Je aankoop wordt beschermd

Reactietijd
7.6/10
Lay-out
7.6/10

Perfect, veel reacties van potentiële huurders

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Het is wel handig dat je woning in de database blijft staan; hoef je niet alles opnieuw in te voeren

Beste,

Bedankt voor een top review!
Wij zijn hartstikke blij dat jij tevreden bent met Kamernet.

Sophia van Kamernet

Heel goed maar de kamer zoekende is voorzichtigheid geboden.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Almar Stolp

Top!

Usability!

De reactie bij iemand zijn bericht als je het bericht verwijderd. Vond ik een beetje onnodig.

oh ja.... Je NPS vraag kan je natuurlijk niet zo uitvragen he ;-)

Hi Almar!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Shari - Kamernet

Het is goed toegankelijk en de communicatie met potentiele geïnteresseerden is overzichtelijk.
Alleen persoonlijk denk ik dat ze meer nog zouden kunnen controleren of waken voor de kwaliteit...

-overzichtelijk.

-bewaken van kwaliteit van de advertenties, bijv. door advertenties zonder fotos niet toe te laten op de site.
Ben zelf een verhuurder, maar dit lijkt me zeer onprofessioneel als aanbieder van een kamer.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback en wat fijn om te horen dat u het contact met de potentiële geïnteresseerden als overzichtelijk heeft ervaren.

U geeft aan dat de kwaliteit van de advertenties omhoog kan. Elke advertentie keuren wij handmatig goed en controleren we op spelfouten, aparte teksten en zorgen we ervoor dat de tekst klopt met wat er in de velden is ingevuld. Ook controleren we of er foto's zijn toegevoegd. Hoewel het toevoegen van een foto of video niet verplicht is, adviseren we dit wel altijd aan verhuuders en huisgenoten die een huurder zoeken. We bellen en mailen daarom ook altijd verhuurders na die geen foto hebben geplaatst.

De reden dat niet alle verhuurders een foto plaatsen is in de meeste gevallen vanwege de privacy van de huidige huurder. We sporen dan alsnog aan om een foto van de gevel of bijvoorbeeld van de gezamenlijke ruimte erbij te plaatsen.

Uiteraard hoor ik het graag wanneer u nog verdere vragen of feedback heeft en ik wens u een prettige en zonnige middag en succes met de verhuur!

Irene - Kamernet

Kamernet is een betrouwbaar platform waar ik veilig en snel een geschikte woonplek heb gevonden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Uitstekende hulp via Whatsapp, vriendelijke service en makkelijke zoekfuncties.

Meer onderscheid tussen (grotere) studentenhuizen en makelaars kamers maken.

Shari - Kamernet

Advertenties worden snel geplaats - reacties worden direct doorgestuurd

Beste verhuurder,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruik van Kamernet.

Fijne dag!

Info

Prima platform, wordt veel gebruikt door studenten. Gemakkelijk in gebruik.

De website werkt top.

Veel studenten klagen over de hoge prijs. Deze zou omlaag kunnen maar het blijft natuurlijk vraag/aanbod. :)

Goedemiddag!

Gerlind Milop

Ik ben heel erg tevreden over Kamernet. Je vind heel snel een huurder voor je kamer.Je krijgt heel veel reacties.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Je kan makkelijk adverteren en het is allemaal duidelijk aangegeven

S. Jaarsma

Het is een uitstekend medium om een kamer te verhuren. Wel moet je zelf kritisch zijn op wie je uitnodigt, want het zijn niet allemaal de studenten waarvoor ze zich uitgeven!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Er komt meestal een behoorlijke stroom reflectanten op een advertentie af.

Goedemorgen!

Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je een geschikte huurder hebt kunnen vinden.

Geweldig en snel!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Overzichtelijk en makkelijke bediening!

Selecteren op een andere plaats gaat een beetje lasting. Ik wilde zien of er vraag naar een gemuebileerde etage was in Den Haag en dat kan ik niet uit het systeem filteren.
Je kan alleen op advertenties reageren van belangstellende via premium?? Moet je dan bijbetalen, dat is onduidelijk waarom mij dat niet lukt. Om zelf contact te zoeken met belangstellende.

Beste,

Bedankt voor je reactie en beoordeling!

Op de meeste advertenties kun je alleen reageren als je een premium account hebt en inderdaad daar moet je wel voor betalen. Een premium account van 15 dagen kost 21EUR en een premium account van 30 dagen kost 34EUR. Op deze pagina bevindt je instructies en meer info over het aanschaffen van een account: http://support.kamernet.nl/customer/nl/portal/articles/2402182-bestellen-betaling-en-levering

Wel hartstikke fijn dat je op het algemeen tevreden bent met Kamernet. We hopen je snel weer terug te zien.

Een hele fijne dag verder.

Sophia van Kamernet