7.6/10

Stephan

Kajo is een webwinkel in Noordwijkerhout, die hoogslapers en stapelbedden uit Polen verkocht Ik heb voor mijn dochter de hoogslaper Nico besteld en deze is ook snel (binnen een week) geleverd... Kajo is een webwinkel in Noordwijkerhout, die hoogslapers en stapelbedden uit Polen verkocht Ik heb voor mijn dochter de hoogslaper Nico besteld en deze is ook snel (binnen een week) geleverd worden. Helaas moest ik bellen om de levertermijn op te vragen en de communicatie naar mij toe was niet optimaal. Bij de montage bleekt helaas dat sommige gaten niet geboord (voor bureaublad) waren, twee schroeven ontbraken en een plank niet glad afgelakt was. Omdat mijn ervaring met communicatie naar dit bedrijf niet ideaal was en ik het bed nodig had deze dag, heb ik het zelf opgelost. Naar montage aan de muur is het nu een stevig hoogslaper. Ik had een matras (pocketvering) bijgekocht, maar er was niet veel informatie over de matras (fabrikant, mogelijke schadelijke stoffen). Ik geef alleen 2.5 punten omdat er fouten in het product waren en te weinig informatie, maar ik heb hun ook niet de kans gegeven om het recht te zetten.

Massief hout, goede prijs, snelle levering.

communicatie met de klant, controle van product op fouten (dit is de enige reden waarom het eindoordeel zo laag uitvalt), informatie over materialen (bvb welke matras).

S Beekhuijsen

Op vrijdag besteld nu vandaag dinsdag geleverd super service, handleiding erg kort maar ik ga morgen puzzelen??

van Steenbruggen

Mijn ervaring is op zich prima. Klein minpuntje is dat ik de persoon die ik aan de telefoon sprak niet goed kon verstaan omdat deze persoon niet goed Nederlands sprak.

Produkt is van mooie kwaliteit.

Goed Nederlands sprekend personeel.

Robin prinsen

Heb t bed eva gekocht 2 x en 4 matrassen

Toppers

Bojaada

Heel goed afspraak na gekomen gekregen wat ik besteld had..

Communicatie was goed

Zelf de dag van bezorgen kunnen kiezen..
En eventueel ook tijdstip..

henk

De bevestiging van onze opdracht was er meteen, het duurde echter even voor we contact hadden over de aflevering.

Over het algemeen ben ik tevreden over dit bedrijf.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette en klantvriendelijke bezorger die snel en enthousiast heeft afgeleverd. Ik werd vroegtijdig gebeld dat het afgesproken bezorgmoment toch niet lukte en kon in... Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette en klantvriendelijke bezorger die snel en enthousiast heeft afgeleverd. Ik werd vroegtijdig gebeld dat het afgesproken bezorgmoment toch niet lukte en kon in overleg een andere datum aangeven die mij schikte.

Op mijn eerste email met vragen over het bed kreeg ik heel snel een bevredigend antwoord. Nadat ik besteld had en een tweede email met een vraag stuurde kreeg ik helemaal geen antwoord. Ik ben toen... Op mijn eerste email met vragen over het bed kreeg ik heel snel een bevredigend antwoord. Nadat ik besteld had en een tweede email met een vraag stuurde kreeg ik helemaal geen antwoord. Ik ben toen maar gaan bellen. Mijn vraag had nog niemand gezien. Ik kreeg toen wel mijn antwoord. Kortom: een betere mailwisseling zou ik aanbevelen.

snelle bezorging

Gebruiksaanwijzing van bed kan beter

Anne Veenendaal

Ik ben heel erg blij met de aankoop van stapelbed monique! Het is een mooi stevig bed! Wat met vier handen makkelijk in elkaar gezet kan worden.
De service is ook goed! Snelle reactie bij het...
De service is ook goed! Snelle reactie bij het bestellen van het bed en het bezorgen is binnen een week. De betaling aan de deur is ook top! Al met al dus heel goed. Ik zal hem zeker aanbevelen bij mensen die opzoek zijn naar een niet te duur en mooi en stevig stapelbed!

What you see is what you get!

Anne Veenendaal

De service is ook goed! Snelle reactie bij het...

What you see is what you get!