Ertunc Tarsuslugil

Snelle goedkope levering

B.m.d. Visser

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Willem

Snel en gemakkelijke bestel procedure.
Bestelde originele kabel volgende dag in huis.

Mario

Originele Apple earpods (?) besteld, bleken een heel raar geluid te hebben direct na ontvangst. Retour gestuurd (op eigen kosten) en andere ontvangen. Kort na in gebruik name viel 1 kapje er vanaf... Originele Apple earpods (?) besteld, bleken een heel raar geluid te hebben direct na ontvangst. Retour gestuurd (op eigen kosten) en andere ontvangen. Kort na in gebruik name viel 1 kapje er vanaf en inmiddels (een maand na in gebruik name) werkt die kant in het geheel niet meer.

Ik twijfel aan de originaliteit van deze oordopjes, degene die ik daarna bij de Apple store heb gehaald zitten in een extra doosje verpakt met de tekst ‘earpods’ en voelen qua materiaal ook anders aan.

Per mail dit gemeld en gevraagd om geld terug, wat dan, nadat het contact eenmaal tot stand kwam, snel werd afgehandeld.

Rob

Had bestelling gedaan en een mail ontvangen dat het verstuurd was na een paar dagen nog steeds niks melding gemaakt,bleek dat mijn kabel helemaal niet op voorraad was dus ook niet verstuurd. Nu... Had bestelling gedaan en een mail ontvangen dat het verstuurd was na een paar dagen nog steeds niks melding gemaakt,bleek dat mijn kabel helemaal niet op voorraad was dus ook niet verstuurd. Nu hebben ze ter compensatie een langere kabel gestuurd ben er niet helemaal blij mee maar heb in ieder geval een kabel

H. Hilgenkamp

Vrijdag laat in de middag besteld en zaterdag al in de bus. Top.

Jose

Snelle orderverwerking en levering. Geen verzendkosten, top!

Nick

Snelle en goeie levering

Martina Leons

4 kabels voor iphone besteld, 2 kabels bleken niet te werken. De defecte kabels zijn keurig vervangen door 2 nieuwe werkende kabels