7.6/10

V.v.veenendaal

Zeker aanrader snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering

Mischien beter bereikbaar zijn

Peggy

Heel tevreden! Correcte en snelle levering
Ook het leermoment dat even nie door kon gaan tijdig gemeld en nieuw moment afgesproken stipt geleverd
Betaling ging ook zonder problemen echt...
Heel tevreden! Correcte en snelle levering
Betaling ging ook zonder problemen echt een aanrader

Stipt en correct

Daniella

Heel vriendelijk, zeer goede service. De handleiding mag wat duidelijker en leverafspraak iets verder van te voren.

Goede service

Uitgebreidere (duidelijkere) handleiding
Betere communicatie over bestelling en levering

Netjes op tijd geleverd en een mooi stapelbed.

Stapelbed is van mooie kwaliteit.
Via de mail snel antwoord op vragen, dus dat is erg fijn.

Bed is goed

Niet goed schilders een kant is met grondverf .

Ben erg tevreden met dit bedrijf. Heb hier een 3 persoonsstapelbed besteld. De bezorger was erg flexibel en vriendelijk. Top bedrijf mogen meer een voorbeeld aan nemen. Stapelbed is ook top mijn... Ben erg tevreden met dit bedrijf. Heb hier een 3 persoonsstapelbed besteld. De bezorger was erg flexibel en vriendelijk. Top bedrijf mogen meer een voorbeeld aan nemen. Stapelbed is ook top mijn kids zijn er heel erg blij mee en ik ook.

Heel goed bereikbaar met elke vraag ben ik goed geholpen.

Tip: vooral zo door blijven gaan

Jorina Beunk

Ik heb gemaild, gebeld en de voicemail ingesproken, maar kreeg geen reactie. Zeer slecht bereikbaar. Het bestelde bed was er na 10 wk nog niet, de aangegeven levertijd was 6-10wk.
Ik heb gemaild, gebeld en de voicemail ingesproken, maar kreeg geen reactie.
Hierdoor heb ik besloten om de bestelling te annuleren.

Zorg dat jullie beter bereikbaar zijn en beantwoord mail binnen een redelijke tijd.

C. Vlaanderen

Stapelbed gekocht. Kwaliteit is goed te noemen, op het spuitwerk na. Levering netjes en volgens afspraak.

Correcte levering

Spuitwerk van de meubels kan beter. De ene kant van het hout is perfect glad, terwijl de andere kant wat ruwer is. Het zijn allemaal zichtkanten dus moet rondom perfect zijn!

Nils

Na velen ervaringen te hebben gelezen, toch de gok genomen om te bestellen. Communicatie ging inderdaad wat stroef, maar dit had alles te maken met de kerstweken. Mogelijk een pools bedrijf en die... Na velen ervaringen te hebben gelezen, toch de gok genomen om te bestellen. Communicatie ging inderdaad wat stroef, maar dit had alles te maken met de kerstweken. Mogelijk een pools bedrijf en die werken niet tijdens de kerst (familiebezoek). Direct nadat de kerstweken voorbij waren kreeg ik die maandag gelijk een mail over de levering. Super! Ontvangstbevestiging/betaalbewijs was direct na de bestelling al! De gebruiksaanwijzing was wel aanwezig bij mij en na een middagje bouwen... een super stevig 3-persoonsbed nu in huis. Top product voor een nette prijs. Dikke aanrader deze leverancier.

Duidelijke communicatie
Overzichtelijke gebruiksaanwijzing
Zeer stevig en mooi product
Betaalbaar

Communicatie tijdens de vakantieweken

Keurig geholpen, snelle levering, goede betaalmogelijkheden.

Snelheid en punctualiteit van de levering.

Nvt