Kaldi.nl

Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Rc

Koffie is er nog niet en dit formulier wel. Het duurt erg lang en datis erg slecht

Goede koffie maar wel duur

Sneller leveren

Goedemorgen,

Bedankt voor de review. Zo'n late levering is uiteraard niet de bedoeling, dus ik heb dit gelijk even voor je uitgezocht. Je hebt je bestelling geplaatst op 11 april, en de bestelling is gelijk 11 april hier de deur uitgegaan. Op 13 april is de bestelling geleverd en is er voor dit pakket getekend. Zou het kunnen dat de koffie bij de buren o.i.d. is afgeleverd? Ik hoop dat het pakket boven water komt maar zou je anders even contact met ons op willen nemen? Dan zoeken we dit uiteraard snel voor je uit! We helpen je graag.

Niet echt

Iselle

Op de thee is echt niks aan te merken. Heerlijke thee. Het enige jammere is de klantenservice. Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen op een mail die ik gestuurd heb. Dit naar...

De thee

De klantenservice

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en nuttige feedback! Goed om te horen dat je de thee zo waardeert. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gekregen op je mail over de houdbaarheidsdatum, onze excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Op het product thee vind je altijd een THT-datum, wat inhoudt dat het ten minste tot die datum houdbaar is. Omdat het gaat om een ongekoeld product met een THT-datum, gaat het puur om een garantie voor de smaak en geur. Thee is verder een product wat niet snel bederft, maar vanuit de leverancier moet er een datum opgezet worden. Ik hoop dat ik je bij deze in ieder geval iets meer inzicht heb kunnen geven in de houdbaarheid. Ter compensatie zou ik je wel graag een kortingscode per mail toesturen. Hopelijk zien we je dan nog eens terug in onze webshop en dan kun je genieten van een leuke korting op je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Voor nu: geniet van de thee!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben werd deze geleverd binnen 3 dagen

goede communicatie en snelle levering

Goedemorgen,

Bedankt voor je review en positieve feedback. Fijn om te horen dat de levering snel verliep, evenals de communicatie. Hier doen we ons uiterste best voor.
Hopelijk zien we je snel nog eens in één van onze vestigingen of in onze webshop.
Voor nu: geniet van de koffie!

Kaldi

De laatste bestelling verliep niet prettig.
Ik had de bestelling geplaatst opeen woensdag.
Op de maandag daarna nog niets ontvangen ook geen mail en toen maar gebeld.
De bestelling...

Levering aan klanten moet boven eigen deadline staan

Evaly van Dijk

Via beslist.nl

via beslist.nl

geen idee

Koning

Mijn ervaring is prima

Eric Bieze

De koffie is lekker, goede kwaliteit en goede smaakt

Barbara

Duidelijk, klantvriendelijk, goede producten, en een mooie prijs.