Kaldi.nl

2015 beoordelingen

2015 Reviews

Ciska Beunnens

Super snelle service aan een mooie prijs!

Duidelijke website, correcte informatie, heel snelle levering (ook in België). Kan niet beter!

Snelle bezorging en bij vragen over product werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Ik heb mijn koffiemachine via beslist.nl besteld, dus ik ben niet verder de website op geweest.

Ik heb de koffiemachine retour gestuurd omdat hij naar mijn idee wel veel lawaai maakte en het touchscreen werkte niet heel soepel. Toen kreeg ik van Electrolux (waar Kaldi mij naar had verwezen) te horen dat Kaldi dit eigenlijk zelf had moeten oplossen omdat Electrolux dit type apparaat niet meer verkoopt en dus ook niet meer repareert. Electrolux adviseerde mij om bij eventuele volgende gebreken naar Kaldi zelf te gaan. Aangezien dit nog niet gebeurd is, kan ik nog geen oordeel geven over de service van Kaldi op het moment dat ik bij hen op de stoep sta en aangeef niet naar Electrolux teruggestuurd kan worden....

Ik werd direct en op een zeer plezierige manier te woord gestaan. Ook hielpen ze me toen het me niet lukte mijn account te gebruiken.
Niets dan lof voor de persoonlijke manier waarop de...

De persoonlijke benadering en de goede bereikbaarheid. zeer hulpvaardig.

Geen.

Altijd eenvoudig bestellen en betrouwbare levering

Makkelijk om producten opnieuw te bestellen vanuit een eerdere bestelling

NJF Brouwer

Gemakkelijk digitaal te bestellen. Snelle bezorg service.

Zeer goed kwaliteit vd koffiepads.

Supersnelle levering

Suzanne

Grote voorraad Lavazza koffiecups, een van de weinige winkels waar ze te krijgen zijn. Op vragen via de mail super snel antwoord en ook telefonisch in de winkel goed bereikbaar.

Ik bestel al een tijdje koffie via de kaldi ap. Bezorging is prima. Ap kan beter. Er moet nig veel geschoven worden om je bestelling te kunnen plaatsen.

Snelle bezorging

Gebruiksgemak app

Lenaerts M

Top service, zeer snelle levering!

Lex P

Goede producten en prima service!