ronald

Bestelling lukt

bestelling lukt niet telefonische niet te bereiken constant in wacht stand met een hoop herrie zal hier geen bestelling doen

Sanne

Bestelling plaatsen lukt niet

Ik zou best willen bestellen, maar na meerdere pogingen lukt het nog steeds niet. Steeds vul ik alles in en bij de laatste stap ga ik dan automatisch weer terug naar de inhoud van mijn winkelmandje en kan ik opnieuw beginnen. Jammer!

Reactie Kabelvinder.nl:

Beste mevr. van Helmondt,

Hartelijk dank voor uw reactie, en wij zijn er direct mee aan de slag gegaan.
Het probleem bleek extern te liggen en is inmiddels opgelost.

Graag zien wij u weer terug in onze shop,

Maurice

Kabelvinder.nl

T. Verhelst

Knudde

Ben ondertussen uurtje bezig met adres , verzendadres en proberen te betalen.........lukt niet....bestel veel via internet, maar dit is echt knudde...sorry..

Reactie Kabelvinder.nl:

Beste heer Verhels

Hartelijk dank voor uw reactie, en wij zijn er direct mee aan de slag gegaan.
Het probleem bleek extern te liggen en is inmiddels opgelost.

Graag zien wij u weer terug in onze shop,

Maurice

Kabelvinder.nl

Hugo

Make link

Gewoon makkelijk, snel en goedkoop,. Alleen ze hebben niet veel kleuren, de meeste zijn gewoon op. En de kleur die ik had besteld kreeg ik niet maar een gewone zwarte kabel. Niet heel erg, maar wel jammer .

agrotools

Serial cables

snel geleverd, en volgens verwachting ok.

Outline Travel

Bestelling 6 kabels

Eenvoudig bestellen, geen heel account aan hoeven maken voor één bestelling, netjes en op tijd geleverd.

AdW

Super snel geleverd

Super snel en goed geleverd.

JV

Zeer slechte ervaring, komen afspraken niet na.

Kan ik ook nul sterren geven. Heb een kabel besteld, maar krijg een week later een heel andere kabel. Uiteraard een mail gestuurd waarop je dan dagen later een reactie krijgt. Er wordt beloofd het geld terug te storten maar 23 dagen later is dat nog steeds niet gebeurd. En uiteraard krijg ik ook geen reacties meer op mijn mails.

Let dus op wat je hier besteld en betaal met bv met Paypal of je creditcard zodat je je geld terug kan krijgen. Mijn advies is echter niets bestellen.

ben

Goede kabel

Mijn eerste bestelling goed en correct gelverd