Je aankoop wordt beschermd

Kwaliteit van de producten

Daniel

Kabel besteld op voorraad voor 22uur volgende dag in huis. Goeie verpakking. Had evt ook in een envelop gekund zodat het door de brievenbus kan. Mocht je niet thuis zijn.

Snel, Goed verpakt, kwaliteit,

Nvt

Huib

Snelle levering; duidelijke website.

Bestelling werkt prima, levering was ook snel.

Meestal vrij specifieke kenmerken van kabeltjes

Soms ontbreekt alsnog vrij specifieke info

Prima, snel en goed

Prima, goede kwaliteit, snelle leveting

danny nolf

8,47 € verzending voor een klein kabeltje van 2€ !!!!
Bedankt hoor !!!

Reactie Kabeltje.com:

Dit betreft de verzendkosten naar het buitenland. Dat is een vast bedrag, ongeacht de grootte van de bestelling.
Deze verzendkosten worden vooraf getoond. U heeft ze ook vooraf voldaan. Ondanks dat u de verzendkosten naar uw land hoog vind, heeft u toch bij ons besteld. Wij vinden het enigszins vreemd dat u onze service met een rapportcijfer 2 beoordeeld als u dit alles al van te voren wist. Bovendien beoordeelt u de deelscores van ons wel vrij hoog, namelijk 3x een 10 voor info over verloop order, de snelheid van de levering en het bestelgemak. De overige scores die u ons geeft zijn ook voldoende..

Overigens zijn wij er continue mee bezig om onze service te verbeteren. Dat betekent ook voor zo ver mogelijk, het verlagen van de verzendkosten. Hierover zijn wij continue in onderhandeling met de transporteurs. Helaas is verzending naar het buitenland relatief prijzig op dit moment.

Hendrik

Zeer vlotte bestelling. Een probleempje (niet functionerend kabeltje) werd zeer snel verholpen door een uitstekend klantenservice. Hulde

Lage verzendkosten. Uitstekende klantenservice.

Henk

Gewoon goed en netjes.

Theo

Fantastisch en snel bezorgd.