Gert

Snelle levering en ik werd direct geholpen met mijn review

A. Klomp

Kwaliteit van de Iphone oplaadkabels is erg slecht en kun je dan net zo goed bij Aliexpress oid bestellen. Set van 4 kabels gekocht en binnen 3 maanden werken ze niet meer. Mail gestuurd en wat... Kwaliteit van de Iphone oplaadkabels is erg slecht en kun je dan net zo goed bij Aliexpress oid bestellen. Set van 4 kabels gekocht en binnen 3 maanden werken ze niet meer. Mail gestuurd en wat “tips” ontvangen maar werkt uiteraard alsnog niet. Op eigen kosten retour gestuurd maar nooit een reactie ontvangen. Inmiddels bijna 3 maanden verder.

Reactie KabelvooriPhone.nl:

Beste heer Klomp, Helaas klopt uw verhaal niet, u heeft de kabels niet geretourneerd welke volgens eigen zegge is weggegooid. Enige reden om hier een bericht te plaatsen is het maken van... Beste heer Klomp, Helaas klopt uw verhaal niet, u heeft de kabels niet geretourneerd welke volgens eigen zegge is weggegooid. Enige reden om hier een bericht te plaatsen is het maken van negatieve reclame, erg jammer dat u geen gebruik wilt maken van onze services en 12 maanden garantie. Met vriendelijke groet, Richard Medewerker klantenservice

Makkelijke webshop en snelle levering van originele producten.

Manal

Slecht

Reactie KabelvooriPhone.nl:

Beste Manal, Jammer te horen dat u niet tevreden bent, helaas kunnen wij u niet bereiken. Kunt u contact met ons opnemen zodat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost? Graag uw... Beste Manal, Jammer te horen dat u niet tevreden bent, helaas kunnen wij u niet bereiken. Kunt u contact met ons opnemen zodat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost? Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Richard Medewerker klantenservice

Ja

Ziet er net uit als de orginele , maar kraakt wel. Verder prima oordopjes.

gaby flath

2 originele iphone kabels gekocht, deze zijn na een half jaar al gebroken. 2x email gestuurd en x-aantal keren gebeld maar geen reactie gekregen.

Beste Gaby,

Er moet iets zijn misgegaan, graag ontvangen wij de kabels retour zodat deze direct in behandeling worden genomen.

Richard
Medewerker klantenservice

Sifa

Kwaliteit product goed

r_great

Ik heb 2 kabels besteld en zit nu een week te wachten
Bellen heeft geen zin er wordt niet opgenomen
Chat krijg je geen antwoord
Via de mail een antwoord dat het aan de leverancier...
Ik heb 2 kabels besteld en zit nu een week te wachten
Bellen heeft geen zin er wordt niet opgenomen
Chat krijg je geen antwoord
Via de mail een antwoord dat het aan de leverancier ligt (waarom krijg ik daar geen melding van maar moet ik hier om vragen)
Inmiddels de kabels ontvangen 1 ervan werkt niet en 1 heb al met tape moeten repareren
Ik zal hier niet meer bestellen, omdat als er iets is met de levering is ik niet geïnformeerd word en er geen contact mogelijk is

Beste R. Great,

Wij hebben u een vervangend exemplaar opgestuurd, hiermee is het probleem zo efficiënt mogelijk afgehandeld.

Richard
Medewerker klantenservice

Wolraad

Bestelde product niet ontvangen, meerdere malen gebeld (5+) en gemaild maar geen reactie. Ook niet teruggebeld na inspreken van een voice bericht. Zeer Negatieve ervaring.

Reactie KabelvooriPhone.nl:

Beste heer Wolraad, Uw klacht is direct opgepakt, de order is nogmaals verstuurd en zoals bevestigd aangekomen. Mijn excuses voor de opgelopen vertraging en ongemak! Met vriendelijke... Beste heer Wolraad, Uw klacht is direct opgepakt, de order is nogmaals verstuurd en zoals bevestigd aangekomen. Mijn excuses voor de opgelopen vertraging en ongemak! Met vriendelijke groet, Richard Medewerker klantenservice