Kaldi.nl

Olivier

Mijn ervaring met kaldi is positief. Ondanks de drukke periode waarin ik mijn pakketje heb besteld, is deze keurig op tijd aangekomen.

Duidelijk overzicht

Ik had lavazza a modo mio capsules besteld. Misschien is het ook een idee om een mix van verschillende capsules aan te bieden zonder dat er gelijk meerdere doosjes gekocht moeten worden.

Anita

Via de website heb ik een doos koffiebonen besteld. De leertijd zou maximaal 3 werkdagen zijn en meestal verzending na 1 werkdag. Na 6 werkdagen nog geen koffie, hierop een mail gestuurd naar kaldi...

Duidelijke info op de website

Bij vertraging in levering van de producten dit doorgeven aan de klant.
Medewerkers (aan de telefoon) wat vriendelijker laten zijn.
E-mails beantwoorden (nu 3 weken verder, nog geen reactie gekregen).

Reactie Kaldi.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft. Wij zeggen inderdaad toe dat de levertijd 3 werkdagen is, dus dit had niet moeten gebeuren. We nemen contact met u op en hopen dat u in de toekomst betere ervaringen met ons heeft.

Pakket bezorgd op verkeerde adres en adreslabel Post NL was onvolledig, dus ook nog eens bij een ander bedrijf afgeleverd

Leverbaarheid van Lavazzo capsules

Import op adreslabel verbeteren, label was onvolledig.
Bestel/afleveradres dat juist was opgegeven, was genegeerd.

Reactie Kaldi.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat de levering niet goed is gegaan. Dit heeft een technische oorzaak. Wij nemen contact met u op om af te stemmen hoe we kunnen zorgen dat het in de toekomst goed gaat.

Perfect

In eerste instantie waren we erg tevreden over het bedrijf. Ons Jura koffiemachine komt van Kaldi. Prima geholpen in Apeldoorn. In Deventer zijn we minder tevreden: op zondag staat op de website dat...

Ja de website verbeteren, zodat mensen niet voor niets naar Deventer rijden.
Tevens had ik de koffiebonen online besteld en meteen een mail en chat er achteraan gestuurd of de koffiebonen pas op vrijdag verstuurd konden worden. Tot onze grote verbazing waren de bonen gewoon verstuurd ondanks dat er niemand thuis was!! Buren werden hiermee lastig gevallen.

Reactie Kaldi.nl:

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen feedback te geven over uw ervaringen met Kaldi. Vervelend om te lezen dat u niet alleen positieve ervaringen heeft; wij werken er graag aan dit te verbeteren.

Op onze website hadden we al vermeld dat de vestiging aan de Brink in Deventer tijdelijk gesloten is in verband met brandschade en dat u nu terecht kunt aan de Spijkerboorsteeg 18, ook op koopzondagen. We hebben met behulp van uw reactie de informatie op de website verder aangepast; we verwachten dat de informatie hiermee duidelijker is.

Wij hopen u graag weer te mogen begroeten, in onze website of bij één van de Kaldi-winkels.

Van rooij

Snelle levering van prima producten

Correct en snel

Saskia

Prima koffie. Goede snelle service

duidelijke communicatie

niet te veel nieuwsbrieven mailen

john

Snelle service,