Aanbod Website
Reactietijd
7.8/10
Gemak website

Lilly

Vreselijk. Super duur, dus afgezegd. Moet ik nu ineens 66 euro aan ze betalen, voor neppe advertenties en weinig resultaat. NIET gebruiken.

Joelle

Zeer slechte ervaring, klantenservice is totaal niet vriendelijk, laat staan behulpzaam. Website is onoverzichtelijk en naar mijn mening niet gebruiksvriendelijk. Raad deze website ten zeerste af.

Erik Hurks

Werk al 20 jaar samen met jullie. Wat wel lastig is is als je je advertentie wilt verwijderen blijft hij altijd haperen. En persoonlijk vind ik de foto’s zeer lastig te verslepen/aanpassen en je... Werk al 20 jaar samen met jullie. Wat wel lastig is is als je je advertentie wilt verwijderen blijft hij altijd haperen. En persoonlijk vind ik de foto’s zeer lastig te verslepen/aanpassen en je kunt maar acht foto’s plaatsen dat vind ik erg weinig. Ook mis ik wat extra hulp voor de 100% score te krijgen bij jullie. Blijf bij mij meeste hangen op 80%. Ik mis dus wat pop-up‘s die hulp bieden?

Luuc Christiaanse

In het verleden goed mee gewerkt

REINIER BABEL

KAMERNET ZORGT VOOR PRET VOOR ALLE CLIENTEN

AdvdW

Wel, ik meldde mij, zeer betrouwbare oudere dame met een top leuke betaalbare studio in de tuin met eigen ingang, aan en werd vervolgens wegens onveiligheid niet geaccepteerd. Op mijn chatvraag... Wel, ik meldde mij, zeer betrouwbare oudere dame met een top leuke betaalbare studio in de tuin met eigen ingang, aan en werd vervolgens wegens onveiligheid niet geaccepteerd. Op mijn chatvraag waarom geen antwoord. Mij best. Weet wel andere kanalen.