Aanbod Website
Gemak website

mrt

Top

Reactie Kamernet.nl:

Bedankt voor je goede recensie! We zien je graag weer terug wanneer je op zoek bent naar woonruimte!

A. Enescu

Erg tevreden. Ben paar jaar lang hier en altijd snel en efficiënt . Kamernet bedankt!

Reactie Kamernet.nl:

Bedankt voor je goede recensie en fijn dat je tevreden bent over onze service! We zien je graag nog eens terug als je op zoek bent naar woonruimte!

Nuri

Goede service en snelle feedback op vragen.

Reactie Kamernet.nl:

Dank je wel voor je positieve feedback Nuri! We hopen je in de toekomst nog eens terug te zien op Kamernet!

M

Used it for two weeks and that seems to be okay

Reactie Kamernet.nl:

Thank you for your review!

Tiva

Ddd

Reactie Kamernet.nl:

Bedankt voor je positieve recensie! We zien je graag nog eens terug op Kamernet!

B bos

Goedde service

Reactie Kamernet.nl:

Bedankt voor je positieve recensie!

fransvanoverbeek

Prima medium; wel prettig om een account te hebben; ook een betaling is handig. Niet de eerste maal met succes van Kamernet gebruik gemaakt, dus volgende keer weer.
Frans/Arnhem

Reactie Kamernet.nl:

Hi Frans, Dank voor je positieve review, erg fijn dat het je weer gelukt is om succesvol te zijn met het behulp van Kamernet! Wij zien je graag terug. Met vriendelijke groet, Kamernet

Wiktor

Good

Reactie Kamernet.nl:

Hi Wiktor, Thanks for taking the time to leave us a review, we're glad you had a positive experience with Kamernet and hope to see you soon! Take care, Kamernet

hans

We de beste maar niet de goedkoopste voor huurders.

Reactie Kamernet.nl:

Beste Hans! Bedankt voor je positieve feedback! Succes in je nieuwe woning!