Aanbod Website
7.8/10
Gemak website
Vindbaarheid Website
8.5/10

Ik ben erg tevreden over kamernet, het is een duidelijke website waar toch de meeste verhuurders opzitten.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Hoe gemakkelijk het te gebruiken is. Je ziet in een oogopslag alle informatie van een kamer of huis. het is heel duidelijk en overzichtelijk.

Sommige verhuurders uploaden geen foto, het zou fijn zijn als kamernet als vereiste heeft dat zij dit wel doen.

Beste,

Bedankt voor je review en positieve feedback!

Het is fijn om te weten dat je de site overzichtelijk en duidelijk vindt! Wij waarderen de tips en willen hier zeker mee wat doen, dus dit word een bespreekpunt!

Nogmaals bedankt en een hele fijne dag verder.

Sophia - Kamernet

Ben al twee jaar op zoek naar een kamer en nog steeds niks gevonden. Daarnaast maak ik maandelijks kosten via de site.

Bedankt voor je feedback

Wat vervelend om te horen dat je geen kamer hebt kunnen vinden, helemaal na 2 jaar.
Waar ben je op zoek naar een woning? Heb je bezichtigingen gehad?
Heb je contact met ons opgenomen hier over? Ik wil dit graag met je bespreken en kijken of wij je hier verder mee kunnen helpen.

Wil je een mailtje naar supportdesk@kamernet.nl sturen?

Ik hoor graag van je

Jeroen

Een kamer weten te vinden via Kamernet. In eerste instantie lijkt het abonnement prijzig, maar vergeleken met de huurprijzen van een woning valt dit in het niet. Je wilt tenslotte wel een mooie kamer!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Overzichtelijke site met veel zoekfilters

Relatief weinig respons van verhuurders

Beste Jeroen,

Bedankt voor je feedback en wat fijn dat je een kamer hebt kunnen vinden!
Wij zijn inderdaad bezig met het verbeteren van de respons van de verhuurders.

Heel veel succes met je nieuwe woning!

Sophia - Kamernet

Duidelijke instructies voor de voorbereiding door de verhuurder, het systeem van werven van potentieel huurders via de website werkt effectief.

zie boven

Beste,

Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je een goede ervaring gehad hebt met Kamernet.

Een fijne dag verder.

J. Scholten

Kamernet kost wel wat, maar heeft concreet en bijna dagelijks goede voorstellen.
De afwikkeling met het gevonden/ beoogde appartement was ronduit prettig.
Goede service en vriendelijk...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Veel aanbod, goed werkend systeem

Abonnement duidelijker vindbaar maken

Beste Josefien,

Bedankt voor je feedback, heel erg fijn om te lezen dat je een prettige ervaring gehad hebt op Kamernet!

Wij houden je tip in gedachten ;) Dank hiervoor.

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Sophia - Kamernet

Binnen een week woonruimte gevonden in de Zaanstreek, wat volgens iedereen onmogelijk zou zijn.

Beste,

Bedankt voor je feedback en heel erg fijn dat je een woonruimte hebt kunnen bemachtigen! Gefeliciteerd!

Een hele fijne dag verder en veel plezier met de nieuwe woning.

EO Bouziane

Een Fijne site om kamer te vinden of te verhuren. Een ding kan beter : Mogelijkheid om berichten in vreemde talen te kunnen
naar nederlands vertalen en andersom.

Beste,

Bedankt voor je feedback en tip, wij zullen hier rekening mee houden.

Mocht je nog meer tips hebben, horen wij het graag.

Een hele fijne dag verder.

Geert de Vries

Goede betrouwbare site. verhuurders worden geverifieerd.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

heb geen gebruik hoeven maken van jullie diensten maar wel gelezen en ziet er goed uit

Beste Geert,

Bedankt voor je positieve feedback! Heel erg fijn om te horen dat ook al heb je er geen gebrui van gemaakt dat je toch mooie woorden wilt delen!

Mocht je toch interesse hebben om gebruik van Kamernet te maken, ben je van harte welkom! :)

Een hele fijne dag toegewenst!

maicel houdijk

Ik vind kamernet een fijne site om een kamer te vinden.
Veel aanbod en snelle reactie en ze houden je altijd op de hoogte omtrent het actuele aanbod

Beste Maicel,

Bedankt voor je beoordeling.

Het is heel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring met Kamernet.

Mocht je nog meer feedback of tips, kun je ons altijd een bericht sturen naar supportdesk@kamernet.nl

Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

JC van Liere

Veel reacties, goede mogelijkheden om te antwoorden.
Goede communicatie met Kamernet.
Kortom, prima!!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Leuk om mail te krijgen over het aantal reacties per dag.
Goed om een collectieve reactie te kunnen geven (afwijzing)

Ik heb ooit een standaard afwijzing in NL geschreven, die popt ook op bij een afwijzing, maar ik kon niet meer terugvinden waar ik die had aangemaakt.
Nu dus maar handmatig NL en ENG afwijzing ingetypt per pagina geselecteeerden!

Beste,

Bedankt voor je review en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Kamernet.

Nog over de standaard afwijzing, dit kan onder het kopje advertenties, zie je 'automatische bericht' deze kun je aan- en uitzetten en aanpassen op basis van de status van de woning.

Je kan altijd contact met ons opnemen via supportdesk@kamernet.nl, we helpen je graag!

Een hele fijne dag toegewenst.