Kwaliteit van de producten

Ze hadden even kunnen laten weten dat het product niet voorradig was en ik daar op moest wachten. Een termijn konden ze niet geven. Gelukkig is het alsnog wel relatief snel geleverd.

Aad de Jong

Snelle levering en degelijke spullen.

Marc de Bruijn

Vaak besteld en altijd goed maar nou bestel ik dus laatst een usb c naar mini jack 3.5 en een dubbele male jack kabel en krijg ik eerst een factuur voor wat ik besteld heb en een paar dagen later... Vaak besteld en altijd goed maar nou bestel ik dus laatst een usb c naar mini jack 3.5 en een dubbele male jack kabel en krijg ik eerst een factuur voor wat ik besteld heb en een paar dagen later een voor 2 keer de dubbele Jack male ipv wat ik van origine besteld heb

Snel binnen

Snelle en goed levering, altijd prima kwaliteit

Ze hebben altijd wat ik nodig heb op voorraad en leveren snel.

???

Happy Wouter

Zeer snel in levering van het product

Goed product omschrijving op de site en super lage prijs en snelle levering.

?????????????????????????????????????

CEJ Hoekman

Zoals altijd, snel, goed en voordelig!

Marco

Oplaadkabel voor IPad/iPhone terug moeten sturen omdat deze niet meer werkte. Kan gebeuren. Bij aanmelden van dit alles werd er snel en adequaat gereageerd. Kabel eenmaal opgestuurd niets meer... Oplaadkabel voor IPad/iPhone terug moeten sturen omdat deze niet meer werkte. Kan gebeuren. Bij aanmelden van dit alles werd er snel en adequaat gereageerd. Kabel eenmaal opgestuurd niets meer vernomen. Geen ontvangst bevestiging, geen bericht van behandeling van, niets.
Nu inmiddels twee weken verder en klacht niet opgelost.
Slechte ervaring dus, dit in tegenstelling met eerdere bestellingen.

Reageren i.e.i. Snel op klacht en geven info hoe product terug te sturen.

Afhandeling van garantie/klacht moet veel sneller en klant informeren hierover, ook al gaat het om een simpel kabeltje.

Reactie Kabeltje.com:

Hallo Marco, kun je de gegevens van je order mailen naar onze support afdeling? Dan kunnen zij eea voor je uitzoeken.

Heb kabel besteld en deze kwam in nette verpakking een dag later meteen binnen. De info op de website was ook erg goed, waardoor het bestellen mij erg beviel.

Alex Spyns

Doet perfect wat je ervan verwacht

Ze hebben gewoon ALLES

Het navigeren door de pagina's is niet altijd even duidelijk

Prima!

Zeer snelle afhandeling.

Wellicht bij zeer kleine bestellingen versturen in een enveloppe zodat het door de brievenbus kan. Nu moest het pakje met een paar kleine, losse kabeltjes opgevangen worden aan de deur.