Kaldi.nl

2068 beoordelingen

2068 Reviews

Ik bestel al een tijdje koffie via de kaldi ap. Bezorging is prima. Ap kan beter. Er moet nig veel geschoven worden om je bestelling te kunnen plaatsen.

Snelle bezorging

Gebruiksgemak app

Lenaerts M

Top service, zeer snelle levering!

Lex P

Goede producten en prima service!

Berti Blom

Gevonden via Google met zoekopdracht koffiebonen voor Jura.
Je weet niet welke koffie je kiest maar dat is goed bevallen!

Geen opvallend sterke punten

Meer keuze misschien?

Reactie Kaldi.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Bij een volgende bestelling adviseren wij te kijken op https://kaldi.nl/koffie/, voor een overzicht van ons volledige vernieuwde assortiment.

Mu

Koffie zou bij vestiging amersfoort worden opgehaald, maar deze heeft nooit een melding gedaan dat de koffie binnen is

Koffie is lekker; niet uitgesprokem

Levering vanuit franchises is waardeloos

Reactie Kaldi.nl:

Goedemiddag, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen. Erg vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Wij onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren en hopen dat u in de toekomst betere ervaringen met ons heeft.

U geeft daarnaast aan dat de koffie niet uitgesproken is. Wij bieden een breed palet aan koffiesmaken, van blends tot regionale koffies, van fruitig tot bloemig en van mild tot (zeer) sterk. Alle koffie is Rainforest Alliance gecertificeerd en wordt met aandacht geselecteerd en gebrand. In onze Kaldi vestigingen adviseren wij u graag over de koffie die bij uw smaak past.

Jellie

Lekkere koffie, goede website, snel,in huis

Geef op verkoopsite aan dat je zelf proef pakket in de winkel kan samen stellen

Reactie Kaldi.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Kamphuis

Online prima afhandeling van onze bestelling en attente mailwisseling naar aanleiding van de kaldipuntenapp.
Winkel Zutphen onkundig met de spaar app en onervaren vervanging tijdens vakantie....

mail wordt vriendelijk en attent afgehandeld en denkt in oplossingen, geweldig.

Zorgen dat alle winkels kunnen werken met de spaarpunten.

Tiny Bakker

Goede informatie. Het enige is dat een van de zakken met koffiebonen open was en de bonen los in de doos lag.

Goede informatie over de koffie, wil betere koffiebonen hebben. Ga ze nu testen

Gern