Je aankoop wordt beschermd

Reactietijd
7.6/10
Lay-out
7.7/10

Een platform waarbij men elkaar makkelijk kan vinden.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Makkelijk berichten te vinden.

Soms nog spam, maar daar is niks aan te doen.

Goed vindbaar

duidelijk

vormgeving

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Shari - Kamernet

Kamernet is een bruikbaar middel om te gebruiken als netwerk tijdens je zoektocht naar een kamer. Het is erg gebruiksvriendelijk en altijd up-to-date.

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

De gebruiksvriendelijkheid en altijd de meeste recent geüploade kamers.

Persoonlijk zou ik een telefonische klantenservice toevoegen. Ik begrijp dat whatsapp en mail eenvoudig is voor jullie, maar door te communiceren per telefoon kunnen onduidelijkheden voorkomen worden en problemen meteen verholpen worden.

Goedemiddag!

Bedankt voor je beoordeling, tips en voor het gebruiken van Kamernet.

Fijne middag verder :)

Shari - Kamernet

Hele fijne website en app, zeer gebruikersvriendelijk!

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Alles is duidelijk en goed vormgeven om zelfstandig te gebruiken.

Goedemorgen!

Bedankt voor je beoordeling en voor het gebruiken van Kamernet.

Sunil

Had a wonderful expereince with Kamernet, website and the mobile app is seamless and have very good listing and easy to navigate.
Highly recommended

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Mobile App is the best and very handy for quick communication

Please do not auto subscribe to subscriptions,

Privé

Alles verliep goed

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling en alvast een prettig weekend!

Irene - Kamernet

Kamernet is het allerbeste medium om je kamer te verhuren. Gemakkelijk voor de verhuurder om in contact te komen met de juiste groep die je wilt benaderen. Alle keren dat ik een kamer had kwamen er...

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

Een uitstekende webside met zeer snelle communicatie met gegadigden.

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je in contact bent gekomen met meerdere mensen en dat je heel veel reacties hebt ontvangen. Uiteraard verwelkomen we je graag opnieuw wanneer je weer een kamer beschikbaar hebt.

Succes met de verhuur en alvast een fijn weekend!

Irene - Kamernet

Werkt goed. Erg duidelijk. Goed contact gehad met mensen en zo iemand gevonden!

Duidelijke site

Goedemorgen,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je snel iemand gevonden hebt. Graag tot de volgende keer!

Succes met de verhuur en alvast een fijn weekend.

John Schouten

Prima website, overzichtelijk en makkelijk te hanteren

Wat vond je de sterke punten van Kamernet?

het makkelijk plaasten van de foto's

als er berichten binnen komen dan krijg ik daar geen melding van, dat zou wel verbeterd kunnen worden

Beste John,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je het gebruik van Kamernet zo positief ervaart!

Je kunt bij de instellingen van je account (https://kamernet.nl/account/instellingen) aangeven of je meldingen wilt ontvangen als je nieuwe berichten ontvangt. Je kunt ze op "direct" of "1x per dag" zetten. Indien je dit hebt gedaan en je alsnog geen meldingen ontvangt dan horen wij dat graag.

Olga

Eens in de twee dagen komt er een studio op te staan en vaak reageren verhuurders niet eens. Je betaald ook nog €35 voor een maand en je krijgt er dus verder niet veel voor.

Hi Olga,

Bedankt voor je review, het is inderdaad niet fijn als je geen of weinig reacties ontvangt van verhuurders.

Heb je de verhuurders ook een tweede bericht gestuurd als herinnering? Daarnaast sturen helaas niet alle verhuurders de niet-gekozen mensen een bericht terug. Vooral in de grote steden gebeurt dit regelmatig. Wij vinden dit ook onbeleefd, temeer omdat je e-mail persoonlijk aan de verhuurder gericht is.

Wanneer een verhuurder zijn kamer op Kamernet.nl aanbiedt, krijgt hij/zij meerdere malen een mail met het verzoek om iedereen die gereageerd heeft op de kamer op de hoogte te stellen als de kamer is verhuurd. De verhuurders kunnen zelfs een standaardafwijzing sturen waarin hun e-mailadres niet bekend wordt gemaakt. We kunnen de verhuurders helaas niet dwingen om iedereen een bericht te sturen. Als je suggesties hebt, horen we ze graag!

Overigens beginnen veel verhuurders pas met de selectie van de kandidaten als de kamer zij deze hebben verwijderd van onze website. Wordt de kamer dus verwijderd en heb je nog geen bericht ontvangen? Geen nood, je kunt nog altijd uitgenodigd worden voor een bezichtiging.

Bovenstaande doen we juist om te voorkomen dat je kunt reageren op een kamer die al verhuurd is.

Neem gerust contact met ons op via supportdesk@kamernet.nl als je nog vragen hebt.

Fijne dag!