Aanbod Website
8.1/10
Vindbaarheid Website
8.5/10

Nelleke Houthuis

Geweldig fijne ervaring met Kamernet : duidelijk, direct en overzichtelijk !
Ik zou iedereen die woongelegenheid wil aanbieden, aan studenten of jongere werkenden , zeker Kamernet willen...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

vooral het duidelijke overzicht, aanwijzingen, en weinig of géén kosten !

ik zou graag willen weten hoe ik, nadat de betreffende kamer(s) is( zijn) verhuurd, ik de overige kandidaten , op een nette
manier kan laten weten dat de kamer inmiddels is verhuurd.

Goedemorgen Nelleke,

Hartelijk dank voor uw positieve review en wat fijn dat u zo tevreden bent over Kamernet!

U kunt eenvoudig via de berichten inbox een reactie sturen naar iedereen waar u (al wel of juist nog geen) contact mee heeft gehad. U kunt meerdere berichten tegelijkertijd selecteren en hetzelfde bericht sturen. Overigens sturen we ook na het inactiveren van de advertentie een automatisch bericht naar de mensen die op de advertentie hebben gereageerd, dat de advertentie offline is.

Uiteraard horen we het graag wanneer u nog verdere vragen of feedback heeft.

Prettige dag verder en succes met de verhuur!

Irene - Kamernet

Fijn dat er een platform is, waar veel kamers worden aangeboden. Jammer dat de nieuwste kamers niet bovenaan komen te staan en dat kamers die niet meer beschikbaar zijn, er niet onmiddelijk...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Veel kamers, ook via de kaart te vinden

Zie eerder

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Je kunt de filter in je zoekresultaten instellen zodat je de nieuwste advertenties als eerst ziet. Advertenties worden na 30 dagen automatisch gedeactiveerd om zo het aanbod actueel te houden. Het kan inderdaad zo zijn dat een verhuurder aangeeft dat het verhuurt is maar het vervolgens er niet vanaf haalt. Dan kun je er een melding van maken en dan pakken wij het op. Het is inderdaad fijn als een advertentie er dan gelijk afgehaald wordt.

Indien je nog vragen of tips hebt dan horen wij dat graag.

Shari - Kamernet

Kamernet doet waar het voor gemaakt is. Ik krijg veel reacties als ik de advertentie plaats. De standaard afwijzing is handig, maar ik doe het liever persoonlijk. Binnen een dag was mijn verhuur...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

veelzijdige manier van zoeken(zowel zelf huurders vinden als huurders laten reageren op de advertentie

Betere info over betalen via Kamernet. Het lijkt mij te omslachtig. Mijn kandidaten betalen borg en zo nodig 1e huur , tekenen het contract en klaar is kees.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review en wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Kamernet en dat u binnen een dag een huurder heeft gevonden!

U geeft aan dat u meer informatie wenst om de betaling via Kamernet laten te verlopen. Hier kunt u meer informatie vinden: https://kamernet.nl/veilig-betalen , maar u kunt uiteraard ook contact opnemen met supportdesk@kamernet.nl, dan kunnen we al uw vragen beantwoorden.

Het is een groot voordeel om de betaling van de borg en/of eerste maand huur via Kamernet te laten verlopen (via Online Betaalplatform, onze externe partner).
Een voordeel voor u is dat u al voorafgaand aan de ingangsdatum weet dat de betaling is voldaan en de huurder weet dat de borg en huur veilig bij u terecht komt en weet ook zeker dat u een geverifieerde verhuurder bent en 'er niet met de borg en huur vandoor gaat'.

Zeker voor huurders vanuit het buitenland of die wat verder moeten reizen is dit een perfecte oplossing. Uiteraard horen we het graag wanneer u hier nog vragen of feedback over heeft.

Mocht u nog verdere feedback hebben dan horen we het ook graag via supportdesk@kamernet.nl.

Prettige dag verder en succes met de verhuur!

de jong

Wordt goed bekeken

dat niet

nee helemaal goed

Shari - Kamernet

Top! Makkelijk om te zoeken veel aanbod

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Veel aanbod en makkelijk te reageren

Niks

Shari - Kamernet

Prettig in gebruik, snel en goed vindbaar.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Snelle reacties van makelaars / verhuurders.

Meer aanbiedingen.

Angelique

Compleet overzicht van beschikbare kamers. Weinig mensen reageren maar met wat doorzettingsvermogen kun je toch redelijk snel iets leuks vinden. Een nare ervaring gehad met een huisbaas die zeer...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Heel snel kunnen reageren door opgeslagen zoektermen met notificatie.

Ik kreeg elke notificatie vier keer dit was vrij irritant. De site zou meer informatie kunnen verstrekken over veilig huren.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Het kan zijn dat je meerdere zoekopdrachten aan hebt staan en dat er advertenties dan dubbel gestuurd worden omdat ze voldoen aan je filters. Als dit zo is dan kun je er een paar verwijderen.

Heel goed. prima

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

makkelijk en daardoor handig te gebruiken.

zou het niet weten.

Shari - Kamernet

Prima website. Hoog % reacties.

Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve review en fijn dat je zo tevreden bent over het aantal reacties.

Alvast een fijn weekend en graag tot ziens!

Goed overzichtelijk!

Veel aanbod

Mobiele weergave van de website kan beter

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Fijne middag :)