Je aankoop wordt beschermd

7.7/10
7.9/10
Gemak website
Vindbaarheid Website

Werkt snel, geeft goed overzicht van reacties.

Overzichtelijk en snel

Ik had wat moeite met hoe de advertentie moet worden stopgezet.
Misschien kan dat wat duidelijker worden aangegeven?

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u Kamernet als overzichtelijk en snel heeft ervaren. Het verwijderen / inactiveren van de advertentie kan via https://kamernet.nl/mijn-advertenties met de blauwe 'stop' knop onder de betreffende advertentie. Hier staat een uitgebreidere uitleg: http://support.kamernet.nl/customer/nl/portal/articles/2408892-hoe-in-activeer-ik-een-advertentie-

Ik zal doorgeven dat dit wat duidelijker kan, dan kunnen we dit voor u voor in de toekomst en voor andere verhuurders op Kamernet verbeteren.

Mocht u nog vragen of feedback hebben dan horen we dit graag via supportdesk@kamernet.nl .

Prettig weekend alvast en succes met de verhuur!

luk

Sinds enige jaren maak ik gebruik van kamernet om mijn kamers te verhuren aan studenten en dat bevalt prima

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

de snelheid van plaatsen en de daarop de snel doorgestuurde reactie,s

Goedemorgen,

Bedankt voor uw positieve review en wat fijn dat u al jaren naar tevredenheid gebruik maakt van Kamernet! Ik hoor het uiteraard graag wanneer u nog vragen of feedback heeft, via supportdesk@kamernet.nl .

Prettige dag verder en succes met de verhuur!

Ellen.

Ik heb er zeer goede ervaringen mee, het is een duidelijke gebruikt vriendelijke site.

De duidelijkheid.

not

Goedemorgen Ellen,

Bedankt voor je positieve review en een fijne dag verder!

Jan van Thiel

Goede toegankelijke site, makkelijk navigeren en compleet/

helderheid

niets

Goedemiddag Jan,

Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review over Kamernet. Wat fijn om te horen dat u geen verbeterpunten voor ons heeft. Mocht dit veranderen dan horen we het uiteraard graag via supportdesk@kamernet.nl

Succes met de verhuur en een fijne middag verder!

Peter

Goede website voor als verhuurder af toe niet makkelijk om overzicht te houden op de kandidaten. Doordat je moet door klikken voor de persoon gegevens.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De aanvullende informatie van de kandidaten. Het standaard voor antwoord uitnodigen / afwijzen (mis alleen taalkeuze)

Reactie Invul veld is klein , bij langere tekst scrollen om je reactie te lezen

Goedemorgen Peter,

Hartelijk dank voor uw feedback en wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Kamernet.
We zijn de gebruiksvriendelijkheid van de website verder aan het optimaliseren en houden uiteraard rekening met uw feedback. Het beter zichtbaar maken van de profielen van de kandidaat-huurders is hier een belangrijk onderdeel in.

Daarnaast zijn we er ook mee bezig om het standaard antwoord afhankelijk te maken van de taal van de ontvanger (huurder) in plaats van uw taal als verhuurder. Dit zal inderdaad een grote verbetering zijn.

Mocht u nog verdere vragen of feedback hebben dan horen we het uiteraard graag, eventueel via supportdesk@kamernet.nl.

Succes met de verhuur en een fijne dag!

Een woord top

Alles

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve review en wat fijn dat u zo tevreden bent over Kamernet.

Prettige dag!

Wim Vegt

Prima Site

Duidelijkhied

Goedemorgen Wim,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne dag!

Marie

Uitstekend!! Al jaren adverteer ik hier, met tussenpozen van een jaar of langer als ik iemand gevonden heb uiteraard. Heel tevreden over Kamernet.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Er lijken nette mensen op af te komen die serieuze en respectvolle mails schrijven.

Geen tips.

Goedemorgen Marie,

Bedankt voor je beoordeling wat fijn dat elke keer weer een nieuwe huurder vindt via Kamernet!

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne dag :)

Shari - Kamernet

Prettige en handige portal om je snel te oriënteren op nieuwe woning of kamer

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Had een paar inhoudelijke vragen gesteld via Whatsapp en werd snel, vriendelijk en met nuttige info geholpen

Mobiele versie kan wat beter opgezet worden

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je feedback over Kamernet en fijn om te horen dat je zo snel bent geholpen door onze klantenservice.

Mocht je nog verdere vragen of feedback hebben of inhoudelijke aanpassingen voor onze mobiele website dan hoor ik het natuurlijk graag, via supportdesk@kamernet.nl of via Whatsapp.

Fijn weekend alvast!

Barbara_020

Het opstellen van een advertentie is makkelijk, ze hebben voor je nagedacht welke zaken belangrijk zijn om te bespreken of duidelijk te maken (dus je advertentie wordt veel beter dankzij hen) en ik...

Beste Barbara,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je zo snel serieuze kandidaten hebt kunnen vinden!

Wij hopen je nog eens terug te zien en wij wensen je een hele fijne dag verder.