Aanbod Website

Marieke

Goedemorgen Marieke,
Goedemorgen Marieke,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.
Advertenties worden na een aantal weken automatisch van de website afgehaald om zo het aanbod actueel te houden. Verhuurders krijgen ook wekelijks een mail met de vraag of hun woonruimtes nog beschikbaar zijn. Je kunt altijd een melding maken onder de advertentie als de verhuurder aangeeft dat het al verhuurd is. Wij behandelen dagelijks de meldingen en kunnen dan de advertentie eraf halen.

Gepensioneerde

Snel een kamer verhuren aan studenten. Er zijn kamers tekort in Breda. Vandaar. De beste site.

Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet om je kamer te verhuren.
Goedemorgen,
Wij hebben een screening team er dagelijks voor zorgen dat advertenties zo snel mogelijk online komen te staan zodat verhuurders binnen no time hun woonruimte verhuurd hebben.

P. Spruit BV

Goede betrouwbare prettige website. Ik vind de site duidelijk en vriendelijk in gebruik. Ook zijn er genoeg tools om te bepalen of degene met wie je praat betrouwbaar is. Ik verhuur al jaren met... Goede betrouwbare prettige website. Ik vind de site duidelijk en vriendelijk in gebruik. Ook zijn er genoeg tools om te bepalen of degene met wie je praat betrouwbaar is. Ik verhuur al jaren met plezier aan leuke mensen via Kamernet.

Goedemorgen P. Spruit,
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat je al jaren met plezier verhuurt via Kamernet, dat horen wij graag :)
Tot de volgende keer!
Shari -...
Goedemorgen P. Spruit,
Tot de volgende keer!

Kees Braat

Gewoon goed

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.
Wat fijn dat je ondanks de huidige situatie toch genoeg reacties ontvangen hebt. Je geeft aan dat het wijzigen van je advertentie makkelijker kan, als je feedback hebt hierover dan horen wij dat graag! Je kunt dan een mail sturen naar supportdesk@kamernet.nl.

Caroline

Snel goed geholpen na het ervaren van een probleem

Goedemorgen Caroline,
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen :)

Henk hekman

Prima site

Goedemorgen Henk,
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je toch nog veel aanvragen hebt gekregen :) Dat horen wij graag.
Je geeft aan dat je op je telefoon bepaalde functies niet...
Goedemorgen Henk,
Je geeft aan dat je op je telefoon bepaalde functies niet kunt uitvoeren. Zou je kunnen aangeven om welke functies dit gaat? Dan kunnen wij kijken of we dit kunnen verbeteren.

Chiem

Opmaak website prima. Inhoud niet betrouwbaar.

Goedemorgen Chiem,
Goedemorgen Chiem,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet, een Premium Account is inderdaad een doorlopend abonnement met een automatische incasso als je het niet optijd opzegt.
Wat vervelend dat je deze informatie over het hoofd hebt gezien, we vermelden dit op meerdere plekken tijdens het aanschaffen en we sturen ook een herinnering een week voor de verlenging.
Indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt dan horen wij dat graag!

Jeroen

Top

Goedemorgen Jeroen,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.
Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Theo

Het werkt

Goedemorgen Theo,

Jos Hoenen

Simple, user-friendly and effective website

Hi Jos,
Thanks for the review and for using Kamernet!
Have a great day :)