Kaldi.nl

2048 beoordelingen

2048 Reviews

Kaldi levert goede kwaliteit

Personeel, alhoewel onze favoriete winkel, in de binnenstad van Den Haag, er niet meer is

Niet specifiek

Betrouwbaar, snel en lekkere koffie

verloopt altijd prima

Aankoop koffie machine, duidelijk op site, duidelijke bestelprocedure

zie opmerking onder verbeterpunten

er stond een foute prijs op de website, die is later hersteld. het zou het bedrijf gesierd hebben de klant daadwerkelijk de bestelde producten te hebben geleverd. Door mijn bestelling kwam men achter de fout. er vond wel enige compensatie plaats en een telefoontje met excuses " maar u begrijpt dat we dit zo niet kunnen doen. blabla"

Goed lekkere koffie en thee

Nvt

Reactie Kaldi.nl:

Geachte mevrouw Gehem,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met Kaldi op het gebied van levering en informatievoorziening zo teleurstellend is geweest. Wij hebben nagekeken wat er met u zending gebeurd is. Uw bestelling is op 23 september in de avond bij ons binnengekomen en op 24 september naar u verstuurd. Wij zagen nu dat het pakket meerdere malen niet bij u is aangeboden door GLS wegens 'bijzondere omstandigheden'. Wij waren hiervan niet op de hoogte en betreuren dat dit gebeurd is. Uit contact met GLS worden wij helaas echter niet wijzer wat precies de oorzaak is geweest van de vertragingen. Ter compensatie sturen wij u graag een kortingsvoucher toe van 10% voor een toekomstige bestelling. Wij bewijzen u namelijk graag dat het anders kan.

Annet
Kaldi Koffie & Thee

Top bedrijf, lekker koffie ook voor op het werk

snelle levering !

Sylvia

Snelle levering en correcte behandeling bij de klantenservice, er wordt meegedacht toen de 1e bestelling niet lukte.
Prima service!

Grote sortering

Af en toe een leuke actie

Ik kon de javakoffie niet zo snel vinden op de website.

Prima en snel

Snelle levering heerlijke thee