8.3/10
8.1/10

Vlotte afhandeling van de verkoop en just in time levering.

Goed materiaal.

Amsterdammer

Keurig netjes geleverd. Helemaal top!

Omdat mijn vrouw zwanger is, heeft de bezorger de stapelbed helemaal naar boven( 3e etage) gebracht. Dat vinden top service.

Maak de montagehandeling iets duidelijker, zowel qua tekeningen als taalkundig.

Eva

Fijn bedrijf! Duidelijke communicatie en een heel mooi degelijk en stevig stapelbed afgeleverd! Kids zijn er super happy mee :) Bedankt!!

Communicatie, via email persoonlijk contact gehad over of het aflevertijdstip ook op een bepaalde datum kon plaatsvinden, was geen probleem! Het stapelbed dat geleverd is is van zeer goede kwaliteit, mooi afgewerkt!

Het ging allemaal vlot. Alleen contact gehad via de mail die was duidelijk

Dit bedrijf doet wat ie belooft

Klantvriendelijk en de service is uitstekend

Ik heb een driepersoonsbed gekocht (90X200cm). Mijn matrassen van 90X200 passen niet want de meting van het bed is precies 90X200 cm dus hebben wij de latten met de Veiligheidshekjes andere gaatjes geboord zodat de matrassen wel passen

In het begin liep de communicatie wat stroef, maar dat kwam uiteindelijk toch op gang. Binnen 2 weken geleverd. Het opbouwen was nog een flinke puzzel met een niet zo duidelijke tekening. Gelukkig...

Communicatie en de uitleg tekening verduidelijken

Stephan

Kajo is een webwinkel in Noordwijkerhout, die hoogslapers en stapelbedden uit Polen verkocht Ik heb voor mijn dochter de hoogslaper Nico besteld en deze is ook snel (binnen een week) geleverd...

Massief hout, goede prijs, snelle levering.

communicatie met de klant, controle van product op fouten (dit is de enige reden waarom het eindoordeel zo laag uitvalt), informatie over materialen (bvb welke matras).

S Beekhuijsen

Op vrijdag besteld nu vandaag dinsdag geleverd super service, handleiding erg kort maar ik ga morgen puzzelen??

van Steenbruggen

Mijn ervaring is op zich prima. Klein minpuntje is dat ik de persoon die ik aan de telefoon sprak niet goed kon verstaan omdat deze persoon niet goed Nederlands sprak.

Produkt is van mooie kwaliteit.

Goed Nederlands sprekend personeel.

Robin prinsen

Heb t bed eva gekocht 2 x en 4 matrassen