Aanbod Website
7.8/10
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Ziet er uitnodigend en betrouwbaar uit

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Makkelijk website gevonden. Goede uitleg wat ze doen etc.

Op dit moment niet

Reactie Kamernet.nl:

Hi, dank voor de positieve feedback, wij waarderen het!
Mocht je toch verbeterpunten hebben, horen wij het graag.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Anneke Janssen

Een fantastisch systeem. Heel duidelijk voor iedereen!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De snelheid, het kunnen plaatsen van veel foto's, de duidelijkheid.
Zeer professioneel

Nee hoor. Bevalt me prima zo

Hi Anneke,

Wij zijn heel erg blij met je positieve feedback!

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Sophia - Kamernet

Ik vind dit een heel goede en veilige manier om in eerste contact te komen met mogelijke huisgenoten.

Als er specifiek om een vrouwelijke huurder wordt gevraagd, kunnen mannen dan geblokt worden?

Reactie Kamernet.nl:

Hi, Bedankt voor de beoordeling, heel erg fijn om te horen dat je zo positief over Kamernet denkt! Dank voor de tip, wij kunnen hier zeker rekening mee houden!

Een hele fijne dag verder!

Sophia -Kamernet

Tiny v.d.W.

Aan mij hebben jullie een enthousiaste en tevreden klant. Binnen no time is de woonruimte verhuurd. Dank hoor.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Jullie voorzien duidelijk in een behoefte.ik ben uitermate tevreden over de huurders die ik via jullie vind.

Ik denk dat je op moet passen met teveel diensten aanbieden. Ik zou b.v. geen gebruik maken van het door jullie aangeboden tel.nummer. Zolang als ik van julie diensten gebruik maak, is het mij nog nooit overkomen, dat er misbruik van mijn tel.nr. is gemaakt. Dat neemt niet weg, dat ik het niet meer zomaar vermeld, dat vind ik een goede tip.

Hi Tiny,

Wat fijn om te horen dat wij een tevreden klant in jou hebben! :) Dat doet ons zeer goed.
Ontzettend veel dank voor de tip! Wij zien je graag terug.

Een hele fijne dag toegewenst.

Sophia Kamernet

Jan Anneveldt

Overzichtelijk en snelle verwerking van berichten. Ik kon er goed mee uit de voeten

Beste,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad met Kamernet.

Uuldrik Groeneveld

Reeds vele jaren leg ik contact met Nwe huurders via Kamernet... na volle tevredenheid. mvg Uuldrik Groeneveld

De algemene bekendheid!

Sneller Activeren !

Beste,

Wat mooi deze beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent :)
Je verbeterpunt staat genoteerd ;)

Harwin

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Het aanbod is groot.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De site is zerr overzichtelijk

Reactie Kamernet.nl:

Beste, wat mooi om dit te lezen! Wij zijn heel erg blij om te weten dat je een positieve ervaring gehad hebt met Kamernet :)

Sophia - Kamernet

Kamernet is een mooi platform waar vraag en aanbod naar kamers bij elkaar wordt gebracht.
Via Kamernet kan je verschillende soorten kamers vinden. Er is dus voldoende keuze.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Divers aanbod van kamers en kamers in alle prijscategoriën.

Telefonisch contact met de verhuurders makkelijker maken.

Reactie Kamernet.nl:

Hoi! Wat mooi om deze beoordeling te zien, heel erg positief! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent met Kamernet.

Wij wensen je nog een hele fijne dag verder!

Sophia - Kamernet

Ik ben erg tevreden over kamernet, het is een duidelijke website waar toch de meeste verhuurders opzitten.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Hoe gemakkelijk het te gebruiken is. Je ziet in een oogopslag alle informatie van een kamer of huis. het is heel duidelijk en overzichtelijk.

Sommige verhuurders uploaden geen foto, het zou fijn zijn als kamernet als vereiste heeft dat zij dit wel doen.

Beste,

Bedankt voor je review en positieve feedback!

Het is fijn om te weten dat je de site overzichtelijk en duidelijk vindt! Wij waarderen de tips en willen hier zeker mee wat doen, dus dit word een bespreekpunt!

Nogmaals bedankt en een hele fijne dag verder.

Sophia - Kamernet

Ben al twee jaar op zoek naar een kamer en nog steeds niks gevonden. Daarnaast maak ik maandelijks kosten via de site.

Bedankt voor je feedback

Wat vervelend om te horen dat je geen kamer hebt kunnen vinden, helemaal na 2 jaar.
Waar ben je op zoek naar een woning? Heb je bezichtigingen gehad?
Heb je contact met ons opgenomen hier over? Ik wil dit graag met je bespreken en kijken of wij je hier verder mee kunnen helpen.

Wil je een mailtje naar supportdesk@kamernet.nl sturen?

Ik hoor graag van je