Kaldi.nl

Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

D. Biester

De helft van de bestelling werd geleverd. Ik moest er achteraan mailen voordat de andere helft geleverd werd. (Tussen de eerste en tweede levering zaten vijf werkbare dagen)

Goede koffie!

Laat 2 personen nakijken voordat je levert. Dit is niet de eerste keer dat er een fout word gemaakt met een bestelling.

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en feedback. Fijn om te horen dat de koffie zo gewaardeerd wordt, we blijven ook continu bezig om de kwaliteit van onze koffies te kunnen waarborgen.
Daarnaast onze excuses voor het missen van een doos pads, dit is uiteraard zeker niet de bedoeling geweest. Helaas blijft het mensenwerk en glippen er heel af en toe eens foutjes tussendoor, maar gelukkig is het nu in ieder geval opgelost.
Hopelijk zien we je snel nog eens in onze webshop of in één van onze vestigingen.

Kaldi

Prima website en zeer vriendelijke mensen bij Kaldi Den Bosch.

Kaldi Den Bosch denkt mee. Maakte me attent op een lopende aanbieding.

Geen.

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat onze website gewaardeerd wordt en de mensen bij de vestiging in Den Bosch meedenken en je attenderen op een lopende aanbieding. Service staat bij ons hoog in het vaandel, dus het is fijn als dit ook goed ervaren wordt.
Hopelijk zien we je snel nog eens in één van onze vestigingen of in onze webshop.

Kaldi

Prima! In de vestiging Deventer zeer goed geholpen met advies over koffie machines.

Bestellen via de App

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent met advies over koffie machines in de vestiging in Deventer. Hopelijk heeft het je verder gebracht. Daarnaast goed om te weten dat het bestellen in de app als een sterk punt wordt aangedragen en goed verloopt.

Hans Kad

Zeer slechte ervaring met Kaldi Heemstede. Daar 5,5 jaar geleden Jura impressa Z7 gekocht. 1,5 jaar geleden revisie laten doen voor eur 288. Donderdag deed het apparaat het niet. Vrijdag naar Kaldi...

Wordt thuis geïnstalleerd

Kennen hun eigen product niet, willen alleen maar verkopen, klantonvriendelijk

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit zo gelopen is, allereerst onze excuses voor het ongemak. Uiteraard zal de eigenaar van de Kaldi in Heemstede dit nooit met opzet geadviseerd hebben, en heeft hij per ongeluk het schakelaartje over het hoofd gezien. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, we gaan er zeker mee aan de slag dat zulke checks van machines zo secuur mogelijk uitgevoerd worden.
Hopelijk mogen we je nog eens ontvangen in onze vestiging (in Heemstede) of in onze webshop, we helpen graag!
Voor nu: geniet weer van de koffie.

Denise

Over het algemeen goede ervaring

Snelle beantwoording bij telefonisch contact. Normaal gesproken binnnen een dag mijn bestelling.

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat je een goede ervaring met Kaldi hebt en de service snel was. Hier doen we ons uiterste best voor.

Kaldi

Een Lavazza a modo mio gekocht via Kaldi,nl. Goede deal met een doos koffie.

Goede combi deal.

Levering was niet snel.

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en feedback. Fijn om te horen dat de combi deal in goede aarde is gevallen. Vervelend dat de levering niet heel snel was. Onze excuses voor het ongemak, dit is uiteraard niet onze bedoeling.

Tevreden

Korting trouwe klanten

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling. Daarnaast bedankt voor het aangeven van de tip. We hebben echter al op verschillende manieren kortingsacties. Zo ontvang je voor het invullen van deze review een kortingscode, kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, waarin altijd kortingen gecommuniceerd worden, en kun je onze Kaldi app downloaden, waarmee je kunt sparen voor gratis producten en/of een koffiekaart (voor het drinken van koffie in Kaldi vestigingen) tegen gereduceerd tarief kunt kopen.
Ik hoop je hiermee wat meer geïnformeerd te hebben.
Hopelijk zien we je in ieder geval snel terug in onze webshop of in één van onze vestigingen.

Kaldi

Erg goed. Wij waren afwezig op de dag dat post.nl kwam. Doorgegeven dat het naar dicht bijzijnde checkingpoint moest. We hebben het daar keurig afgehaald.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review en positieve feedback. Fijn om te horen dat de levering van de thee snel en goed verlopen is.
Hopelijk zien we u nog eens in onze webshop of in één van onze vestigingen.
Voor nu: geniet van de thee!

Kaldi

It was a wonderful experience and I want to continue this deal

· Reliable and fast reaction and quick response to each query

Speeding up shipping orders

Digit

Beetje teleurstellend. Online bestelling gedaan, via Ideal betaald en toen bevestiging gekregen en dag daarna Mail dat het werd verzonden. Toen mail van Gls dat het onderweg was. Echter een week...

?

Als je fouten maakt is niet erg. Twee keer achter elkaar de zelfde fout is al minder. Maar doe er dan een presentje of ed. bij om klanten tevreden te stellen voor het lange wachten