R. De Groot

Kabels besteld en deze doen het

Kabelvooriphone.nl

Slecht

Reactie KabelvooriPhone.nl:

Beste klant, Wij zijn erg benieuwd waarom u niet tevreden bent, helaas geeft u geen reactie om een eerder verzonden email. Neemt u contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke... Beste klant, Wij zijn erg benieuwd waarom u niet tevreden bent, helaas geeft u geen reactie om een eerder verzonden email. Neemt u contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Richard Medewerker klantenservice

Adry de Graaf

Was op zoek naar oplader voor iPhone, was vrij duur. Via internet dit bedrijf gevonden en wat een verschil in prijs zeg, gauw een bestelling gedaan.

Imraan

Eerst was de adapter kapot maar ik kreeg een nieuwe

Na een foute en al betaalde bestelling, per direct gecanceld en geld retour op Paypal

Artikelen worden snel geleverd. Opmerking die wel gemaakt dient te worden is dat artikelen niet in originele Apple verpakkingen komen. In de tekst op de website staat aangegeven dat deze via Foxconn... Artikelen worden snel geleverd. Opmerking die wel gemaakt dient te worden is dat artikelen niet in originele Apple verpakkingen komen. In de tekst op de website staat aangegeven dat deze via Foxconn komen. Het staat dus wel op de website echter moet je zelf wel de link leggen.

Zacki

Ik heb zojuist op woensdag mijn iPhone oordopjes besteld nog steeds niet binnen gekregen, communicatie is zeer slecht wordt ook geen contact met mij opgenomen

Reactie KabelvooriPhone.nl:

Goedemiddag Sakariye, Uw order is in goede orde ontvangen en opgestuurd, er moet helaas iets zijn misgegaan. Ik ga dit voor u uitzoeken en zorgen dat het alsnog binnen 2 dagen bij u aankomt.... Goedemiddag Sakariye, Uw order is in goede orde ontvangen en opgestuurd, er moet helaas iets zijn misgegaan. Ik ga dit voor u uitzoeken en zorgen dat het alsnog binnen 2 dagen bij u aankomt. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Richard Medewerker klantenservice