7.6/10

Miguel Frutos-Frias

Goede service

Goed.

nvt

informatie over bezorging .
gebruiksaanwezig niet duidelijk .
tekening was niet te zien.

Tevreden van. Juist minpuntje, geen bevestiging van betaling gekregen. Zelf om moeten vragen en dan mail terug gehad met de datum en uur van levering. Voor de rest heel tevreden van !

Alles in orde !

Bevestigingsmail van ontvangs betaling

Super snelle levering. Alles in orde zoals de website beschrijft. Top

Vlotte afhandeling van de verkoop en just in time levering.

Goed materiaal.

Amsterdammer

Keurig netjes geleverd. Helemaal top!

Omdat mijn vrouw zwanger is, heeft de bezorger de stapelbed helemaal naar boven( 3e etage) gebracht. Dat vinden top service.

Maak de montagehandeling iets duidelijker, zowel qua tekeningen als taalkundig.

Eva

Fijn bedrijf! Duidelijke communicatie en een heel mooi degelijk en stevig stapelbed afgeleverd! Kids zijn er super happy mee :) Bedankt!!

Communicatie, via email persoonlijk contact gehad over of het aflevertijdstip ook op een bepaalde datum kon plaatsvinden, was geen probleem! Het stapelbed dat geleverd is is van zeer goede... Communicatie, via email persoonlijk contact gehad over of het aflevertijdstip ook op een bepaalde datum kon plaatsvinden, was geen probleem! Het stapelbed dat geleverd is is van zeer goede kwaliteit, mooi afgewerkt!

Het ging allemaal vlot. Alleen contact gehad via de mail die was duidelijk

Dit bedrijf doet wat ie belooft

Klantvriendelijk en de service is uitstekend

Ik heb een driepersoonsbed gekocht (90X200cm). Mijn matrassen van 90X200 passen niet want de meting van het bed is precies 90X200 cm dus hebben wij de latten met de Veiligheidshekjes andere... Ik heb een driepersoonsbed gekocht (90X200cm). Mijn matrassen van 90X200 passen niet want de meting van het bed is precies 90X200 cm dus hebben wij de latten met de Veiligheidshekjes andere gaatjes geboord zodat de matrassen wel passen

In het begin liep de communicatie wat stroef, maar dat kwam uiteindelijk toch op gang. Binnen 2 weken geleverd. Het opbouwen was nog een flinke puzzel met een niet zo duidelijke tekening. Gelukkig... In het begin liep de communicatie wat stroef, maar dat kwam uiteindelijk toch op gang. Binnen 2 weken geleverd. Het opbouwen was nog een flinke puzzel met een niet zo duidelijke tekening. Gelukkig hadden we hulp van een handige vriend. Bed mooi en stevig

Communicatie en de uitleg tekening verduidelijken