Aanbod Website
Gemak website
8.1/10
Vindbaarheid Website
8.5/10

Fijne website. Helaas na een aantal maanden en vele kijkavonden verder nog steeds geen succes gehad wegens veel vraag en in vergelijking weinig aanbod.

Overzichtelijk en betrouwbaar.

Nee.

Goedemiddag,

Wat jammer om te horen dat je nog steeds geen succes hebt gehad om een woning te kunnen bemachtigen. Mocht je nog extra hulp willen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen via supportdesk@kamernet.nl of een Whatsappje sturen.

Natuurlijk wel fijn om te horen dat je de site fijn vindt ;) Daar worden wij alleen maar blij van.

Ik zal voor je duimen, succes met je zoektocht!

Sophia - Kamernet

Frank Nillessen

Prima website.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Dat het simpel te gebruiken is.

Dat alles wat verhuurd wordt met foto's geleverd wordt en dat er geen kosten bovenop de aangegeven kosten komen.

Beste Frank,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Shari - Kamernet

Fijn alleen niet prettig dat sommige kamers geen foto's hebben. Zou verplicht moeten worden naar mijn mening.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij adviseren verhuurders altijd om foto's te plaatsen, dit is voor hun gunstiger en ook prettiger voor de woningzoekenden. Helaas kunnen wij ze niet forceren maar proberen wel de voordelen duidelijk te maken. Als je suggesties hebt dan horen wij dat graag!

Shari - Kamernet

Heel snel een woning gevonden in Utrecht. Je moet er wel bovenop zitten maar het kan dus.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en gefeliciteerd met het vinden van een woning in Utrecht!

Wij wensen je daar heel veel woonplezier :)

Dylan Xu

Gemakkelijk en overzichtelijke website met een groot bereik

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Groot publiek, veel geinterreseerde!

Maybe iets meer met profielen zodat je kan zien wat voor huurders geinterreseerd zijn.

Beste Dylan,

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

Fijne middag :)

Elnur

Bent u opzoek naar woonruimte?
Dan zit je goed bij kamernet.nl het kan snel gaan šŸ˜‰

Ja

Niet

Goedemorgen Elnur,

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)

Fijne dag!

HOPKING MIGUIL

GOOG

Hi!

We can't seem to find an explanation as to why you are not satisfied with the services Kamernet provides but we would like to know so we can see how we can help you.

Please send an email to supportdesk@kamernet.nl so that we can help you further.

Have a nice day!

Shari - Kamernet

Duidelijke site waar verhuurder en woningzoeker op een overzichtelijke manier bij elkaar worden gebracht

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Open medium waar verhuurder en woningzoeker direct met elkaar kunnen communiceren

Tweemaal heb ik geen reactie gehad van verhuurders op mijn berichten, misschien dat dat wel een vereiste moet zijn voor verhuurder vanuit Kamernet.
Soms zijn de foto's van verhuurders bij hun advertentie op Kamernet onduidelijk of niet voldoende om een volledig beeld te creƫren bij woningzoekenden over de woning die hen wordt aangeboden. Misschien dat daar ook hogere eisen aan gesteld zouden kunnen worden.

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Had je de verhuurders ook een tweede bericht gestuurd als herinnering? Daarnaast sturen helaas niet alle verhuurders de niet-gekozen mensen een bericht terug. Vooral in de grote steden gebeurt dit regelmatig. Wij vinden dit ook onbeleefd, temeer omdat je e-mail persoonlijk aan de verhuurder gericht is.

Wanneer een verhuurder zijn kamer op Kamernet.nl aanbiedt, krijgt hij/zij meerdere malen een mail met het verzoek om iedereen die gereageerd heeft op de kamer op de hoogte te stellen als de kamer is verhuurd. De verhuurders kunnen zelfs een standaardafwijzing sturen waarin hun e-mailadres niet bekend wordt gemaakt. We kunnen de verhuurders helaas niet dwingen om iedereen een bericht te sturen. Als je suggesties hebt, horen we ze graag!

Marten

Het heeft mij geholpen, had binnen 2 dagen een goede kamer gevonden. Ondanks dat op de meeste van mijn berichten niet gereageerd werd .

Makkelijke lay-out

Te veel advertenties missen informatie (bijvoorbeeld hoeveel huisgenoten er zijn). Misschien duidelijker aangeven op de pagina waar je advertenties kunt aanmaken.

Goedemiddag Marten,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je binnen 2 dagen een kamer gevonden hebt!

Wij zijn druk bezig met het optimaliseren van de website, zo ook de advertentie plaatsen flow. Wij zullen je tips meenemen.

Bedankt en wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe kamer :)

Shari - Kamernet

Een handige manier om snel een huisje te vinden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Snelle reactie, genoeg aanbod.

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Wij hopen je nog eens terug te zien :)