8.3/10
7.8/10
8.5/10

Sibel

Bevestiging sturen nadat bestelling is geplaatst

Abbenhues

Maandag stapelbed besteld donderdag in huis. Met behulp van instructiefilm op you tube in drie uur in elkaar gezet

Er is een YouTube film voor de montage zou handig zijn om dit in een mail te melden. Het is een zeer duidelijke instructie film. Maar is niet te vinden op kajo meubels. Kleine beschadiging houtwerk,... Er is een YouTube film voor de montage zou handig zijn om dit in een mail te melden. Het is een zeer duidelijke instructie film. Maar is niet te vinden op kajo meubels. Kleine beschadiging houtwerk, lakwerk lijkt wat mager

Positief

Goede foto's

Meer afmetingen van bedden geven.

V.v.veenendaal

Zeker aanrader snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering

Mischien beter bereikbaar zijn

Peggy

Heel tevreden! Correcte en snelle levering
Ook het leermoment dat even nie door kon gaan tijdig gemeld en nieuw moment afgesproken stipt geleverd
Betaling ging ook zonder problemen echt...
Heel tevreden! Correcte en snelle levering
Betaling ging ook zonder problemen echt een aanrader

Stipt en correct

Daniella

Heel vriendelijk, zeer goede service. De handleiding mag wat duidelijker en leverafspraak iets verder van te voren.

Goede service

Uitgebreidere (duidelijkere) handleiding
Betere communicatie over bestelling en levering

Netjes op tijd geleverd en een mooi stapelbed.

Stapelbed is van mooie kwaliteit.
Via de mail snel antwoord op vragen, dus dat is erg fijn.

Bed is goed

Niet goed schilders een kant is met grondverf .

Ben erg tevreden met dit bedrijf. Heb hier een 3 persoonsstapelbed besteld. De bezorger was erg flexibel en vriendelijk. Top bedrijf mogen meer een voorbeeld aan nemen. Stapelbed is ook top mijn... Ben erg tevreden met dit bedrijf. Heb hier een 3 persoonsstapelbed besteld. De bezorger was erg flexibel en vriendelijk. Top bedrijf mogen meer een voorbeeld aan nemen. Stapelbed is ook top mijn kids zijn er heel erg blij mee en ik ook.

Heel goed bereikbaar met elke vraag ben ik goed geholpen.

Tip: vooral zo door blijven gaan

Jorina Beunk

Ik heb gemaild, gebeld en de voicemail ingesproken, maar kreeg geen reactie. Zeer slecht bereikbaar. Het bestelde bed was er na 10 wk nog niet, de aangegeven levertijd was 6-10wk.
Ik heb gemaild, gebeld en de voicemail ingesproken, maar kreeg geen reactie.
Hierdoor heb ik besloten om de bestelling te annuleren.

Zorg dat jullie beter bereikbaar zijn en beantwoord mail binnen een redelijke tijd.