7.6/10

Prima product, dank jullie wel voor de super service dat er zo snel geleverd kon worden!

Prima service en zeer goed geprijsd

gw schol

Ik heb geen foutieve mededelingen

Ik heb alleen maar lof over de behandeling telefonisch en later via email .
De aflevering van het stapelbed is volgens afspraak correct afgehandeld.

tot op heden kan ik niet verder beoordelen dan het gene wat ik hierboven heb geschreven

Zeneli

Na vraag voor offerte snelle mail terug uiteindelijk ook bestelling gedaan

open en klant gericht

betere handleiding gebruiken bouwpakket

Fam. Boonzaaijer

Prachtig, degelijk, solide product voor een zeer scherpe prijs. Zeer tevreden over het product.
Enkele schroeven te weinig meegeleverd. Zeer snel en accuraat nabezorgd buiten reguliere bezorgtijden.
De levering liep vertraging op. Te weinig schroeven meegeleverd (maar zeer snel opgelost).