Info over verloop dossier
Prijs-kwaliteit verhouding
Bereikbaarheid van uw advocaat
Kwaliteit

Zeer aangenaam contact met meester Wouda. Een kritische blik met frisse invalshoeken.

P.L. Oolders

Duidelijke en plezierig contact en begrijpelijke uitleg met betrekking tot het faillissement en onderliggende contracten.

N.v.t.

N.v.t.

Bodwine

Dennis Wouda heeft mij geweldig geholpen!

Dennis Wouda heeft mij steeds laten focussen op de grote lijnen.

Geen.

Dhr. Wouda koppelt een groot empathisch vermogen aan een scherpe analyserende geest, zodat hij niet alleen de cliënt kan helpen met diens wens, maar nog beter dan de cliënt zelf begrijpt wat deze... Dhr. Wouda koppelt een groot empathisch vermogen aan een scherpe analyserende geest, zodat hij niet alleen de cliënt kan helpen met diens wens, maar nog beter dan de cliënt zelf begrijpt wat deze nodig heeft. Dit alles in een uitstekende sfeer.

Het is gezellig en ondanks het hoge niveau van dienstverlening, doet alles toegankelijk aan.

Geen.

Autoschade Tynaarlo

Overleg was prettig en goede communicatie

Joost Rietjens

Goede advocaat die die doordenkt en je echt goed kan helpen bij je vraagstuk

We kregen een inleidend advies om onze belangen te behartigen waarbij we inzicht kregen in onze mogelijkheden, kansen en kosten die een mogelijke juridische procedure met zich meebrengt.
Mr....
Mr. D. Wouda kenmerkt zich door laagdrempeligheid , betrokkenheid, kwaliteit en vooral streven naar een praktische oplossing.
Prima ondersteuning en prettig geholpen.

Zeer gespecialiseerd en deskundig in arbeidsrecht en in de diensten die zij aanbieden.
Onze ervaring was heel positief en werden snel en professioneel geholpen tot alles geregeld was en kregen op alle vragen
die we stelden duidelijk uitleg.

niets.

Tegels&Trends

Besteed er ruim voldoende aandacht aan.
Wordt goed van verloop op de hoogte gehouden.

Mr. Wouda heeft mij bijgestaan tijdens mijn arbeidsconflict met mijn toenmalige werkgever. Hij heeft kundig, snel en adequaat gehandeld en er voor mij een uitstekende regeling uitgesleept.

Snelheid en betrouwbaar

Betrokken, duidelijk en accuraat, proces loopt nog