Aanbod Website

Bert

Top

Hele goede sit

Goedemorgen Bert,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Heleen van Duin

Ik ben nog steeds heel tevreden na jaren via Kamernet huurders te hebben gevonden!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Controle van de advertentie en vlotte afwerking. Duidelijk zichtbare advertenties en vlotte communicatiemogelijkheid tussen kameraanbieder en -zoeker.

Dat zou ik nu niet weten!

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen Heleen, Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je elke keer geschikte huurders kunt vinden! Zo zien wij het graag :) Nogmaals bedankt en wij wensen je een fijne... Goedemorgen Heleen, Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je elke keer geschikte huurders kunt vinden! Zo zien wij het graag :) Nogmaals bedankt en wij wensen je een fijne dag verder. Shari - Kamernet

Jacco Raijmakers

Erg praktisch, gericht op serieuze doelgroep, mogelijkheid om filmpje te laten zien

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goede vindbaarheid, contacthistorie kunnen terugzien per contact, actief beleid rondom phishing/ internet criminaliteit.

ik kan er 123 geen verzinnen..

Reactie Kamernet.nl:

Beste Jacco, Bedankt voor je feedback en voor de positieve woorden! Wij zijn er erg blij mee. Mocht je in de tussentijd toch nog verbeterpunten bedenken, horen wij het graag! Wij wensen je... Beste Jacco, Bedankt voor je feedback en voor de positieve woorden! Wij zijn er erg blij mee. Mocht je in de tussentijd toch nog verbeterpunten bedenken, horen wij het graag! Wij wensen je een hele fijne dag verder! Kamernet

Tony Sijm

praktisch

goedkoper

Goedemiddag Tony,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Nicole

Prima platform om serieuze huurders te kunnen bereiken. Als verhuurder hecht ik waarde aan duidelijkheid en kunnen handelen zonder onnodige bemiddelingskosten die je wel moet betalen als je werkt... Prima platform om serieuze huurders te kunnen bereiken. Als verhuurder hecht ik waarde aan duidelijkheid en kunnen handelen zonder onnodige bemiddelingskosten die je wel moet betalen als je werkt via een makelaar. En vaak krijgen huurders dan ook nog eens zogenaamde contractkosten aan hun broek. Volkomen belachelijk en onnodig.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Duidelijk, overzichtelijk en goede regels

Kan ik zo gauw niet bedenken. Wel soms jammer dat mensen eindeloos hun huurdersprofiel gaande houden terwijl ze al voorzien zijn. Echter hier kan kamernet Niets aan doen

Goedemorgen Nicole,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je huurders te bereiken. Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Sylvia

Blij met de mogelijkheid kamer te kunnen verhuren op een nette en veilige manier.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Fijne site en er komen goeie mensen op af.

Goedemorgen Sylvia,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je kamer te verhuren!

Fijne dag :)

Karen

Prima site, werk er al jaren mee en veel geschikte huurders voor mijn kamers gevonden hiermee.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Goede advertentieruimte waar veel informatie gedeeld kan worden over de kamer.

Biedt de juiste informatie aan de juiste verhuurder aan. Een beginnend verhuurder zal gebaat zijn met hulp en uitleg over de diverse zaken, maar een verhuurder die al decennia bezig is, zit daar niet op te wachten. Maak daar onderscheid in. Ook geen nutteloze informatie over hoeveel mensen je al hebt geantwoord in een bepaald tijdsbestek. Dat kan een heel verkeerd beeld van iemand geven, want jullie kennen de beweegreden niet waarom iemand niet gelijk antwoordt. Als je ze maar beantwoordt.

Reactie Kamernet.nl:

Beste Karen, Bedankt voor je positieve beoordeling, tips en wat fijn dat je al veel huurders hebt kunnen vinden voor je kamers! Wij wensen je een hele fijne middag verder, Shari -... Beste Karen, Bedankt voor je positieve beoordeling, tips en wat fijn dat je al veel huurders hebt kunnen vinden voor je kamers! Wij wensen je een hele fijne middag verder, Shari - Kamernet

Wil leppink

Via kamernet krijg je makkelijk een heleboel reacties binnen. Heel veel mensen en vooral studenten kijken op kamernet. Je hoeft niet meer zelf advertenties op te hangen. Bovendien heb ik het idee... Via kamernet krijg je makkelijk een heleboel reacties binnen. Heel veel mensen en vooral studenten kijken op kamernet. Je hoeft niet meer zelf advertenties op te hangen. Bovendien heb ik het idee dat het betrouwbaar is. En goed gescreend wordt.

Duidelijkheid. Betrouwbaarheid

Goedemorgen Wil,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet!

Fijne dag,

Shari - Kamernet

Via Kamernet krijg je als je een kamer of studio wilt verhuren zeer veel reacties waar je vrijwel altijd snel een huurder kunt vinden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Eenvoudig om een advertentie te plaatsen die snel online wordt geplaatst. Binnen no time komen zeer veel reacties binnen.
Duidelijke en multifunctionele website.

Nee.

Reactie Kamernet.nl:

Goedemorgen! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je woonruimte verhuren. Wij hopen dat je een geschikte huurder hebt kunnen vinden. Fijne dag!... Goedemorgen! Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je woonruimte verhuren. Wij hopen dat je een geschikte huurder hebt kunnen vinden. Fijne dag! Shari - Kamernet

Ziet er uitnodigend en betrouwbaar uit

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Makkelijk website gevonden. Goede uitleg wat ze doen etc.

Op dit moment niet

Reactie Kamernet.nl:

Hi, dank voor de positieve feedback, wij waarderen het!
Mocht je toch verbeterpunten hebben, horen wij het graag.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Sophia - Kamernet