Kaldi.nl

Bella Beleza

Fantastisch snel

Rina Marcus

Ik ben uitstekend geholpen

Ja het bestellen, en steeds een mail ontvangen over de gang van zaken ook over de bezorging

Goede service en snelle afhandeling!

Zeer vlotte levering

Robert

Makkelijk en snel bestellen tegen een gunstige prijs.

Makkelijk gesorteerd op soort cup en ook op smaak sterkte.

Geen.

Goedemiddag,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat het bestelproces snel gaat en o.a. de sortering dit makkelijk maakt.
Hopelijk zien we je snel nog eens in onze webshop of in één van onze vestigingen.
Voor nu: geniet van de koffie!

Prima levering!

Snelle makkelijke levering

Goede ervaring, prijs kwaliteit prima. Het enige minpunt: levering alleen in de ochtenduren op thuisadres. Zou voor mij beter uitkomen in de avonduren

Website, snelheid van leveren

Levering alleen in ochtenduren

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat de ervaring met Kaldi goed is, en de prijs en kwaliteit goed in verhouding staan. Daarnaast bedankt voor de tip. Helaas levert onze bezorgdienst GLS inderdaad niet in de avonduren, maar wellicht dat hier in de toekomst nog wel verandering in komt. Nogmaals bedankt in ieder geval!
Hopelijk zien we je nog eens in onze webshop of in één van onze vestigingen.
En voor nu: geniet van de koffie!

Koffie van goede kwaliteit

Prima ervaring

Carola de Wit

Wij waren op vakantie en liepen tegen deze geweldige winkel aan. We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Nu was het tijd voor een nieuwe bestelling omdat de thee op was.

Ik heb in dewinkel een kunststof thee kan/drinker waar je thee in kon doen gekocht waar gelijk de barsten insprongen toen hij in contact met het hete water kwam. Hij was best duur dus daar baalde ik van.

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat jullie in de Kaldi vestiging goed en klantvriendelijk geholpen zijn en jullie de winkel waarderen. Wel vervelend dat de theekan die je gekocht hebt gebarsten is. Ben je in de winkel in Delft geweest, klopt dat? Kijk anders eens op www.kaldi.nl/winkels voor de contactgegevens per vestiging en neem vooral even contact op met de vestiging waar je het product gekocht hebt. We helpen je graag verder!
Hopelijk zien we je nog eens in één van onze vestigingen of in onze webshop.
Voor nu: geniet van de thee!