Joyce F.

Ik heb een Lightning splitter adapter 2in1 besteld en de volgende dag al ontvangen.

Guijt

De ene dag besteld, volgende dag in huis. Prima service

Christ

Goede en snelle levering. Product was precies als omschreven.
Over de levering goed op de hoogte gehouden per mail.

wim versteege

Zeer goed ensnel geholpen en de kabel werkt pervekt.

K.Massaar

Ik ben zeer tevreden over de communicatie, verzending en de kwaliteit van mijn bestelling en zal zeker in de toekomst meer gaan bestellen

JHL

Bestelling heel gemakkelijk en snel te plaatsen. Automatische terugkoppeling snel en duidelijk. Bij levertijd staat voor 18:00 uur besteld, morgen in huis. Nadat bestelling is gedaan, wordt deze... Bestelling heel gemakkelijk en snel te plaatsen. Automatische terugkoppeling snel en duidelijk. Bij levertijd staat voor 18:00 uur besteld, morgen in huis. Nadat bestelling is gedaan, wordt deze levertijd direct opgerekt. Uiteindelijk 4 dagen later ontvangen.

Intrinsic

Bijzonder maar waar worden postpakketten met een verkeerde postcode naar het bijbehorende adres gestuurd. de ontvanger heeft het product wellicht achterover gedrukt maar desondanks bood... Bijzonder maar waar worden postpakketten met een verkeerde postcode naar het bijbehorende adres gestuurd. de ontvanger heeft het product wellicht achterover gedrukt maar desondanks bood KabelvoorIphone me toch een nieuwe kabel aan en bleef netjes in contact gedurende de afhandeling!

Abdessadik

Kabelvooriphone bevalt me wel tot nu goede service .