Aanbod Website
Vindbaarheid Website

G de Vos administratiekantoor

Gemakkelijk en overzichtelijk

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De kandidaten zijn gemakkelijk te beoordelen.
Ik zocht een student en niet een man van 56 jaar. Het was makkelijk selecteren.

Niet nodig

B & B Leudal

Mooie en overzichtelijke website met duidelijke informatie.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De website blijkt populair en goed te vinden via zoekmachine(s)

Soms krijg je blokkeringen of foutmeldingen zonder een duidelijke tekst met een verklaring.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.
Foutmeldingen zijn zeker niet de bedoeling, zou je de volgende keer een screenshot kunnen maken en het naar supportdesk@kamernet.nl kunnen sturen? Dan kunnen wij kijken wat er mis gaat.

Flavio marques

Is the best website for finding tenant

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

For me all is fine in this website

Good morning Flavio,
Thank you for your review and for using Kamernet.
We hope you have a great day :)

nico opdam

Gewoon goed om een huurder te vinden

duidedelijk

geen idee

Goedemorgen Nico,
Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.
Wij hopen je nog eens terug te zien :)

de Kleister

Ik verhuur een kamer en dat is (opnieuw) goed gelukt.
Website werkt goed.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Eenvoudig in gebruik, makkelijk teonderhouden.

Nee hoor, niets aan doen. Houden zo.

Goedemiddag de Kleister,
Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je kamer weer verhuurd is! Dat horen wij graag.
Fijne dag :)

Pieter

Snel een kamer gevonden! Goede klanten service maar redelijk duur

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Snel in contact met goede kamers

Het is redelijk duur

Hi Pieter,
Wat fijn dat je snel een kamer gevonden hebt! Dat horen wij graag en wij wensen je daar heel veel woon plezier :)

Sami

Is gewoon geweldig

Goede hurder

Sneller in contact komen met hurder

Goedemiddag Sami,
Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet. Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Ferdinand

Geen waar voor je geld: wanneer je zo veel (21€ voor 15 dagen!) moet betalen om de site te kunnen gebruiken, dan mag je toch op zijn minst van Kamernet verwachten dat zij de site actief filtert en... Geen waar voor je geld: wanneer je zo veel (21€ voor 15 dagen!) moet betalen om de site te kunnen gebruiken, dan mag je toch op zijn minst van Kamernet verwachten dat zij de site actief filtert en monitort op inactieve advertenties. Nu lijkt het dat er een heel ruim aanbod is, maar dat is niet zo. Bijna alles wat er langer dan een halve dag op staat is al verhuurd en wanneer je 1 antwoord ontvangt op 15 reacties, dan is dat veel. Over het algemeen word je keihard genegeerd op deze site.

Kamernet was begin deze eeuw een sympathiek platform om (kosteloos) een kamer/woning te kunnen vinden, maar is anno 2020 gewoon keiharde business welke heel veel geld verdient aan de woningnood. Ook het feit dat je dure 'abonnement' stilzwijgend wordt verlengd geeft aan hoe inhalig Kamernet is, wetende dat veel kamerzoekers (=studenten, starters) nu niet bepaald welvarend zijn. Jammer.

Ik kan het gebruik van deze site dan ook niet aanraden: je betaalt een hoop, maar krijgt er niets voor terug. Ook levert Kamernet niets extra's ten opzichte van gratis websites.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Meeste aanbod is inactief, gebruik van de site peperduur

Hi Ferdinand,
Wat vervelend dat je weinig reacties krijgt van verhuurders, heb je ze ook een tweede bericht gestuurd als herinnering?
Advertenties worden na een tijdje automatisch...
Hi Ferdinand,
Advertenties worden na een tijdje automatisch gedeactiveerd om zo het aanbod actueel te houden, het is zeker niet de bedoeling dat verhuurder advertenties online laten staan als het al verhuurd is. Je kunt dit makkelijk aangeven door het te rapporteren onder de desbetreffende advertenties. Wij behandelen dit dagelijks en halen de advertenties er dan af als het inderdaad verhuurd is.
Een Premium Account is inderdaad een doorlopend abonnement wat je tijdig op moet zeggen om een verlenging te voorkomen, je krijgt wel een herinnering per mail een week voordat een verlenging plaatst vindt. Zo kun je je abonnement tijdig opzeggen om een verlenging te voorkomen.
Indien je nog vragen en of opmerkingen hebt dan horen wij dat graag!
Fijne dag,

Mark Hans

Professional and 'on-line'. What you see is what you get!

Keep it simple

Work Counting. You have 1000 words to type for example

Hi Mark,
Thank you for your positive review and for using Kamernet.
We hope you have a great day!

prive

Reacties altijd slecht bereikbaar mede door verplichting in te loggen

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

ik vind de website heel matig en moeilijk om een advertentie te plaatsen

Maak het eenvoudiger, goed voorbeeld is Marktplaats

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat jammer dat het plaatsen van een advertentie so moeizaam gaat, wij willen je hier graag bij helpen. Neem gerust contact met ons op via supportdesk@kamernet.nl indien je weer een advertentie wilt plaatsen.