Je aankoop wordt beschermd

Hel goed

goede en snelle service

Hidde

Snelle Levering, Goede kwaliteit

Ik heb hier laatst een CAT7 kabel besteld, die na 1 dag werd geleverd. Erg tevreden over de levering en tot zover ook over de kabel, geen problemen mee gehad zover.

Eric Bueger de

Uitstekend

Vlotte levering.
Alleen jammer dat ik 2 maal portokosten moest betalen voor de kabels. Het kon allemaal in 1 doosje volgens mij.

Frits Oosterhout

Snel en goedkoop

snelle levering met lage prijzen zowel voor de bestelde producten als de verzendkosten

Frank

Ruime keus, goede communicatie

Zeer ruime keuze en snel gevonden wat ik zocht en dat tegen een zeer scherpe prijs.
Bestelde artikelen bleken niet op voorraad. Dit werd meteen meegedeeld en aangegeven werd wanneer de artikelen naar verwachting werden geleverd. Artikelen daarna netjes binnen het beloofde tijdsbestek geleverd.

Jan

netjes bezorgd, prima prijs

Bert van Putten

Levering deugd niet

Heb 24september een rol speakerdraad besteld die volgens de website op voorraad was,het is intussen 30 september heeft het bestelde nog niet hoorde maar niets dus gebeld sorry maar was niet op voor zou vandaag binnenkomen bij hun dat was de 27e maar nogsteeds niets ontvangen.

Basisschool Cosmicus

Feedback Kabelvinder

Snelle levering geplaatst, snel betaald maar een vertraagde verzending.

Tomas Paulavicius

Fantastische kabels prijzen en een hele snelle verzending.

De kabel dat ik moest hebben was wel in de winkel maar de prijzen zijn enorm hoog. Toen ik zocht naar kabels op internet zag ik de kabel die ik nodig had voor een hele lage prijs. Ik kon zelf het eerst niet geloven, maar daarna had ik toch besteld. Volgende dag (op zaterdag) kreeg ik mijn kabel al. En de kabel was van een hele goede kwaliteit en nog voor een goede prijs. Dit was echt gewoon iets fantastisch! Ik ben zeer tevreden over deze webshop! Ik ga zeker deze webshop aanraden, als iemand van mijn vrienden een kabel nodig heeft :). Top!

Custers

Bestelling niet compleet ontvangen

5 stuks van dezelfde kabel besteld USB kabel 2.0 male- Micro B male 5-pin 0.5 m datakabel maar er maar 1 ontvangen.
Meteen gereageerd via de website via contacten maar na een week nog niets teruggehoord.
Dus service ronduit slecht.