Vindbaarheid Website
7.3/10
Lay-out
7.4/10

Cordelia

Ik heb altijd goede huurders gevonden via Kamernet.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Overzichtelijkheid, groot aantal studenten, makkelijk en veilig.

Geen een

Beste Cordelia,

Bedankt voor je positieve beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet op je woonruimte te verhuren. Heel fijn om dat lezen dat je het zo goed hebt ervaren.

goed

goed

Naomi

Mijn eerste review was minder positief maar mijn klacht over Kamernet is gelijk opgepakt en goed opgelost dus ik ben heel tevreden

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

snelle reactie op klacht en goede oplossing geboden

Vraag verhuurders om huurders op de hoogte te stellen van stand van zaken ook als ze niet uitgekozen worden.

Hi Naomi,

Wij hebben inmiddels contact gehad en bedankt voor je nieuwe beoordeling!

Shari - Kamernet

Heel slecht, alleen bezig zoveel mogelijk geld van je af te troggelen en er niets voor terug te doen

hun incassobureau

Echte kamers aanbieden geen kamer die er niet meer zijn

Hi,

Bedankt voor je beoordeling maar wat vervelend om te lezen dat je zo'n nare ervaring hebt met Kamernet.

De advertenties worden door verhuurders zelf op de website geplaatst (ze gaan uiteraard eerst door screening). Wanneer een verhuurder zijn kamer op Kamernet.nl aanbiedt, krijgt hij/zij meerdere malen een mail met de vraag of hun advertentie nog beschikbaar is of niet. Ook worden advertenties na 30 dagen automatisch gedeactiveerd om zo het aanbod actueel te houden.

Ook begrijp ik uit jouw beoordeling dat een factuur naar onze incasso partner is gegaan. Voordat een factuur overgedragen wordt, worden er 3 betalingsherinneringen verstuurd naar het email adres waarmee je geregistreerd staat op Kamernet.

Als je een mail naar supportdesk@kamernet.nl stuurt kunnen wij kijken hoe wij jou verder kunnen helpen.

Perfect tool to match tenant & landlord

Perfect tool to match tenant & landlord

none

Hi!

Thank you for your review and for using Kamernet,

We hope to see you again some day,

Have a nice day,

Shari - Kamernet

Prima site met goede mogelijkheden voor verhuur.

Makkelijk reageren op berichten

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Gerard

De reacties zijn over het algemeen serieus.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Dat je advertentie snel wordt geplaatst.

Mijn advertentie kon ik moeilijk terugvinden op de site. Tevens vond ik het storend dat je niet meer rechtstreeks potentiele huurders kan benaderen zoals in het verleden zonder eerst credits in te zetten.

Beste Gerard,

Bedankt voor uw review en feedback over Kamernet. Ik zie dat u wel een geschikte huurder via Kamernet heeft gevonden, wat fijn! Ook fijn dat de advertentie snel geplaatst is en u heeft al direct aardig wat reacties ontvangen.

Uw advertentie zou u altijd terug moeten vinden bij http://kamernet.nl/mijn-advertenties en als u er op klikt krijgt u een voorbeeld te zien van hoe de kandidaat-huurders de woning zien.

Het plaatsen van uw woning op Kamernet is helemaal gratis, evenals het ontvangen van reacties en het reageren op de ontvangen berichten. We bieden verhuurders en huisgenoten ook de mogelijkheid om zelf potentiële huurders te benaderen via https://kamernet.nl/verhuren/kamer-nederland . Hier dient u inderdaad een Premium Account of credits voor te hebben.

Uiteraard hoor ik het graag wanneer u nog vragen of feedback heeft en ik wens u een fijne dag verder en succes met de verhuur!

Irene - Kamernet

Is mooi en overzichtelijk . Voor mij als verhuurder prima.

Snel en correct

Is goed zo.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet,

Prima medium

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

communicatie met huurders en response

Bij verwijderen bericht pagina verversen zodat bericht ook van het scherm is.
Huurders op de site voor jezelf kunnen kwalificeren.

Beste verhuurder,

Bedankt voor uw positieve review en feedback! Fijn dat u de communicatie met de kandidaat-huurders op Kamernet als positief heeft ervaren en genoeg reacties heeft ontvangen op uw woningadvertentie.

We zullen uitzoeken hoe het kan dat het verwijderen van berichten niet optimaal werkte.
U kunt zelf huurders zoeken via: https://kamernet.nl/verhuren/kamer-nederland

Mocht u weer op zoek gaan naar een huurder dan verwelkomen we u graag opnieuw!

Fijne dag verder!

Daniëlle

Kamernet heeft veel verschillende mogelijkheden voor het huren van een woning, is overzichtelijk en zeer goed bereikbaar.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Zeer meedenkend in het klantencontact

een goedkoper abonnement of een garantie voor het terugstorten wanneer er geen succes is op kamernet

Reactie Kamernet.nl:

Hi Danielle, dank voor je positieve review en feedback.

Fijn weekend!