamernet.nl en vind snel jouw nieuwe huis, huisgenoot of huurder!
Adres
Nieuwe Duinweg 24