Bouwman

Leuke kadootjes om uit te zoeken. De ontvangster was helemaal blij.
Vind wel dat de side er niet zo feestelijk uitziet, daar kan zeker nog op gewonnen worden.

Leuke mogelijkheid iets te versturen, helaas zat de strik niet om de doos.

Beschrijf hier uw ervaring

geen sterke punten ervaren, in het account kun je weinig wijzigen of aanpassen, ook blijft een eerder berichtje voor de ontvanger in het account staan.

Reactie Kadootjeposten.nl:

Helaas zitten er nog wat "probleempjes" op de site.
Ik heb contact met de webbouwer om dit aan te passen in het systeem en hopelijk is alles snel verholpen.

mind-en-body.nl

Cadeau is in goede orde door ontvanger gekregen.

n.v.t.

Prima! Goed en snel geleverd

Goede persoonlijke benadering

Duidelijke website, goede levering, leuke betaalbare cadeaus,snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een probleempje ,een mailtje gestuurd. Ik kreeg supersnel een antwoord en het werd direct opgelost en goed afgeleverd. Top vond ik dit!

Vroni Kleverlaan

De ervaring is niet goed. Het kadootje is niet aangekomen en ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail hierover

Nee dus. Zie boven

Reactie Kadootjeposten.nl:

Heel jammer dat we een negatieve review hebben gekregen.
Waarschijnlijk is deze reactie te snel geplaatst, want er is wel degelijk mail contact geweest.
En het betreft een buitenlandse zending en voor internationale bezorgingen kunnen geen gegarandeerde leveringstermijn worden gegeven.
Het kan dus gebeuren dat deze iets later wordt bezorgd.

Elma

Goede ervaring, snelle levering en de producten vallen goed in de smaak bij de ontvangers! Versturen naar buitenland ook geen probleem en was stevig verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

In tegenstelling tot bijvoorbeeld kadootje sturen via bol, komt er hier een heel duidelijk kaartje bij met je boodschap én ze zullen zeker nooit per ongeluk de factuur bijvoegen.

Mijn ervaring met Kadootjeposten.nl is uitstekend. Ik had iets besteld en het diende in Frankrijk te worden bezorgd. Uiteraard kan dit iets langer duren, maar als je op tijd besteld komt het...

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige website, leuke producten, tijdige levering, goed op de hoogte gehouden.

Kadootjes gekocht voor nichtje in Zwitserland. Binnen een paar dagen en precies op haar verjaardag bezorgd

Veel keus en betaalbaar

Marije

Goed bedrijf, goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij onduidelijkheden nemen ze vlot contact op! Goede service en snelle bezorging!